coinex
راهنمای خرید تکراتو

غیرفعالسازی 1 میلیون حساب کاربری توییتر در کمتر از یک هفته!

غیرفعالسازی 1 میلیون حساب کاربری توییتر پس از نهایی شدن خرید این شبکه توسط ایلان ماسک، آینده این پلتفرم را با چالش‌هایی جدی روبرو کرده است.

زمانی که خبر خرید توییتر توسط ایلان ماسک منتشر شد، خیلی از کاربران و چهره‌های سرشناس ضمن اعلام نارضایتی از این حرکت، تهدید کردند که حساب‌های کاربری خودشان را غیرفعال می‌کنند. در نهایت خیلی از این کاربران نتوانستند وعده خودشان را عملی کنند و همچنان مثل همیشه به استفاده از توییتر ادامه دادند.

اما ظاهراً حالا شرایط تغییر کرده و نهایی شدن خرید توییتر شدن توسط ایلان ماسک در مدتی کوتاه، منجر به غیرفعالسازی 1 میلیون حساب کاربری توییتر شده است.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک در اندیشه اخراج نیمی از کارمندان توییتر

غیرفعالسازی 1 میلیون حساب کاربری توییتر

بر اساس داده‌های جدید منتشر شده توسط شرکت Bot Sentinel که رفتار کاربران توییتر را تحت نظر دارد، از پنجم تا دهم آبان حدود 877 هزار حساب توییتری غیرفعال شده است. در همین بازه زمانی 497 هزار حساب تعلیق شده‌اند. بنابراین در مجموع توییتر حدود 1.4 میلیون کاربر خودش را از دست داده است.

غیرفعالسازی 1 میلیون حساب کاربری توییتر

Bot Sentinel برای رسیدن به این آمار و ارقام، درصدی از کاربران که حساب خودشان را غیرفعال کرده‌اند یا حساب آنها بعد از روی کار آمدن ایلان ماسک تعلیق شده است را تحلیل کرده است. سپس این درصد برای کل تعداد کاربران توییتر که در حال 237 میلیون نفر هستند، محاسبه شده است.

غیرفعالسازی وقتی انجام می‌شود که کاربران عمداً حساب‌های خودشان را ببندند اما تعلیق وقتی صورت می‌گیرد که خود توییتر حساب کاربران را به دلیل نداشتن فعالیت، اصیل نبودن یا نقض قوانین مسدود کند.

تحلیل دیگری که توسط مؤسسه تحقیقات نفوذ شبکه صورت گرفت نشان می‌دهد که مهاجمان سایبری در حال بررسی محدودیت‌های اعمال شده در توییتر پس از خرید این پلتفرم توسط ایلان ماسک هستند. مثلاً تنها ظرف 12 ساعت پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، استفاده از کلمات اهانت آمیز برای سیاه‌پوستان تقریباً 500 درصد افزایش یافته است.

بنیانگذار Bot Sentinel پیش‌بینی می‌کند که در نهایت تشدید وضعیت خصمانه در توییتر منجر به دلسرد شدن کاربران این پلتفرم می‌شود. به گفته او

به نظرم اگر کاربران همچنان حساب‌های خودشان را به صورت انبوه غیرفعال کنند، مشکلاتی جدی برای این پلتفرم ایجاد می‌شود. اگر افراد چپ‌گرا و اقلیت‌ها این پلتفرم را ترک کنند، توییتر هیچ تفاوتی با شبکه Truth یا Parler نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره غیرفعالسازی 1 میلیون حساب کاربری توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: neowin

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر