;
coinex

آیپدهای جدید اپل با تراشه M2 به زودی معرفی می‌شوند

آیپدهای جدید اپل با تراشه M2 به زودی معرفی می‌شوندآیپدهای جدید اپل با تراشه M2 به زودی معرفی خواهند شد. این محصولات قرار است طی یک رویداد آنلاین توسط کوپرتینویی‌ها عرضه شوند.

شرکت اپل در چند روز آینده، تبلت‌های آیپدپرو مجهز به تراشه M2 را معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های 2022

آیپدهای جدید اپل با تراشه M2 به زودی معرفی می‌شوند

مارک گورمن، خبرنگار خبرگزاری بلومبرگ، در آخرین خبرنامه خود از رونمایی آیپدپروهای جدید 11 و 12.9 اینچی با اسم رمز J617 و J620 در روزهای آتی پرده برداشت.

آیپدهای جدید اپل با تراشه M2 به زودی معرفی می‌شوند

انتظار می‌رود که اپل از دو آیپد جدید با تراشه M2 قبل از 27 اکتبر رونمایی کند. این تاریخ با اعلام درآمد سالانه و فصلی این شرکت مصادف است. هرچند هیچ رویداد عمومی‌ای برای این تاریخ برنامه‌ریزی نشده‌است، این تبلت‌ها در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین در وب‌سایت این شرکت معرفی خواهند شد.

افزودن تراشه M2 (و تغییرات سخت‌افزاری دیگر) اجازه استفاده از قابلیت‌هایی مانند شارژ MagSafe و شارژ بی‌سیم معکوس را به آیپد اضافه می‌کند. به کمک این قابلیت‌ها، امکان شارژ دستگاه‌های دیگر اپل توسط این آیپد‌ها وجود خواهد داشت. همچنین، احتمالا شاهد معرفی iPadOS 16 خواهیم بود. این آپدیت معمولا هم‌زمان با معرفی iOS جدید معرفی می‌شود، ولی این‌بار یک سال تاخیر خورده‌است.

احتمالا در جریان این معرفی، اپل از تبلت جدیدی رونمایی خواهد کرد طراحی شبیه به iPad Pro دارد، ولی از یک پورت USB C بهره می‌برد. این محصول، چشم‌گیرترین به‌روزرسانی خط تولیدی تبلت اپل محسوب می‌شود که یک محصول رده پایین است و سالی یک بار، آپدیت خواهد شد.

همچنین اپل روی ورژن M2 لپ‌تاپ‌های مینی مک نیز کار می‌کند. بنابراین این لپ‌تاپ‌ها نیز بعد از 2 سال، تغییراتی را به خود خواهند دید. علاوه بر این، اپل روی Apple TV های جدید با تراشه A14 و 4 گیگابایت حافظه داخلی نیز کار می‌کند.

طبق دیگر گفته‌های گورمن، کمبود موجودی اپل واچ اولترا به جهت کمبود بندهای این ساعت هوشمند است و نه به خاطر کمبود خود دستگاه. بند آبی و زرد اپل واچ الترا نقریبا نایاب است، و بندهای نارنجی و آلپاین به سختی یافت می‌شوند. این کمبود باعث شده‌است که محموله‌های این ساعت هوشمند تا هفته اول نوامبر تاخیر داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آیپدهای جدید اپل با تراشه M2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: bloomberg

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر