;
coinex

امکان استفاده اتباع خارجی از خدمات صرافی آبان تتر با پاسپورت!

امکان استفاده اتباع خارجی از خدمات صرافی آبان تتر فراهم شد. از این پس اتباع خارجی با کارت آمایش یا پاسپورت مدت‌دار می‌توانند ثبت‌نام و احراز هویت کنند.

پس از تصویب قوانین سخت‌گیرانه در حوزه صرافی‌های ارزهای دیجیتال احراز هویت در بیشتر صرافی‌های دنیا الزامی شد، مسلماً ایران نیز از چنین قواعدی مستثنی نیست. در راه احراز هویت و متعاقباً استفاده از خدمات صرافی‌های ایرانی مدارکی مورد نیاز است. یکی از مدارک مورد نیاز جهت انجام این امر و معاملات در این صرافی‌ها کارت ملی یا شناسنامه بوده که به طور مشخص اتباع خارجی به آن دسترسی ندارند.

بیشتر بخوانید: سقف واریزی مجاز صرافی‌های ارز دیجیتال مجددا کاهش یافت

امکان استفاده اتباع خارجی از خدمات صرافی آبان تتر

حال براساس اعلام روابط عمومی آبان‌تتر، این صرافی ایرانی تا به امروز به بیش 10 هزار اتباع خارجی از مجموع 700 هزار کاربر ثبت‌نام شده در آن خدمات ارائه کرده است. حال اخباری به گوش می‌رسد که امکان استفاده اتباع خارجی از خدمات صرافی آبان تتر با بهره‌گیری از کارت آمایش یا پاسپورت مدت‌دار فراهم شده است. بنابراین مراحل مربوط به احراز هویت اتباع خارجی می‌تواند با این ابزارها انجام شده و در ایران شروع به خرید فروش و انتقال ارزهای دیجیتال کنند.

کاربران خارجی برای انجام مراحل احراز هویت و ثبت‌نام، باید شماره اختصاصی کارت آمایش خود را وارد جای کد ملی کنند و همچنین کسانی که پاسپورت خود را به ثبت رسانده‌اند، باید از شماره پاسپورت خود استفاده کنند. لازم به ذکر است که کارت‌های دیگر اعم از کارت اقامت و پاسپور‌ت‌های منقضی شده در طی این مراحل مورد پذیرش نخواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امکان استفاده اتباع خارجی از خدمات صرافی آبان تتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی خوب شد که یه صرافی برای اتباع خارجی هست و مردم میتونن آیندشونو از ارز و اینا بسازن🤩🤑

    پاسخ