;
coinex

در گزارش سالانه 1400 پلتفرم تریبون چه گذشت [گزارش اختصاصی تکراتو]

پلتفرم تریبون در طی یک نشست خبری از برخی محصولات جدید خود رونمایی کرد و گزارش سالانه خود را به اشتراک گذاشت. در این نشست به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داده شد.

پلتفرم تریبون یک پلتفرم انتشار آگهی است. این پلتفرم دیروز در تاریخ 24 مرداد از گزارش سالانه خود و جدیدترین محصول خود به نام نردبون رونمایی کرد. پلتفرم تریبون همچنین از «ریبون» به عنوان مسئولیت اجتماعی خود گفت. در ادامه، گزارش اختصاصی تکراتو از این رویداد را بخوانید.

پلتفرم تریبون در سال 1400

تریبون در ابتدای نشست خبری خود گزارش کاملی را از فعالیت‌های خود در سال 1400 ارائه داد. این پلتفرم در خصوص تریبون، توضیحات سال 1400 خود را با ارائه‌ عقبه‌ای از سال 1397 شروع کرد و به عنوان پایشگر سلامت رپورتاژ آگهی در سال 1398 ادامه داد.

سپس از تیر 1400 فعالیت محصول جدید تریبون، به نام نردبون آغاز شد. فعالیت‌های تریبون با راه‌اندازی باشگاه مشتریان در آبان‌ماه، اضافه شدن خدمات تولید محتوا به این تیم، اضافه شدن لینک پرومکس به خدمات این پلتفرم، اضافه شدن بک لینک و انتشار عمومی پایشگر رپورتاژ آگهی برای تمام کاربران ادامه یافت.

پلتفرم تریبون

محصول جدید تریبون به نام نردبون رونمایی شد

نردبون در واقع محصولی است که برای اطلاع از جایگاه سایت‌ها و رقبایشان در جست و جوی کلمات گروهی مختلف در گوگل کاربرد دارد و گزارش دقیقی از جایگاه دامنه‌ مورد نظر در نتایج جستجوی گوگل، در طول زمان ارائه می‌دهد.

همچنین این محصول خدمات دیگری برای وبسایت‌ها از جمله امکان رصد دائمی جایگاه وبسایت‌‎های دیگر برای کلمات کلیدی مختلف را فراهم می‌کند تا کسب و کارها بتوانند رقیبان خود را شناسایی کنند.

 

پلتفرم تریبون

توضیح تریبون در خصوص راه‌اندازی تیم COSTOMER WOW

مینا ملکی، مدیر اجرایی تریبون در پاسخ به سوال خبرنگار تکراتو در مورد چیستی COSTOMER WOW و دلیل نام‌گذرای این خدمات توضیح داد:

در واقع تیم کاستومر واو، ویژن و دیدگاه ما در تریبون به اینگونه است که می‌خواهیم مشتریان خود را به درجه واو پوینتشان برسانیم. به آن معنی که می‌خواهیم خدماتی فراتر از انتظاراتشان ارائه دهیم. بر فرض مشتری تماس می‌گیرد و از ایرادات ناشران بر ریپورتاژ آگهی و یا از مشکلات تیکت پنل می‌گوید. ما قصد نداریم که صرفا برای رفع تکلیف کاری را برای مشتریان در یک بازه زمانی انجام دهیم. ما قصد داریم در بازه زمانی سریع‌تر کاری کنیم که مشتری انتظارش را ندارد. حتی متون را با اجازه مشتری می‌توانیم ویراستاری و رفع اشکال کنیم. در کل ما می‌خواهیم خدمات شگفت‌انگیز و فراتر از انتظار ارائه دهیم و مشتریان را مشعوف کنیم.

 پلتفرم تریبون

مینا ملکی ادامه داد: «در گزارش سالانه نیز قید کرده‌ایم که KPI هایی که داریم در سطح جهانی است و سعی بر آن داریم که روز به روز بهبود ببخشیم. ‌در واقع ما قصد داریم که ویژن و دیدگاه خود را در تمام ابعاد و لایه‌های سازمان پیش ببریم. نام کل تیم آمپرشن ما WE CARE است که نقش مراقبتی از تمام کاربران چه رسانه و چه مشتریان را به عهده دارد. WE CARE به 6 زیر مجموعه تقسیم می‌شود که COSTOMER WOW بخش ارتباط با مشتریان را پوشش می‌دهد و سبب مشعوف شدن مشریان می‌گردد.»

مدیر اجرایی تریبون در مورد تیم‌های دیگر گفت:

تیم‌های دیگر ما مانند تیم فروش با نام Customer Advisory نقش مشاوره‌ای را ایفا می‌کنند. چرا که ما هدفمان صرفا فروش کوتاه مدت نیست. هدف ما فروشی بر اساس مشاوره و نیاز کاربر است تا بتواند به فروش و همکاری لانگ تیل منجر شود. تیم دیگر مانند COSTOMER WIN که برای مشتریان وی‌آی‌‌پی در نظر گرفته شده است، توسط ادمین منیجرها هدایت می‌شود. تیم MEDIA CARE در ارتباط با رسانه‌ها است که با مشاوره منجر به سودآوری و درآمدزایی برای آن‌ها می‌شود و از طرفی کیفیت خدمات هم حفظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره گزارش سالانه‌ی پلتفرم تریبون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر