;
coinex

تبلت لنوو لجین Y700 Ultimate Edition رسما رونمایی شد

روز گذشته شرکت لنوو از نسخه دیگر تبلت لجین Y700، یعنی تبلت لنوو لجین Y700 Ultimate Edition با بدنه شیشه‌ای تغییر رنگ دهنده در چین رونمایی کرد.

بر اساس اخبار منتشر شده، کمپانی لنوو دیروز از نسخه نهایی تبلت لجین Y700 با نمایشگر 8 اینچی در چین رونمایی کرده است. بدنه پشتی این تبلت اندرویدی جدید، از جنس شیشه بوده و می‌تواند تغییر رنگ بدهد. قیمت اصلی این تبلت، 3699 یوان معادل 549 دلار است، ولی قرار است برای مدتی با قیمت تخفیفی 3299 یوان، در حدود 489 دلار، و در دو رنگ سفید یخی و آبی عرضه شود. البته این امکان وجود دارد که مانند Legion Y700، تبلت لنوو Legion Y700 Ultimate Edition نیز در سطح جهانی در دسترس نباشد.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های 2022

مشخصات تبلت لنوو لجین Y700 Ultimate Edition

مدل استاندارد این دستگاه یعنی Legion Y700، حدودا پنج ماه پیش و در ماه فوریه در چین عرضه و رونمایی شد. تبلت جدید یعنی Legion Y700 Ultimate Edition هم تقریبا ویژگی‌های یکسانی با مدل استاندارد قبلی دارد. این تبلت که به اندازه یک تبلت اندرویدی جمع و جور و خوش دست است، یک انتخاب عالی برای گیمرها به حساب می‌آید.

این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 870 مجهز شده است و طراحی بیرونی آن از نوع پوسته کرومی است. همان طور که گفته شد Legion  Ultimate Edition Y700 دارای صفحه نمایش 8 اینچی LCD با رزولوشن و وضوح 2560 در 1600 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. همچنین این تبلت با یک باتری 6550 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند، تغذیه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های لجین Y700 Ultimate Edition می‌توان به جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت USB تایپ C و رابط کاربری ZUI 13 اشاره کرد.

تبلت لنوو لجین Y700 Ultimate Edition

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Legion Y700 Ultimate Edition دارای یک بدنه پشتی شیشه‌ای القایی است. رنگ این بدنه شیشه‌ای در حین کار با تبلت تغییر می‌کند و این ویژگی منحصر به فرد می‌تواند برای گیمرها جذاب و جالب باشد. این جلوه‌های روشنایی نور RGB (قرمز، سبز، آبی) که در طول بازی از بدنه این دستگاه ساطع می‌شود می‌تواند هیجان، انگیزه و انرژی زیادی را برای گیمرها به ارمغان بیاورد.

در حال حاضر از این تبلت سه نسخه در بازار چین وجود دارد اما فعلا در سطح جهانی در دسترس نیست و لنوو تا به امروز درباره افزایش دسترسی به تبلت‌های Legion Y700 سخنی به میان نیاورده است. بنابراین گیمرهایی که در خارج از چین هستند و مایلند که صاحب یک نسخه از این دستگاه باشند، می‌توانند آن را از طریق خرده فروشی‌ها تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت لنوو لجین Y700 Ultimate Edition چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر