;
coinex

مشخصات و تاریخ عرضه ریلمی واچ 3 پرو اعلام شد

ریلمی با انتشار تیزر رسمی، از تاریخ عرضه ریلمی واچ 3 پرو خبر داد. البته هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است؛ اما براساس برنامه‌ریزی‌های قبلی می‌توان تاریخ عرضه ریلمی واچ 3 پرو را حدس زد.

در تیزرهای منتشر شده، ریلمی واچ 3 پرو را از دو نمای مختلف مشاهده می‌کنیم. این تصاویر نشان می‌دهند که ریلمی از همان سبک طراحی قبلی پیروی کرده است. البته، تفاوت عمده این اسمارت واچ با ریلمی واچ 2 پرو، استفاده از نمایشگر AMOLED در نسل جدید است.

تاریخ عرضه ریلمی واچ 3 پرو

ریلمی قبلا اعلام کرده بود که ریلمی 9i را در تاریخ 18 اوت (27 مرداد) در هند عرضه می‌کند. تبلیغات برای ریلمی واچ 3 پرو نیز به‌تازگی آغاز شده و به همین دلیل، برخی پیش‌بینی می‌کنند که این ساعت هوشمند، همزمان با گوشی هوشمند ریلمی 9i در هند کار خود را آغاز می‌کند.

مشخصات و تاریخ عرضه ریلمی واچ 3 پرو اعلام شد
مشخصات و تاریخ عرضه ریلمی واچ 3 پرو

در نظر داشته باشید که وب‌سایت رسمی ریلمی هیچ تاریخ دقیقی را مشخص نکرده است و تنها عبارت «به‌زودی» در این وب‌سایت دیده می‌شود.

مشخصات ریلمی واچ 3 پرو

اینطور که به نظر می‌رسد، ریلمی واچ 3 از نمایشگر بزرگ آمولد برخوردار شده است؛‌ البته اندازه دقیق آن هنوز مشخص نیست. ریلمی واچ 2 پرو به نمایشگر 1.75 اینچی IPS LCD مجهز بود. ریلمی واچ 3 نیز از نمایشگر 1.8 اینچی IPS LCD بهره می‌برد. این اندازه‌ها برای ساعت هوشمند مناسب هستند؛‌ اما در حال حاضر، ساعت‌های بزرگ‌تری هم معرفی شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به اوپو واچ 2 با نمایشگر 1.91 اینچی اشاره کرد.

ریلمی واچ 3 پرو از قابلیت مکالمه با اتصال بلوتوثی پشتیبانی می‌کند و از GPS داخلی بهره می‌برد.

ریلمی واچ 2 پرو سال گذشته با قیمت نزدیک به 63 دلار در هند عرضه شد و نسخه استاندارد ریلمی واچ 2 نیز با قیمت 44 دلاری به فروش رسید. قیمت ریلمی واچ 3 با قیمت نسل قبلی همخوانی دارد و بر همین اساس، می‌توان گفت که قیمت ریلمی واچ 3 پرو هم هم‌تراز با نسل قبلی تعیین شود. البته نسل جدید از نمایشگر آمولد بهره می‌برد و احتمالا قیمت بالاتری برای آن در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات و تاریخ عرضه Realme Watch 3 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر