;
coinex

اولین تریلر سریال Cars on the Road منتشر شد

سریال ماشین‌ها یک مجموعه جذاب و دوست داشتنی بوده که توسط پیکسار برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده است. در ادامه اولین تریلر سریال Cars on the Road را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

در این مجموعه صداپیشگان معرفی همچون اوون ویلسون در نقش لایتنینگ مک‌کوئین و لری د کیبل گای در نقش میتر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در این سریال، لایتنینگ مک‌کوئین، بهترین دوستش میتر را در یک سفر جاده‌ای در سراسر ایالات متحده دنبال می‌کند. داستان این سریال زمانی آغاز می‌شود که میتر به ماشین‌های رادیاتور اسپرینگز اعلام می‌کند که او یک خواهر دارد و قصد دارد برای عروسی‌اش به آن سوی کشور برود. به همین‌خاطر، مک‌کوئین با میتر همراه می‌شود و ماجرای سفر جاده‌ای حماسی آن‌ها شکل می‌گیرد

بیشتر بخوانید:

اولین تریلر سریال Cars on the Road

این مجموعه قرار است در روز 8 سپتامبر یعنی 17 شهریور ماه از سرویس دیزنی پلاس در دسترس همگان قرار گیرد. از این رو دیزنی پلاس اولین تریلر این سریال محبوب را منتشر کرده تا طرفداران از نمای کلی سریال مطلع شوند. اما از این تریلر نمی‌توان اطلاعات کاملی از شخصیت‌های انیمیشن به دست آورد.

اولین تریلر سریال Cars on the Road

یکی از کارگردانان سریال، استیو پورسل، فاش کرد که از این سریال چه انتظاری باید داشت و اظهار داشت:

این سریال حول غوغا به پا کردن لایتنینگ مک‌کوئین و میتر در سراسر کشور است. مانند هر سفر جاده‌ای واقعی، هر روز یک ماجراجویی کوچک جدید با پیچ و تاب‌ها و چرخش‌های غیرمنتظره همراه است.

همچنین لازم به ذکر است که مارک سوندهایم پس از ساخت Miss Fritter’s Racing Skoool، برای تهیه‌کنندگی به دنیای ماشین‌ها باز گشته است. تمامی قسمت‌های ماشین‌ها به کارگردانی استیو پورسل، بابی پودستا (ماشین‌ها و شگفت‌انگیزان) و برایان فی (دانشگاه هیولاها) ساخته شده است.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به جیک موناکو اشاره کرد که ساخت موسیقی این سریال انیمیشنی را بر عهده داشت.

رویداد مورد انتظار دیزنی پلاس که یک جشن سالانه است، از 17 شهریور ماه آغاز می‌شود و در نهایت به برنامه عظیم D23: The Ultimate Fan Event در آناهایم، ​​کالیفرنیا منجر می‌شود که در طول سه روز 18 تا 21 شهربور ماه برگزار خواهد شد.

انتظار می‌رود در این رویداد بزرگ مهمانان و مجریان مشهور، حضور پیدا کنند و اطلاعات جدیدی از مارول، جنگ ستارگان، پیکسار و موارد دیگر به طرفداران دیزنی بدهند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر سریال Cars on the Road را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سریال Cars on the Road چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر