;
coinex

خرید مرکز استخراج بیت کوین توسط کلین اسپارک

شرکت ماینینگ کلین اسپارک قصد گسترش تأسیسات خود را دارد و خرید مرکز استخراج بیت کوین توسط کلین اسپارک باعث رشد ظرفیت این شرکت در ماینینگ خواهد شد.

کلین اسپارک یک مرکز استخراج بیت کوین را در واشنگتن خریداری کرده است. این تأسیسات به شرکت استخراج بیت کوین Waha Technologies تعلق داشته و مقیاس‌پذیری آن تا 86 مگاوات تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

جزئیات خرید مرکز استخراج بیت کوین توسط کلین اسپارک

خرید مرکز استخراج بیت کوین توسط کلین اسپارک

کلین اسپارک با خرید 3400 دستگاه ماینر Antminers ظرفیت هش شرکت را تا 340 PH/s افزایش داد. کلین اسپارک یک شرکت استخراج بیت کوین پایدار در آمریکای شمالی به شمار می‌رود. بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، کلین اسپارک یک مرکز ماینینگ فعال در واشنگتن جورجیا را به مبلغ 16.2 میلیون دلار خریداری کرده است. بیل دی گولیان (Bill deGolian)، شهردار واشنگتن در این راستا گفت:

این مشارکت باعث تنوع شرکت، ایجاد مشاغل فناوری روستایی، گسترش پایگاه مشتریان الکتریکی و افزایش سرمایه‌گذاری فعالان بازار خواهد شد.

مرکز استخراج بیت کوین واشنگتن مقیاس‌پذیر است و می‌تواند تا 86 مگاوات (MW) یا 2.6 اگزاهش ثانیه (EH/s) به ظرفیت کلین اسپارک اضافه کند. در حال حاضر تأسیسات کلین اسپارک با 36 مگاوات و نرخ هش 1.1 اگزاهش بر ثانیه کار می‌کند. این موضوع باعث افزایش 38 درصدی نرخ هش پایدار ماینرها می‌شود.

CleanSpark ظرفیت اولیه 36 مگاواتی خود را با دستگاه‌هایی که قبلاً خریداری کرده بود پر می‌کند. خرید مرکز جدید به این شرکت اجازه می‌دهد تا امتیاز انحصاری تأسیسات را تا 86 مگاوات افزایش دهد. کلین اسپارک علاوه بر خرید مرکز استخراج بیت کوین، 3400 ماینر اضافی سری Antminer S19 را نیز به قیمت 8.9 میلیون دلار خریداری کرده است. این دستگاه‌ها پس از استقرار کامل، هش ریت شرکت را تا 340 پتاهش در ثانیه (PH/s) افزایش خواهند داد.

خرید مرکز استخراج بیت کوین توسط کلین اسپارک سومین اقدام این شرکت در راستای افزایش ظرفیت ماینینگ به شمار می‌رود. کلین اسپارک در گذشته دو تأسیسات دیگر را نیز در کالج پارک و نورکراس خریداری کرده بود. تمامی این تأسیسات در درجه اول از منابع انرژی کم کربن مانند انرژی هسته‌ای استفاده می‌کنند.

تسلیم شدن ماینرها بسیاری از شرکت‌های فعال در اکوسیستم بیت کوین را مبهوت کرده است. این شرایط بازار فرصت را برای کلین اسپارک ایجاد کرد تا تسهیلاتی که در ابتدا توسط Waha Technologies، یکی دیگر از شرکت‌های استخراج بیت کوین پایدار مدیریت می‌شد را خریداری کند. رک برادفورد (Zach Bradford)، مدیرعامل کلین اسپارک در این راستا افزود:

بازار در طول تابستان مشغول تصمیم‌گیری بود و ما خوشحالیم که در حال انباشت و خریداری هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خرید مرکز استخراج بیت کوین توسط کلین اسپارک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoinmagazine

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر