;
coinex

ایسر Vero 514 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ایسر امروز کروم بوک جدیدی به نام ایسر Vero 514 را با تراشه‌های نسل دوازدهمی اینتل و بدنه‌ای از جنس با پلاستیک بازیافتی معرفی کرد.

سری Vero از کروم‌بوک‌های محبوب ایسر از جمله محصولاتی هستند ه با تمرکز بر پایداری تولید شده‌اند. این شرکت اولین کروم‌بوک این دسته را با نام Aspire Vero در سال 2021 معرفی و روانه بازار کرد و پس از آن شاهد معرفی چند مدل دیگر مربوط به این خانواده بودیم. حال ایسر با رونمایی از Vero 514؛ عضو جدیدی به این خانواده جذاب اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین لپ تاپ های 2022

مشخصات و قیمت ایسر Vero 514

ایسر Vero 514 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

Vero 514 طراحی سازگار با محیط زیست دارد، بدین معنا که 30 درصد بدنه،‌ 50 درصد کلاهک‌های کلیدهای آن و همچنین 100 درصد تاچ‌پد آن از جنس پلاستیک اقیانوسی ساخته شده‌اند.

بسته‌بندی این کروم‌بوک نیز تا 90 درصد از کاغذ بازیافتی تولید شده و نمای بیرونی دستگاه از شاسی بدون رنگ برخوردار است و نمایشگر آن تا 99 درصد قابل بازیافت است. بنابراین سازنده این محصول تمرکز خیلی خاصی روی سازگاری محصول خود با محیط زیست داشته است.

ایسر Vero 514 از پردازنده‌ نسل دوازدهمی اینتل Core i7-1255U برخوردار است و با حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD عرضه می‌شود. البته مدل پایه این محصول در بازار آمریکا، قدرت سخت‌افزاری چشم‌گیری ندارد و با تراشه Core i3-1215U، رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی SSD به‌فروش می‌رسد که البته برای یک کروم‌بوک میان‌رده، ترکیب قابل قبولی محسوب می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول بایستی به پشتیبانی از وای‌فای 6E، نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن FHD و پوشش 100 درصدی گسترده رنگی sRGB اشاره کرد. گفتنی است در برخی از بازارها این محصول با نمایشگری لمسی ارائه می‌شود.

کروم بوک Vero 514 ایسر همچنین برای احراز هویت بیومتریک از حسگر اثر انگشت برخوردار است و یک وب‌کم فول‌اچ‌دی دارد که می‌توان از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی استفاده کرد. این محصول همچنین استاندارد MIL-STD-810H برخوردار است که نشان می‌دهد دربرابر شرایط مختلف، مقاومت خوبی خواهد داشت. کروم‌بوک Vero 514 مطابق برنامه‌ریزی قرار است از طریق فروشگاه Best Buy با قیمت پایه 500 دلار ارائه شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ایسر Vero 514 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر