;
coinex

اتحاد 4 خودروساز برای تولید شاسی بلند ایرانی!

ساعاتی پیش خبری درباره اتحاد 4 خودروساز برای تولید شاسی بلند ایرانی منتشر شد. این شرکت‌ها قصد دارند با همکاری هم پیکاپ و شاسی بلند بومی بسازند.

4 شرکت مکث موتور، زامیاد، ایلیا موتور و آمیکو امروز با امضای قرارداد همکاری برای تولید پیکاپ و شاسی بلند ایرانی توافق کرده و اتحادی ویژه تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: سدان اختصاصی کرمان موتور با قیمت زیر 500 میلیون تومان معرفی شد

اتحاد 4 خودروساز برای تولید شاسی بلند ایرانی!

ساعاتی پیش 4 شرکت خودروساز در جریان نمایشگاه تحول صنعت خودرو قراردادی برای ساخت پیکاپ و شاسی‌بلند امضا کردند. گفتنی است که هم اکنون خودروهای زامیاد زاگرس، آمیکو آسنا، مکث کلوت و دایون وای 5 بر اساس پلتفرمی مشترک در ایران تولید می‌شوند.

مدیران عامل 4 شرکت ایلیا موتور، آمیکو،‌ مکث موتور و زامیاد در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو روی تولید بن سازه آفرود داخلی بر پایه هم‌افزایی به توافق رسیدند.

اتحاد 4 خودروساز برای تولید شاسی بلند ایرانی!

بر اساس این تفاهم‌نامه، این خودروسازان برای ساخت داخلی اجزا، قطعات و توسعه پلتفرمی مشترک برای تولید انواع خودرو وانت پیکاپ دو دیفرانسیل دو کابین و خودروهای شاسی‌بلند با شاسی مستقل همکاری خواهند کرد.

بر اساس این تفاهم‌نامه میزان خودکفایی حداقل ۶۰ درصد برای ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال در نظر گرفته شده است. همچنین به واسطه این تفاهم‌نامه در میان خودروسازان خصوصی و دولتی شاهد هم‌افزایی و همکاری بیشتری خواهیم بود که باعث تحول این حوزه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اتحاد 4 خودروساز برای تولید شاسی بلند ایرانی چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر