;
coinex

اپل ایرپادز پرو 2 نیز این هفته در کنار آیفون 14 رونمایی می‌شود [+مشخصات احتمالی]

برخلاف پیش‌بینی‌ها، چهارشنبه این هفته اپل ایرپادز پرو 2 هم در کناری سری آیفون 14 رونمایی می‌شود. برای آشنایی با مشخصات این محصول با ما همراه باشید.

اپل برای رونمایی از نسل دوم ایرپادز پرو در رویداد Far Out روز چهارشنبه آماده می‌شود. این خبر توسط Mark Gurman افشاگر شناخته شده دنیای فناوری و بخصوص محصولات اپل منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شد که امسال از اپل ایرپادز پرو 2 رونمایی شود اما این اولین شایعه قابل اطمینانی است که به رونمایی از این محصول در هفته جاری اشاره دارد.

به گفته Gurman: «ایرپادز پروی جدید، آپدیتی از مدلی است که اولین بار در پاییز 2019 روانه بازار شد. سال پیش هم گزارش دادم که ایرپادز پرو سال 2022 وارد بازار می‌شود و حالا به من گفته شده که این محصول روز چهارشنبه رونمایی می‌شود».

بیشتر بخوانید: بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار 

امکانات اپل ایرپادز پرو 2

شایعه شده که اپل ایرپادز پرو 2 با یکسری قابلیت جدید عرضه می‌شود از جمله نسل جدید پردازنده H1 اپل. همچنین ممکن است اپل با استفاده از فناوری کدک صوتی بدون اتلاف خودش که بلوتوث را کاملاً کنار می‌زند یا با اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از بلوتوث 5.2 که برای انتقال صدا از کدک LC3 استفاده می‌کند، کیفیت صدای این محصول را افزایش دهد.

این احتمال وجود دارد که ایرپادز پرو 2 با طراحی شبیه به بیتس فیت پرو ساخته شده باشد و وقتی با اپلیکیشن Find My، ایرپادز پرو 2 را جستجو کنید، قاب شارژ آن یک صدای خاص تولید کند.

اپل ایرپادز پرو 2

علاوه بر اپل ایرپادز پرو 2 این هفته از سری آیفون 14 و سه ساعت جدید هم رونمایی می‌شود از جمله یک مدل بادوام و محکم که قیمت بالایی دارد و مخصوص ورزشکارانی طراحی شده که در ورزش‌های مخاطره‌آمیز فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ایرپادز پرو 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر