coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

الزامی شدن تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای دانشجویان

با نزدیک شدن به فصل پاییز و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، این سوال پیش می‌آید که آیا تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای دانشجویان و دانش آموزان الزامی است؟

با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و الزام حضور دانشجویان و دانش‌آموزان، نگرانی‌ها درباره موج جدید شیوع کرونا شدت گرفته است. اما رئیس سازمان امور دانشجویان از الزامی شدن دوز چهارم واکسن کرونا خبر داده است.

بیشتر بخوانید: کرونا خطر ابتلا به آلزایمر را دوبرابر می‌کند

الزامی شدن تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای دانشجویان

رئیس سازمان امور دانشجویان گفته است:

هنوز مصوبه جدیدی به دانشگاه‌ها درباره الزامی بودن تزریق واکسن کرونای دانشجویان ابلاغ نشده است.

دکتر هاشم داداش پور درباره الزام تزریق دز چهار واکسن کرونا برای حضور دانشجویان در کلاس‌های درس از ابتدای سال تحصیلی جدید گفت:

طبق توصیه‌های وزارت بهداشت باید هر ۶ ماه یک بار دز جدید واکسن کرونا تزریق شود. تزریق دز جدید واکسن کرونا برای دانشجویان در صورتی اجباری است که ستاد ملی مقابله با کرونا بر آن با توجه به‌ آغاز بازگشایی دانشگاه‌ها در ترم تحصیلی جدید تاکید کند.

الزامی شدن تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای دانشجویان

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با بیان این که برخی دانشگاه‌های کشور دانشجویان را موظف به تزریق چهارمین دز واکسن کرونا کرده‌اند، تاکید کرد:

هنوز مصوبه‌ای از ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه به دانشگاه‌ها ابلاغ نشده است. اگر مصوبه قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا به دانشگاه‌ها جهت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغ شود، دانشجویان باید دز یادآور را تزریق کنند.

داداش پور بیان کرد:

اگر روند کشور از نظر ابتلا به ویروس کرونا افزایشی باشد، بر اساس شرایط جدید روی تزریق واکسن کرونا تاکید خواهیم کرد. اگر شرایط به سمت روند کاهشی حرکت کند؛ ستاد ملی مقابله با کرونا باید مصوبه جدید را ابلاغ کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره الزامی شدن تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای دانشجویان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر