;
coinex

کوالکام رسما تایید کرد؛‌ سری گوشی‌های گلکسی S23 تنها در نسخه اسنپدراگون عرضه می‌شود

شرکت کوالکام تایید کرد که سری گوشی‌های گلکسی S23 که قرار است در هفته اول فوریه (بهمن ماه) سال 2023، عرضه شود، تنها به چیپست‌های اسنپدراگون مجهز خواهند بود.

طبق آخرین شایعات، انتظار می‌رود سامسونگ سری گوشی‌های گلکسی S23 را در هفته اول فوریه (بهمن ماه) عرضه کند. البته ممکن است این گوشی‌ها، امسال با چیپست یکسان در سطح جهانی عرضه شوند. شایعات در مورد خط تولید گوشی‌های سری گلکسی اس 23 که قرار است تماماً از چیپست‌های اسنپدراگون بهره ببرند، از ماه‌ها پیش منتشر شده است. حال کوالکام، صحت این شایعات را تایید می‌کند.

بیشتر بخوانید: گلکسی S23 پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2 در گیک‌بنچ ظاهر شد

سری گوشی‌های گلکسی S23 تنها به تراشه اسنپدراگون مجهز خواهند بود

آکاش پالخیوالا، مدیر مالی کوالکام، در جریان درآمدهای این شرکت در سه ماهه چهارم سال 2022، اعلام کرد که انتظار می‌رود شرکت کوالکام در سه ماهه اول سال 2023، عملکرد قوی‌تری نسبت به سال گذشته داشته باشد. گفتنی است که این تاریخ دقیقا همزمان با فروش سری گوشی‌های گلکسی S23 خواهد بود. او همچنین تایید کرد با توجه به این که کوالکام در سال گذشته حدود 75 درصد از سهم چیپست‌های سری گلکسی اس 22 را تامین کرده است، حال قصد دارد در سال 2023، تامین چیپست‌های کوالکام برای همه مدل‌های سری S23 را بر عهده بگیرد.

سری گوشی‌های گلکسی S23

ادعا شده است که هر سه گوشی سری گلکسی S23 سامسونگ (S23، S23+ و S22 Ultra) به طور انحصاری با چیپست Snapdragon 8 Gen 2 عرضه خواهد شد. کریستیانو آمون، مدیرعامل کوالکام، پس از تایید همکاری چند ساله خود با سامسونگ، اعلام کرد که تراشه اسنپدراگون را برای تمامی گوشی‌های گلکسی سامسونگ در سطح جهان تامین خواهد کرد. وی گفته است:

در مورد گوشی‌ها، ما با سامسونگ قرارداد چندساله جدیدی منعقد کردیم که طبق این قرارداد، می‌توان گفت استفاده از پلتفرم‌های اسنپدراگون برای محصولات آتی سامسونگ گلکسی در سطح جهانی گسترش خواهد یافت.

البته گزارش‌ها حاکی از آن هستند که استفاده از راشه‌های داخلی اگزینوس از بخش Samsung MX (Mobile eXperience) به طور کامل منتفی نخواهد شد و ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سری گوشی‌های گلکسی S23 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر