;
coinex

بازی Avatar: Generations با الهام از Avatar: The Last Airbender ساخته می‌شود

بازی Avatar: Generations در مرحله ساخت قرار دارد. این بازی برای موبایل طراحی شده است و بر اساس انیمیشن Avatar: The Last Airbender ساخته می‏‌شود.

توسعه‌ بازی Avatar: Generations را Square Enix London Mobile و Navigator برعهده دارند. احتملا این بازی در ماه جاری، در دسترس برخی از کاربران در کشورهای دانمارک، آفریقای جنوبی، کانادا و سوئد قرار بگیرد. داستان بازی جدید Avatar، حول محور سفر به سراسر جهان می‌‎چرخد و برخی از شخصیت‌های داستانی آن، Aang و Katara هستند. همچنین این بازی، بازسازی سه فصل انیمیشن Nickelodeon را نیز در بر دارد.

بیشتر بخوانید: منتظر یک بازی Soulslike برای Xbox Game Pass در روز اول انتشار باشید

بازی Avatar: Generations

در طول بازی ماجراجویانه Avatar: Generations ، نبردهای گروهی هم وجود خواهد داشت. Avatar: Generations قهرمان‌های جدیدی دارد که امکان شخصی‌سازی پیشرفته نیز در این بازی به چشم خواهد خورد. بسته‌های الحاقی نیز در این بازی توسعه یافته‌اند و شرح داستان آواتارهای قبلی و آینده مثل Katara را بر عهده دارند.

بازی Avatar: Generations

سافت لانچ نسخه اندروید و iOS بازی Avatar در ماه جاری برای گیمرهای دانمارک، آفریقای جنوبی، کانادا و سوئد ارائه خواهد شد و طبق احتمالات، در ماه‌های آینده در دسترس دیگر کشورها قرار خواهد گرفت. رئیس بخش موبایل اسکوئر انیکس مونترال اظهار داشت که مشتاقانه منتظر مشاهده تجربه بازی طرفداران این بازی، در اواخر سال جاری (2022) هستند. این موضوع هنوز مشخص نیست که بازه زمانی تعریف شده، مربوط به سافت لانچ بازی است یا نسخه نهایی؟

گرچه هنوز زمان انتشار بازی مشخص نیست، ولی با این حساب که ارائه سافت لانچ بازی از این ماه آغاز شود، احتمالا زمان زیادی تا انتشار نسخه نهایی باقی نمانده است. وب سایت رسمی بازی نیز به آدرس اینترنتی avatargenerations.com راه اندازی شده است، ولی هنوز اطلاعات زیادی در مورد بازی موجود نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بازی Avatar: Generations که از بر اساس انیمیشن Avatar: The Last Airbender ساخته شده است، چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر