;
coinex

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 ؛ هشتگ های پربازدید اینستاگرام کدام اند؟

به نظر شما پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 کدام‌اند؟ ما در این نوشتار از تکراتو، برخی از هشتگ های پربازدید اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

همان طور که می‌دانید، اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می‌رود که تأثیر بسیار زیادی برای کسب‌وکارهای آنلاین دارد. با استفاده از اینستاگرام می‌توانید کارهای متفاوتی انجام دهید؛ از اشتراک‌گذاری فیلم و عکس‌های روزمره گرفته تا راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین. همه این موارد در این اپلیکیشن کاربردی امکان‌پذیر است.

پس اگر شما هم به‌تازگی کسب‌وکار خود را در اینستاگرام راه‌اندازی کرده‌اید، احتمالاً بخواهید در زمان کمتری به موفقیت دست پیدا کنید. برای انجام این کار، هشتگ‌ها به کمک شما می‌آیند. در واقع، هشتگ‌های اینستاگرام راه بسیار عالی و کاربردی برای دسته‌بندی و برچسب‌گذاری مطالب شماست.

این هشتگ‌ها به شما این امکان را می‌دهند که پست‌های خود را تنها به کاربرانی نشان دهید که به مطالب شما علاقه دارند. در واقع، هشتگ‌ها کمک بسیار زیادی در بهبود کسب‌وکارهای آنلاین در اینستاگرام می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام

غیرفعال کردن اعلان اینستاگرام

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022

به‌طورکلی، باید بدانید که هشتگ‌های اینستاگرام قدرت بسیار زیادی در این اپلیکیشن دارند؛ به‌گونه‌ای که آنها می‌توانند کسب‌وکار شما را ارتقا داده یا حتی آن را به شکست نزدیک کنند. پس بهترین راه این است که از آن‌ها به‌درستی استفاده کنید تا پست‌های خود را به افراد بیشتری نمایش دهید. همان طور که گفتیم، هشتگ‌ها به شما کمک می‌کنند که مطالب خود را به افرادی نشان دهید که به محتوای شما علاقه دارند.

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022

علاوه بر این، هشتگ‌ها به تولیدکنندگان محتوا نیز کمک زیادی می‌کنند تا بتوانند پیج خود را در کمترین زمان به بالاترین فالوورها برسانند. فراموش نکنید که اگر از هشتگ‌ها به‌درستی استفاده نکنید، می‌تواند باعث آسیب‌های زیادی برای پیج شما شود. برای مثال، ممکن است الگوریتم اینستاگرام شما را جریمه کند یا حتی باعث شود که فالوورهای شما اذیت شوند.

هشتگ اینستاگرام چیست؟

هشتگ‌ها ترکیبی از حروف، اعداد و یا ایموجی‌ها هستند که قبل از آن‌ها علامت # آمده است. برای مثال، NoFilter# یک هشتگ در اینستاگرام است که از آن‌ها برای دسته‌بندی مطالب و محتوا استفاده می‌شود. کاربران هم با استفاده از هشتگ‌ها راحت‌تر می‌توانند مطالب مورد‌نیاز و مورد‌علاقه خود را پیدا کنند.

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022

علاوه بر این، باید بدانید که هشتگ‌ها قابلیت کلیک دارند و اگر روی یک هشتگ کلیک کنید، با تمام مطالب مربوط به آن روبه‌رو خواهید شد. پس اگر به دنبال مطالب و ویدئوهای مربوط به یک موضوع خاص هستید، می‌توانید هشتگ آن را در قسمت جست‌وجوی اینستاگرام سرچ کنید. سپس می‌توانید صفحه‌ای مشاهده کنید که در آن تمام پست‌های مربوط به آن هشتگ وجود دارند.

چرا باید از هشتگ‌های اینستاگرام استفاده کنیم؟

همان طور که در ابتدای نوشتار هم گفتیم، هشتگ‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای ارتقای پیج و نشان دادن مطالب به طیف گسترده‌ای از کاربران است. هنگامی که شما از یک هشتگ استفاده می‌کنید، پست شما در صفحه آن نمایش داده می‌شود و هرکسی که آن را جست‌وجو کند، می‌تواند مطلب شما را نیز ببیند.

نکته جالب‌توجه درباره پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 این است که شما می‌توانید از آن‌ها هم در کپشن پست‌ها و هم در استوری‌های خود استفاده کنید. هنگامی که از هشتگ‌ها در صفحه استوری خود استفاده می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را در هشتگ‌های مربوط به استوری مشاهده نمایید که در صفحه اصلی نیز ظاهر می‌شوند.

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022
پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022

شاید برخی از افراد گمان کنند که در اینستاگرام تنها می‌توان پیج‌ها را دنبال کرد. این در حالی است که اصلاً این‌گونه نبوده و افراد می‌توانند هشتگ‌ها را نیز دنبال کنند. بعد از انجام این کار، شما می‌توانید پست‌های مربوط به هشتگ دنبال شده خود را در فیلم مشاهده کنید.

به‌طورکلی، هشتگ‌های اینستاگرام می‌تواند راهی عالی برای تعامل بیشتر کاربران این اپلیکیشن با یکدیگر باشد. برای مثال، ازآنجاکه در سال 2020 با همه‌گیری ویروس کووید 19 سروکار داشتیم، روند ورزش کردن افراد کاملاً تغییر کرد. در آن زمان، افراد نمی‌توانستند برای ورزش کردن به باشگاه‌ها یا پارک‌ها مراجعه کنند. در نتیجه، Nike Los Angeles از هشتگ playinside# برای افزایش تعامل کاربران خود استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

معنی She/Her و He/Him در بیو اینستاگرام

بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام

بهترین هشتگ‌های اینستاگرام کدام‌اند؟

وقت آن است که برخی از بهترین هشتگ های اینستاگرام 2022 را بشناسید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این هشتگ‌ها باید آن‌ها را متناسب با مطالب خود انتخاب نمایید. برای مثال، اگر پست شما درباره غذا است، باید از هشتگ مربوط به آن استفاده نمایید. در اینجا برخی از پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 را مشاهده می‌کنید.

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022

  1. #love (یک میلیارد و 835 میلیون)
  2. #instagood (یک میلیارد و 120 میلیون)
  3. #fashion (812.7 میلیون)
  4. #photooftheday (797.3 میلیون)
  5. #beautiful (661 میلیون)
  6. #art (649.9 میلیون
  7. #photography (583.1 میلیون)
  8. #happy (578.8 میلیون)
  9. #picoftheday (570.8 میلیون)
  10. #cute (569.1 میلیون)
  11. #follow (560.9 میلیون)
  12. #tbt (536.4 میلیون)
  13. #followme (528.2 میلیون)
  14. #nature (525.7 میلیون)
  15. #like4like (515.6 میلیون)
  16. #travel (497.3 میلیون)
  17. #instagram (482.6 میلیون)
  18. #style (472.3 میلیون)
  19. #repost (471.4 میلیون)
  20. #summer (454.2 میلیون)
  21. #instadaily (444 میلیون)
  22. #selfie (422.6 میلیون)
  23. #me (420.3 میلیون)
  24. #friends (396.7 میلیون)
  25. #fitness (395.8 میلیون)
  26. #girl (393.8 میلیون)
  27. #food (391.9 میلیون)
  28. #fun (385.6 میلیون)
  29. #beauty (382.8 میلیون)
  30. #instalike (374.6 میلیون)
  31. #smile (365.5 میلیون)
  32. #family (357.7 میلیون)
  33. #photo (334.6 میلیون)
  34. #life (334.5 میلیون)
  35. #likeforlike (328.2 میلیون)
  36. #music (316.1 میلیون)
  37. #ootd (308.2 میلیون)
  38. #follow4follow (290.6 میلیون)
  39. #makeup (285.3 میلیون)
  40. #amazing (277.5 میلیون)
  41. #igers (276.5 میلیون)
  42. #nofilter (268.2 میلیون)
  43. #dog (264 میلیون)
  44. #model (254.7 میلیون)
  45. #sunset (249.8 میلیون)
  46. #beach (246.8 میلیون)
  47. #instamood (238.1 میلیون)
  48. #foodporn (229.4 میلیون)
  49. #motivation (229.1 میلیون)
  50. #followforfollow (227.9 میلیون)

در بالا برخی از پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 را مشاهده کردید. به یاد داشته باشید که هشتگ های پربازدید اینستاگرام لزوماً مؤثرترین آن‌ها نیستند. این بدان معنی است که نمی‌توان گفت که تمام هشتگ‌هایی که به‌عنوان بهترین هشتگ های اینستاگرام 2022 شناخته می‌شوند، می‌توانند اثر فوق‌العاده و یکسانی بر پیج شما داشته باشند.

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022

بدین ترتیب، اگر شما از هشتگی که به‌شدت در اینستاگرام استفاده می‌شود برای پست خود استفاده کنید، به احتمال زیاد افراد بی‌شماری آن را جست‌وجو می‌کنند. در همین حین، بسیاری از تولیدکنندگان محتوا از همان هشتگ استفاده کرده‌اند و در نتیجه، مطالب شما در میان سیل عظیمی از پست‌ها گم خواهد شد. برای حل این مشکل، اینستاگرام پیشنهاد می‌کند که ترکیبی از هشتگ‌های محبوب و خاص را برای پست‌های خود استفاده کنید تا آن‌ها را به گروه خاصی از مخاطبان نشان دهید.

انواع هشتگ‌های محبوب اینستاگرام

همان طور که تاکنون متوجه شدید، هشتگ های پربازدید اینستاگرام شامل موارد بسیار متنوعی می‌شوند که پست‌های شما را به مخاطبان زیادی نشان می‌دهند. علاوه بر این، هشتگ‌ها انواع خاصی دارند و هر یک از آن‌ها مربوط به موضوع به‌خصوصی می‌شوند. به همین دلیل هم بهتر است که این هشتگ‌ها را بشناسید تا بتوانید از هشتگ‌های مناسب برای پست‌های خود استفاده کنید. به‌طورکلی، اینستاگرام هشتگ‌ها را به 9 دسته کلی تقسیم می‌کند که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

هشتگ‌های محصول یا خدماتی (Product or service hashtags)

یکی از یکی از پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند، هشتگ‌های محصول یا خدماتی است. در این نوع هشتگ‌ها، ادمین پیج‌های اینستاگرام از کلماتی استفاده می‌کنند که محصول یا خدمات خود را توصیف کنند. برای مثال، اگر آن‌ها پیج فروش کیف دارند، برای برخی از پست‌ها از هشتگ #کیف‌دستی استفاده می‌کنند.

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022

هشتگ‌های نیچ (خاص)

منظور ما از هشتگ‌های نیچ، هشتگ‌های منحصربه‌فرد و خاصی هستند که نشان می‌دهند شما در چه زمینه‌ای در حال فعالیت هستید. خوب است بدانید که رقابت در میان این هشتگ کمتر از هشتگ‌های دیگر است. بااین‌حال، این هشتگ‌ها تخصصی‌تر هستند و کسب‌وکار شما را به‌صورت حرفه‌ای نشان می‌دهند. ازاین‌رو، پیشنهاد می‌کنیم که از استفاده هر کلمه غیرمرتبطی در این هشتگ‌ها بپرهیزید.

برای مثال، اگر کار شما در اینستاگرام سفر به مناطق مختلف است، می‌توانید از هشتگ #travelblogger استفاده کنید. از سوی دیگر، برخی از افراد در اینستاگرام با رفتن به رستوران‌های مختلف و خوردن غذاهای متنوع، کسب درآمد می‌کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، می‌توانید هشتگ #foodblogger را بکار ببرید.

بیشتر بخوانید:

دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

آموزش دسته بندی پست ها در اینستاگرام

هشتگ‌های اجتماعی و صنعتی اینستاگرام (Industry Instagram community hashtags)

این هشتگ در اینستاگرام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به صاحبان کسب‌وکارهای مختلف در این اپلیکیشن کمک می‌کند که با یکدیگر در ارتباط باشند. با استفاده از این هشتگ، می‌توانید مخاطبان مربوط به حوزه فعالیت خود را پیدا کنید. برای مثال، هرکسی که در اینستاگرام کار خاصی انجام می‌دهد، می‌تواند از این هشتگ استفاده کند. در این زمینه می‌توانید هشتگ‌هایی مانند #gardenersofinstagram و یا #craftersofinstgram را بکار بگیرید.

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022

هشتگ‌های فصلی یا رویدادهای مختلف (Special event or seasonal hashtags)

یکی دیگر از بهترین هشتگ های اینستاگرام 2022 که افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند، هشتگ‌های فصلی یا رویدادهای مختلف است. در هشتگ‌های فصلی، کاربران می‌توانند از هر یک از فصول چهارگانه استفاده کنند. برای مثال، شما می‌توانید #تابستان را در اینستاگرام خود در این فصل اضافه کنید.

با نگاه کردن به تقویم میلادی یا شمسی، می‌توانید رویدادهای مختلفی را مشاهده کنید که بهانه خوبی برای استفاده از آن‌ها در اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی هستند. این هشتگ‌ها می‌توانند تأثیر زیادی در افزایش عملکرد پست‌های شما داشته باشند. البته توجه داشته باشید که رقابت در استفاده از این هشتگ کم است.

دلیل این موضوع هم این است که اغلب کاربران از تمام رویدادهای مهم کشور آگاه نیستند و درنتیجه، نمی‌توانند برای آن‌ها محتوا ایجاد کنند. هشتگ‌های فصلی یا رویداد‌های مختلف می‌توانند جزو پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 باشند.

توجه داشته باشید که هشتگ رویداد هر روز را در همان روز به‌خصوص اضافه کنید. زیرا اغلب کاربران هشتگ هر رویداد را در همان روز به‌خصوص جست‌وجو می‌کنند. درنتیجه، شانس شما برای تعامل با این افراد افزایش پیدا می‌کند. برای مثال، شما می‌توانید از هشتگ‌هایی مانند #روز_ملی_نفت استفاده کنید.

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022

هشتگ‌های موقعیت مکانی (Location hashtags)

با استفاده از این هشتگ‌ها، شما می‌توانید موقعیت مکانی خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید و افراد نزدیک در آن مکان را پیدا کنید. این ویژگی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در افزایش عملکرد شما داشته باشد.

برای مثال، اگر شما کار آرایشگری در شهر تهران را انجام می‌دهید، می‌توانید از هشتگ موقعیت مکانی استفاده کنید تا افراد ساکن در تهران را پیدا کنید که به آرایشگری علاقه دارند. برای انجام این کار، می‌توانید از #آرایشگری_تهران استفاده نمایید.

مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود هشتگ‌های موقعیت مکانی به رشد کسب‌وکار شما کمک کنند، این است که رقابت در میان آن‌ها بسیار کم است. در نتیجه، می‌توانید به‌صورت کاملاً هدفمند از هشتگ‌های موقعیت مکانی استفاده کنید.

هشتگ‌های روزانه (Daily hashtags)

شما می‌توانید این هشتگ‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید و هرکسی که این هشتگ را جست‌وجو کند، می‌تواند پست شما را ببیند. البته توجه داشته باشید که رقابت در میان استفاده از این هشتگ نسبتاً زیاد است. برای مثال، شما می‌توانید از هشتگ‌های #SundayFunday استفاده کنید.

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022

بیشتر بخوانید:

راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام

نحوه ارسال پیام ناپدید شونده در اینستاگرام

هشتگ‌های عبارات مرتبط (Relevant phrase hashtags)

اگر تمایل دارید که هشتگ‌های منحصربه‌فردتری برای پست‌های خود انتخاب کنید، این مورد می‌تواند به شما کمک زیادی کند. هشتگ‌های عبارات مرتبط شامل ترکیبی از هشتگ‌های محصول، هشتگ‌های نیچ و هشتگ‌های اجتماعی هستند.

کاربران از این هشتگ‌ها استفاده می‌کنند تا بتوانند به محتوای موردنظر خود درباره یک موضوع خاص مرتبط شوند. رقابت در استفاده از هشتگ‌های عبارات مرتبط تقریباً کم است و اغلب کسب‌وکارها از آن‌ها استفاده نمی‌کنند. #amwriting و #showhowanders مثال‌هایی برای هشتگ‌های عبارات مرتبط هستند.

هشتگ‌های مخفف (Acronym hashtags)

استفاده از این هشتگ‌ها هم در زبان فارسی کمتر از زبان انگلیسی است. در این هشتگ‌ها، به‌جای استفاده از عبارات کامل، از مخفف آن‌ها استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از این هشتگ استفاده کنید تا مخاطبان موردنظر خود را به دست بیاورید. برای مثال، هشتگ #TBT برای عبارت Throwback Thursday در زبان انگلیسی استفاده می‌شود.

هشتگ‌های ایموجی (Emoji hashtags)

در این هشتگ‌ها می‌توان تنها از ایموجی استفاده کرد یا آن‌ها را با کلمات و سایر عبارات و یا کلمات ترکیب کرد. برای مثال، می‌توانید از هشتگ #🕶 استفاده کنید یا آن را به‌صورت #عینک_ آفتابی🕶 بکار ببرید.

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022

از چند هشتگ در اینستاگرام استفاده کنیم؟

بعد از این‌که اطلاعات کافی درباره بهترین هشتگ های اینستاگرام 2022 کسب کردید، شاید برای شما سؤال پیش بیاید که باید از چند هشتگ در این اپلیکیشن استفاده کرد؟ در حالت معمولی، می‌توانید حداکثر از 30 هشتگ در یک پست استفاده کنید. همچنین استفاده از ده هشتگ در یک استوری مناسب به نظر می‌رسد. اگر بخواهید از هشتگ‌های بیشتری استفاده کنید، نمی‌توانید پست یا استوری بگذارید و باید تعداد آن‌ها را کاهش دهید.

توجه داشته باشید که وقتی می‌گوییم حداکثر 30 هشتگ در یک پست می‌توانید استفاده کنید، به این معنی نیست که باید از تمام آن‌ها را در یک پست پوشش دهید. به‌طورکلی، هیچ تعداد دقیقی وجود ندارد که نشان دهد برای هر پست باید از چند هشتگ استفاده کرد.

بااین‌حال، اغلب افراد حرفه‌ای در اینستاگرام اتفاق‌نظر دارند که استفاده از 11 هشتگ در هر پست برای شروع خوب است. البته توجه داشته باشید که پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 شامل یک تا سه هشتگ می‌شود که محبوبیت بیشتری در میان کاربران دارد. برای این‌که بدانید چه تعداد هشتگ برای پست شما کافی است، بهتر است تعداد هشتگ‌های ذکر شده را در پیج اینستاگرام خود امتحان کنید.

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022

سخن نهایی

هشتگ‌های اینستاگرام یکی از بهترین روش‌ها برای برقراری ارتباط قوی با کاربران در این اپلیکیشن است. اگر شما هم می‌خواهید در این اپلیکیشن موفق شوید و هر چه سریع‌تر کسب‌وکار خود را ارتقا دهید، بهتر است در ابتدا پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 را بشناسید.

علاوه بر این، توجه داشته باشید که از هر هشتگ در موقعیت مناسب خود استفاده کنید. این بدان معنی است که استفاده از هشتگ‌های غیرمرتبط باعث می‌شود که افرادی به پیج شما سر بزنند که هیچ علاقه‌ای به مطالب شما ندارند.

سؤالات متداول

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 کدام‌اند؟

در سال 2022 هشتگ‌های بسیار متنوعی در اینستاگرام رواج پیدا کردند که شما می‌توانید از هر یک از آن‌ها برای ارتقای پیج خود استفاده کنید. از رایج‌ترین و پربازدیدترین هشتگ‌های اینستاگرام می‌توان به هشتگ‌های #love، #instagood، #fashion و #photooftheday اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: hootsuite

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر