;
coinex

ساخت فصل سوم انیمه One Punch Man تایید شد

سازندگان انیمه وان پانچ من ساخت فصل سوم انیمه One Punch Man را با انتشار پوستری تائید کردند. بنابراین طرفداران می‌توانند منتظر ادامه داستان این انیمه باشند.

در ماه‌های گذشته، انیمه‌های پرطرفداری همچون Tokyo Revengers، My Hero Academia و انیمه Chainsaw Man برای فصل جدید تمدید شدند و حال خبر ساخت فصل 3 انیمه وان پانچ من نیز اعلام شد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های اکشن

ساخت فصل سوم انیمه One Punch Man

طبق گفته سازنده‌های وان پانچ من، تولیدکنندگان فصل سوم این انیمه کار خود را آغاز کرده‌اند. در زیر می‌توانید اولین پوستر فصل جدید انیمه One Punch Man را ببینید که سایتاما و گارو درکنار یکدیگر هستند.

ساخت فصل سوم انیمه One Punch Man

بنابراین به‌نظر می‌رسد تمرکز فصل سوم روی رقابت این دو شخصیت خواهد بود ولی به جز این، اطلاعاتی بیشتری در خصوص این فصل انیمه در دسترس نیست.

اولین پوستر فصل 3 انیمه One Punch Man توسط اوث کوبوتا، طراح شخصیت فصل اول و دوم انیمه One Punch Man طراحی شده است.

به طور کلی، داستان این انیمه محبوب حول شخصیتی به نام سایتاما می‌گردد که با تمرینات سخت و مداوم به دنبال قدرتمند شدن است. به مرور زمان، موهای سایتاما  می‌ریزد و کچل می‌شود. با این حال، نتیجه تمرینات سخت و پی در پی خود را می‌بیند؛ وی چنان قدرتمند می‌شود که می‌تواند تنها با یک مشت رقیب خود را از پای در بیاورد. بعد از مدتی، این موضوع برای او خسته کننده شده و تصمیم می‌گیرد به دنبال یک حریف قدرتمند بگردد.

فصل اول این انیمه در سال ۲۰۱۵ و فصل دوم آن در سال ۲۰۱۹ منتشر شده و توموهیرو سوزوکی وظیفه ساخت این انیمه را بر عهده دارد. با این حال، سازندگان زمان پخش فصل سوم را اعلام نکرده‌اند و طرفداران می‌بایست برای اطلاع از جزئیات بیشتر صبر کنند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

دیدگاه شما درباره‌ی این انیمه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر