;
coinex

حلقه‌های هوشمند سامسونگ در راه هستند

حلقه‌های هوشمند سامسونگ جدیدترین گجت هوشمند این شرکت هستند که قابلیت نظارت بر فعالیت و سلامت کاربران را دارند. برای آشنایی با این محصول با ما همراه باشید.

در بازار اندروید، سامسونگ بزرگترین برند تولیدکننده ساعت‌های هوشمند است و در چند سال اخیر نسخه‌های موفق مختلفی از ساعت‌های هوشمند این شرکت منتشر شده است. چند ماه پیش، سامسونگ گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را عرضه کرد که جزء بهترین ساعت‌های هوشمند اندروید بودند و حالا این شرکت تصمیم به تولید یک حلقه هوشمند گرفته است.

بیشتر بخوانید: تحول تجربه واقعیت مجازی با پوست الکترونیکی سامسونگ

معرفی حلقه‌های هوشمند سامسونگ

در گزارشات منتشر شده از کره جنوبی ادعا شده که سامسونگ شروع به طراحی یک حلقه هوشمند کرده که کاربران می‌توانند از آن برای نظارت بر فعالیت‌ها و سلامت خودشان استفاده کنند. ظاهراً این شرکت برای تأمین قطعات لازم این حلقه‌ها با چند شرکت مختلف همکاری می‌کند. سال پیش سامسونگ درخواست حق اختراع یک حلقه هوشمند را ثبت کرد که مجهز به قابلیت نظارت بر ضربان قلب و حسگر نوار قلب (ECG) است. می‌توان حلقه‌های هوشمند سامسونگ را با استفاده از گوشی هوشمند، تبلت یا تلویزیون کنترل کرد.

حلقه‌های هوشمند سامسونگ

شرکت‌های ناظر بر بازار باور دارند که حلقه‌های هوشمند در چند سال آینده به محبوبیت زیادی می‌رسند چون کاربران همیشه آنها را به دست دارند و دقت بیشتری در پیگیری وضعیت سلامت دارند. چنین حلقه‌هایی نسبت به ساعت‌های هوشمند معمولی ماندگاری شارژ بیشتری دارند چون صفحه نمایشی ندارند که باعث تخلیه شارژ باتری شود.

از آنجایی که حلقه‌های هوشمند صفحه نمایش ندارند، ممکن است نتوانند جایگزین کاملی برای ساعت‌های هوشمند باشند اما با توجه به طراحی ساده و اندازه کوچکترشان می‌توانند جایگزین مچ‌بندهای هوشمند شوند. در حال حاضر Oura Ring 3، Circular Ring، Prevention Circul+ و Go2sleep Ring از جمله حلقه‌های هوشمند پرطرفدار موجود در بازار هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حلقه‌های هوشمند سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر