;
coinex

خبری عجیب درباره مادر ایلان ماسک : «در گاراژ خانه پسرم می‌خوابم!»

ایلان ماسک یک مهندس صنایع و کارآفرین آمریکایی متولد آفریقای جنوبی است که یکی از بنیان‌گذاران Paypal و موسس شرکت خدمات حمل و نقل هوایی SpaceX است. حضور مادر ایلان ماسک در مصاحبه‌ای درباره خانه پسرش بسیار خبرساز شده است.

ایلان ماسک یکی از سرمایه‌گذاران اولیه تسلا، یک شرکت خودروهای برقی، و در حال حاضر مدیر اجرایی این شرکت نیز هست. ماسک که در حال حاضر در صدر فهرست ثروتمندترین افراد جهان است، با چنین ثروتی سال گذشته در یک توییت اذعان کرد که در یک‌خانه کوچک ۵۰ هزاردلاری زندگی می‌کند. اکنون مادر ایلان ادعا کرده است که خانه وی به‌قدری کوچک است که هنگام ملاقات پسرش باید در گاراژ بخوابد.

بیشتر بخوانید‌:‌ احضار جک دورسی به دادگاه توسط ایلان ماسک ؛‌‌‌‌ نزاع با توییتر همچنان ادامه دارد

مادر ایلان ماسک : در گاراژ خانه پسرم می‌خوابم!

مادر ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر خبرساز و معروف آمریکایی
مادر ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر خبرساز و معروف آمریکایی

مادر ایلان ماسک ۷۴ سال دارد و جدیداً در یکی از مصاحبه خود با مجله تایمز انگلستان ادعا داشت که به دلیل این که در نزدیکی سایت موشکی نمی‌توانند یک‌خانه گران‌قیمت خریداری کنند باید در گاراژ بخوابد.

قیمت خانه فعلی ایلان ماسک حدود ۴۵ هزار دلار برآورد شده است که طبق گفته‌های ماسک در اوایل ماه در پادکست The Full Send:

زمانی که دوستان من به خانه‌ام می‌آمدند و می‌رفتند، نمی‌توانستند باور کنند که من در این خانه زندگی می‌کنم

وی همچنین افزود که گاراژ خانه را تبدیل به یک اتاق‌خواب کرده تا آن را به یک اقامتگاه 3 خواب تبدیل نمایند.

طبق تحقیقاتی مساحت خانه فعلی ایلان حدود 85 تا 75 مترمربع است. علاوه بر این خانه، آقای ماسک صاحب‌خانه کوچک دیگری نیز هست که فضایی به مساحت ۳۵ مترمربع و با قیمت ۵۰ هزار دلار است اما فقط جهت پذیرایی از مهمان‌ها استفاده می‌شود.

تصویر مربوط به مدیرعامل اسپیس ایکس را به همراه مادرش در ادامه مشاهده می‌کنید:

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا به همراه مادرش
ایلان ماسک مدیرعامل تسلا به همراه مادرش

همسر ایلان ماسک: بهتر است در خانه نا امن 40 هزار دلاری زندگی نکنیم!

علاوه بر مادر ایلان ماسک، همسر سابق ایلان ماسک “گرایمز “درگذشته در مورد نحوه زندگی او در مصاحبه‌ای با Vanity Fair گفته بود که ایلان هرگز مثل یک میلیاردر زندگی نمی‌کند و گاهی شرایط و وسایل زندگی او زیر خط فقر است. تا جایی که من به ماسک گفتم که بهتر نیست در یک‌خانه بسیار ناامن ۴۰ هزاردلاری زندگی نکنیم؟

همچنین در ادامهٔ این مصاحبه گرایمز اشاره کرده بود که مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس روی تشکی می‌خوابد که سوراخ است و زمانی که نسبت به این موضوع شکایت کردم از من خواسته بود تا تشک خود را به خانه بیاورم!

طبق گزارش نیویورک پست در سال گذشته اعلام شد که ایلان ماسک زمانی که یک‌خانه ۱۰۰ میلیون دلاری داشته اما تا ژوئن ۲۰۲۱ را فروخته با این وجود نمی‌توان به طور دقیقی گفت که این فرد میلیاردر باهوش است یا ترجیح می‌دهد مثل یک ثروتمند مرفه زندگی نکند!

به نظر می‌رسد ایلان ماسک که به عنوان بنیانگذار و مدیر عامل اسپیس ایکس، مدیرعامل تسلا، بنیان گذار بورینگ کمپانی و چندین و چند شرکت شناخته شده دیگر نزد عام و خاص به شهرت رسیده است، طرز فکر خاصی نسبت به شرایط زندگی خود دارد، دیدگاهی که شاید کمتر کسی می‌تواند آن را درک نماید. نظر شما درباره این نوع از سبک زندگی ایلان ماسک چیست؟

اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر