;
coinex

عرضه 207 در بورس کالا 30 آبان 1401 [+ شرایط و قیمت]

عرضه 207 در بورس کالا 30 آبان 1401 آغاز خواهد شد. در این عرضه، 1000 دستگاه پژو 207 در نظر گرفته شده است.

عرضه 207 در بورس کالا 30 آبان 1401 با شرایط و قیمت خاص آغاز خواهد شد. در این عرضه، شرکت ایران خودرو برای پژو 207، قیمت پایه ۱۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را در نظر گرفته که در روز ۳۰ آبان روی تابلوی بورس می‌رود. یکی از شرایطی که برای ثبت خودرو حائز اهمیت است، داشتن حداقل 18 سال تمام برای متقاضیان است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فوری لاماری ایما آبان 1401 [+ شرایط و قیمت]

عرضه 207 در بورس کالا 30 آبان 1401

در جدیدترین نامه محمد نوروزپور، مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالای ایران در خصوص خرید محصول پژو ۲۰۷ در تاریخ ۳۰ آبان آمده است: «مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۹ آبان خواهد بود.»

همچنین پیش دریافت خرید خودرو به میزان ۱۰۰ درصد است و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده‌اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت. هر کد بورسی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نمی‌باشند.

عرضه 207 در بورس کالا 30 آبان 1401

تحویل این خودرو به صورت ۳ ماهه بوده و در تاریخ ۳۰ بهمن به خریداران انجام می‌شود و این خودرو دارای فرمان برقی و رنگ سفید است.

همچنین خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته است. خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت به آدرس وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های زیر اقدام کنند.

عرضه 207 در بورس کالا 30 آبان 1401
شرایط کامل عرضه 207 در بورس کالا 30 آبان 1401

هزینه‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است درصورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

هزینه واقعی خرید

اولا، متقاضیان خرید خودرو در بورس به رقابت می‌پردازند و به میزانی که تقاضا برای خودرو زیاد باشد، بر روی خودرو‌های عرضه شده رقابت خواهد شد. بنابراین، خودرو‌ها به سفارش‌هایی که با نرخ بالاتری ثبت شده اند تعلق خواهند یافت و احتمال رقابت برای این خودرو تا نزدیکی قیمت بازار وجود دارد. دوم، خریداران باید دو نوبت هزینه جانبی هم بپردازند:

  1. هزینه مالیات بر ارزش افزوده و عوارض که برابر با 13 درصد مبلغ نهایی معامله خواهد بود.
  2. هزینه ثابت جمعا به مبلغ 4 میلیون و 371 هزار تومان بابت بیمه و شماره گذاری.

خرید منطقی است؟

با توجه به آنکه قیمت 207 در بازار 436  میلیون تومان است، حداکثر قیمتی که برای ثبت سفارش منطقی است 386 میلیون تومان خواهد بود. به عبارت دیگر، اگر افراد به قیمت 386  میلیون تومان سفارش بگذارند، قیمت تمام شده برابر با همان 436  میلیون تومان خواهد بود. البته خریداران باید در نظر داشته باشند که تحویل خودرو‌های پژو 207  عرضه شده در بورس سه ماهه است. یعنی امکان دریافت فوری خودرو همچون روش خرید از بازار وجود ندارد. بنابراین، با توجه به خواب سه ماهه پول، ثبت سفارش تا نرخ‌های کمی پایین‌تر از 386 میلیون تومان منطقی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه 207 در بورس کالا 30 آبان 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر