;
coinex

ایرپاد جدید اوپو Enco Buds 2 با عمر باتری 28 ساعته رسما رونمایی شد

پس از انتشار تیزر ناگهانی اوپو مالزی در هفته گذشته، بالاخره جدیدترین و مقرون به صرفه‌ترین هدفون بی‌سیم این شرکت به نام ایرپاد اوپو Enco Buds 2 در سال 2022 عرضه شد.

در حال حاضر Enco Buds 2 فقط در مالزی عرضه شده است، با این حال، همانطور که در هفته گذشته گزارش شد، انتظار می‌رود Enco Buds 2 به زودی به بازارهای آسیایی بیشتری مانند هند، سنگاپور و اندونزی وارد با برچسب قیمت رسمی 29 دلار عرضه شود.

بیشتر بخوانید: بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار 

مشخصات ایرپاد جدید اوپو Enco Buds 2

این هدفون‌های بی‌سیم جزو ارزان‌ترین هدفون‌های بی‌سیم با برند معتبر هستند که می‌توانید امسال تهیه کنید. اما با چنین برچسب قیمت مقرون‌به صرفه‌ای، آیا اوپو چیز مهمی را قربانی کرده است؟

اگر بخواهیم با عمر باتری این هدفون شروع کنیم، باید بگوییم که Enco Buds 2 استقامت باتری بسیار بهتری نسبت به مدل قبلی خود دارد، این هدفون‌ها اکنون دارای باتری بزرگتر لیتیوم یونی 40 میلی‌آمپر ساعتی هستند، در حالی که کیس شارژ به سلول 460 میلی‌آمپر ساعتی ارتقا یافته است.

ایرپاد جدید اوپو Enco Buds 2 با عمر باتری 28 ساعته رسما رونمایی شد [+عکس و مشخصات فنی]

Oppo ادعا می‌کند که با این باتری بزرگ‌تر، هدفون‌های بی‌سیم توانستند رکورد ۲۸ ساعت پخش مداوم موسیقی را به همراه جعبه شارژ ثبت کنند. هنگامی که نیاز به شارژ باتری باشد، کاربران نباید نگران باشند، زیرا Enco Buds 2 به درگاه USB Type-C مجهز شده است که یک ویژگی نادر برای هدفون‌های بی‌سیم زیر 30 دلار است.

مورد بعدی که باید اشاره کنیم، ویژگی‌های صوتی است. Enco Buds 2 به درایور تیتانیوم بزرگ 10 میلی‌متری ارتقا یافته است. با درایور جدید، انتظار می‌رود Enco Buds 2 بیس قوی‌تر، واضح‌تر، عمیق‌تر و ریتمیک‌تری نسبت به نسل قبلی خود ارائه دهد. هدفون‌های جدید همچنین دارای جلوه صوتی جدید Enco Live Stereo هستند که در آن می‌توانید پروفایل‌های صدای سفارشی مانند Bass Boost را که توسط تیم حرفه‌ای صدای آکوستیک Oppo تنظیم شده است، انتخاب کنید.

ایرپاد جدید اوپو Enco Buds 2 با عمر باتری 28 ساعته رسما رونمایی شد [+عکس و مشخصات فنی]

در بخش ویژگی‌های اتصالی و ارتباطی، Enco Buds 2 به جدیدترین استاندارد بلوتوث 5.2 ارتقا یافته است که نوید تاخیر کم و پایداری بالا را می‌دهد. هدفون‌ها همچنین دارای ویژگی هستند که Oppo آن را لغو نویز عمیق هوش مصنوعی می‌نامد، ویژگی که برای تماس‌هایی که از طریق میکروفون هدفون استفاده می‌شود مورد استفاده قرار گرفته و گیرنده می‌تواند آنچه را که می‌گویید واضح‌تر بشنود.

و در آخر نیز باید بگوییم که Enco Buds 2 دارای کنترل‌های لمسی برای کنترل پخش موسیقی، صدا و دوربین گوشی شما در صورت نیاز است.

با این حال، یک نکته در مورد Enco Buds 2 این است که فاقد قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است، اما در محدوده قیمتی کمتر از 30 دلار، اکثر هدفون‌ها فاقد ANC هستند و این موضوع کاملا مورد انتظار بوده و نمی‌توان خرده‌ای به این محصول گرفت.

Enco Buds 2 دارای استاندارد IPX4 و مقاوم در برابر آب است و در دو رنگ Moonlight و Midnight عرضه می‌شود. این هدفون ارزشمند از 26 آگوست با همان برچسب قیمتی 29 دلار که در بالا اشاره شد، در مالزی به فروش خواهد رسید و به زودی در تمامی بازار های جهانی نیز عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ایرپاد جدید اوپو Enco Buds 2 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع:‌ gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر