;
coinex

پیکربندی دوربین موتو ایکس 30 پرو رسما تایید شد

به تازگی جزئیات و پیکربندی دوربین موتو ایکس 30 پرو با ظاهر شدن صفحه این گوشی در وب سایت خرده فروشی JD.com برای رزرو، فاش شده است.

انتظار می‌رود که شرکت موتورولا در تاریخ 11 آگوست رویدادی را در چین برگزار کند و در این رویداد سه گوشی جدید خود یعنی Moto X30 Pro ،Moto S30 Pro و گوشی تاشو Moto Razr 2022 را به صورت رسمی معرفی و رونمایی کند. بر اساس اخباری که طی این مدت در فضای مجازی منتشر شده، قرار است Moto X30 Pro به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه شود.

تقریبا تمام مشخصات اصلی و کلیدی Moto X30 Pro با ظاهر شدن آن در پایگاه ثبت گواهی TENAA فاش شده است. با این حال، اطلاعات موجود در این پایگاه آماری، جزئیات زیادی را از دوربین‌های این دستگاه مشخص نمی‌کنند. اما در چند روز گذشته، موتو X30 پرو برای رزرو در وب سایت خرید JD.com در دسترس قرار گرفته و به دنبال آن اطلاعات دقیق دوربین‌های جلو و عقب این گوشی هوشمند لو رفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

پیکربندی دوربین موتو ایکس 30 پرو

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وب سایت JD.com، گوشی موتو X30 پرو دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی سامسونگ HP1 با اندازه 1/1.22 اینچی و اندازه پیکسل 2.56 مایکرومتری خواهد بود. همچنین این دوربین از فیلمبرداری 8K (30 فریم بر ثانیه) پشتیبانی خواهد کرد.

در کنار دوربین اصلی یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با زاویه دید 117 درجه که به عنوان یک دوربین ماکرو با فاصله کانونی 2.5 سانتی‌متری نیز عمل می‌کند، وجود خواهد داشت. یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی سونی IMX663، تنظیمات دوربین پشتی این گوشی را تکمیل می‌کند. در جلوی X30 Pro هم یک دوربین 60 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی تعبیه شده است.

دوربین موتو ایکس 30 پرو

موتو ایکس 30 پرو به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد شد. این دستگاه احتمالا در سه نسخه 8 گیگابایت رم / 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 12 گیگابایت رم / 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم / 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، به بازار عرضه خواهد شد.

گزارش‌های دیگری نیز نشان می‌دهند که این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای، مجهز شده است. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی با یک باتری 4550 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 125 واتی پشتیبانی می‌کند، تغذیه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دوربین موتو ایکس 30 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر