;
coinex

تبلت شیائومی تاییدیه FCC را دریافت کرد؛ شیائومی پد 6؟!

شیائومی سال گذشته با سری تبلت پد 5 موفقیت خوبی در بازار کسب کرد و این می‌تواند انگیزه خوبی برای عرضه نسخه بسیار قدرتمندی از تبلت شیائومی باشد.

قبلاً پیدا کردن تبلت ارزان قیمت کار دشواری بود اما حال از آن دوران فاصله گرفته‌ایم و به لطف فعالیت گسترده برندهای چینی چون آنر، اوپو و ریلمی در این زمینه، شمار زیادی تبلت مقرون‌به‌صرفه متناسب برای سلایق مختلف در بازار موجود است.

حال جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که شیائومی در نظر دارد تبلتی ارزان قیمت مانند سری پد 5 عرضه کند. نام تبلت در حال حاضر هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد به جای شیائومی پد 6 ممکن است ردمی پد 6 باشد. فارغ از این‌ها، اخیرا و به لطف افشاگران تیزبین دنیای فناوری، این تبلت در پایگاه FCC با شماره مدل 22081283G رویت شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های 2022

تبلت شیائومی تاییدیه FCC را دریافت کرد

بر اساس یک توییت از افشاگر معروف، Simranpal Singh، می‌توانیم نگاهی به برخی مشخصات فنی این دستگاه داشته باشیم. بر این اساس، تبلت جدید شیائومی، با رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شود و همچنین دارای یک باتری 7800 میلی آمپر ساعتی است که اندکی بزرگتر از باتری 7100 میلی آمپر ساعتی OPPO Pad Air است.

تبلت شیائومی تاییدیه FCC را دریافت کرد؛ شیائومی پد 6؟!

علاوه بر این، پشتیبانی از 5G و Wi-Fi 802.11ac از مواردی است که برای این تبلت انتظار داریم. این تبلت قبلاً در وب‌سایت گواهی CMIIT کشف شده بود، جایی که برای پشتیبانی از Wi-Fi 802.11ac و 5G فهرست شده بود.

البته مشخصات فنی دقیق ردمی پد مشخص نیست اما به فرض اینکه شماره مدل 22081281AC که در پایگاه‌های اطلاعاتی گواهینامه CMIIT و 3C در ماه ژوئن رویت شد، متعلق به Redmi Pad باشد، این محصول از وای‌فای دوبانده، شارژ سریع 67 واتی و اتصال 5G برخوردار خواهد بود.

تبلت شیائومی تاییدیه FCC را دریافت کرد؛ شیائومی پد 6؟!

متأسفانه، اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات Redmi Pad 5G در دسترس نیست اما باید گفت این گجت ممکن است با MIUI Lite، نسخه سبک‌ شده MIUI برای دستگاه های ارزانقیمت عرضه شود. اما طبق لیست فعلی، تبلت Redmi از MIUI 13 استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما پیرامون دریافت تاییدیه FCC تبلت شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر