;
coinex

راه اندازی متاورس باشگاه استقلال ؛ توکن هواداری هم در راه است!

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال که دیشب میهمان برنامه فوتبال برتر بود از راه اندازی متاورس باشگاه استقلال و توکن هواداری استقلال خبر داد.

مدیرعامل مشهور استقلال که معمولا به ارائه وعده‌هایی غیرقابل تحقق و دور از انتظار معروف است، شب گذشته و در یک برنامه تلویزیونی وعده عجیبی مطرح کرد که شاید در حال حاضر برای فوتبال ایران کمی زود باشد! او از عرضه توکن هواداری استقلال و راه اندازی متاورس استقلال خبر داد!

بیشتر بخوانید: سیلیکون ولی ایرانی به زودی راه‌اندازی می‌شود!

راه اندازی متاورس باشگاه استقلال در آینده نزدیک!

علی فتح‌الله‌زاده که به طرز عجیبی در اواسط فصل با مصطفی آجورلو، مدیرعامل موفق پیشین جایگزین شد، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر شبکه سه در خصوص طرح‌های درآمدزایی مدنظر خود برای استقلال گفت: «من چهل میلیارد برای استقلال درآمدزایی داشته‌ام. با همراه اول و بانک شهر همکاری داریم اما اصل کار اسپانسر اصلی تیم است که سعی می‌کنیم تا ۱۵-۱۰ روز آینده آن را مشخص کنیم».

راه اندازی متاورس باشگاه استقلال ؛ توکن هواداری هم در راه است!
وعده‌های علی فتح الله زاده: توکن هواداری استقلال / بانک استقلال و متاورس استقلال

وی درباره طرح‌های آینده‌نگرانه خود برای باشگاه استقلال گفت:

امروز می‌خواهم بگویم که استقلال به عنوان اولین باشگاه ایرانی صاحب بانک استقلال خواهد شد. به زودی بانک استقلال آغاز به کار خواهد کرد و هواداران می‌توانند با کارت بانک استقلال خرید کنند. می‌خواهیم توکن هواداری و متاورس را هم برای هواداران راه اندازی کنیم. با یک شرکت در امارات هم برای این کار صحبت کرده ایم. این مسائل رویایی نیست و جهان دارد به این سمت حرکت می کند و ما هم باید رو به جلو حرکت کنیم.

با این اوصاف باید دید طرح‌های مدنظر فتح‌الله‌زاده به سرانجامی می‌رسد یا همه چیز در حد طرح پفک آبی دوران مدیریت مهدی سعادتمند باقی می‌ماند!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه اندازی متاورس باشگاه استقلال چیست؟ آیا استقلال صاحب متاوری اختصاصی و توکن هواداری می‌شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر