;
coinex

تحول صنعت گیم با بازی های بلاکچینی مبتنی بر NFT

اورویت گوئل، معاون توسعه تجارت جهانی پالیگان، معتقد است بازی های بلاک چینی نسبت به بازی‌های سنتی که به کاربر اجازه فروش آیتم‌های درون برنامه را نمی‌دهند، مزایای بیشتری دارند. در ادامه، توضیحات او درباره تحول صنعت گیم با بازی های بلاکچینی را می‌خوانید.

اورویت گوئل مدعی است که بازی‌های مبتنی بر NFT مزایای بیشتری نسبت به بازی‌هایی با ساختار سنتی دارند که به کاربر امکان فروش آیتم‌های درون بازی را نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های Play to Earn

تحول صنعت گیم با بازی های بلاکچینی

به عقیده آقای گوئل، ساختار بازی‌های سنتی در برابر دیگر بازی‌ها اساسا ضعیف‌تر است چراکه در آن‌ها عموما کاربر ناگزیر است آیتم‌های درون برنامه‌ای را با پول واقعی بخرد، اما هیچ راهی برای درآمدزایی و جبران هزینه‌های صرف شده ندارد. این درحالی‌است که در فضای GameFi، بازیکنان می‌توانند آیتم‌های بازی را در قالب توکن NFT خریداری کرده و در نهایت نیز بار دیگر به فروش برسانند.

تحول صنعت گیم با بازی های بلاکچینی مبتنی بر NFT
تحول صنعت گیم با بازی های بلاکچینی

گوئل می‌گوید، این برتری بازی‌های گیم‌فای سبب می‌شود که شرکت‌های بزرگ بازی‌ساز نیز به مرور وارد صنعت جدید شوند. برای مثال، اخیرا غول بازی‌ساز کره جنوبی، Nexon با انتشار یک بازی جدید در بستر بلاکچین که مبتنی بر NFT است رسما از ورود خود به دنیای جدید خبر داد.

پالیگان نیز با همکاری شرکت Neowiz در کره قصد دارد بازی‌های بلاکچینی جدیدی عرضه کند. به گفته گوئل، این شرکت‌های بزرگ بدون ورود به فضای گیم‌فای نیز همواره در حال کسب سودهای بزرگ هستند، ام ورودشان به این دنیا نشان از اعتماد آن‌ها به تکنولوژی جدید دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تحول صنعت گیم با بازی های بلاکچینی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر