;
coinex

قرعه کشی ایرانخودرو ویژه دهه فجر 1401 برگزار شد [+ظرفیت محصولات]

قرعه کشی ایرانخودرو ویژه دهه فجر 1401 ساعتی پیش آغاز شد و همزمان با این مراسم، ظرفیت محصولات در این طرح بزرگ نیز اعلام گردید.

مراسم قرعه‌کشی طرح بزرگ پیش‌فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر دقایقی قبل آغاز شد و ظرفیت محصولات نیز در این بخشنامه مشخص شد.

بیشتر بخوانید: تولید خودرو در 10 ماه نخست 1401 مرز 1 میلیون را رد کرد

آغاز قرعه کشی ایرانخودرو ویژه دهه فجر 1401

قرعه‌کشی سی‌ودومین مرحله پیشفروش محصولات ایران‌خودرو که به مناسب چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مدت 10 روز اجرا شده بود از ساعت 14 امروز آغاز شد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو از 13 بهمن ماه سال جاری و در آستانه دهه فجر، طرح پیشفروش یکساله خود برای چهار محصول و سه گروه متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده به سبک قرعه‌کشی و الزام تعریف حساب وکالتی آغاز کرد.

در سی‌ودومین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودور که به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب و به عنوان بزرگترین طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو اجرایی شد، چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ عرضه شد.

این طرح به مدت 10 روز و تا پایان روز شنبه 22 بهمن ادامه داشت و بدین ترتیب با پایان یافتن زمان ثبت‌نام، قرعه‌کشی این طرح فروش که پیش از این نیز اعلام شده بود برای سه گروه خواهد بود، به طور همزمان از ساعت 14 امروز در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو و در حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید.

یادآوری می‌شود که تنها متقاضیانی امکان شرکت در این طرح و ثبت‌نام را داشته‌اند که تا ۱۷ بهمن ماه برای افتتاح حساب وکالتی خود نزد یکی از بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات اقدام و میزان موجودی برابر با ۹۰ میلیون تومان از وجه خودرو را به حساب مذکور واریز کرده بودند.

طبق روال همیشگی، پس از اعلام نتایج، برندگان به مدت سه روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز الباقی وجه علی‌الحساب طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند؛ بدیهی است در صورت عدم واریز وجه در موعد مقرر، نفرات ذخیره از لیست رزروی‌ها، جایگزین خواهند شد.

ظرفیت جدید محصولات در طرح جدید پیش فروش:

قرعه کشی ایرانخودرو ویژه دهه فجر 1401 برگزار شد [+ظرفیت محصولات]

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره قرعه کشی ایرانخودرو ویژه دهه فجر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    با سلام من هم در طرح فرسوده ثبت نام کردم واسه 3350000خودروی فرسوده 900 دستگاه پژو پارس گذاشتن راستی که ملت رو سر کار گذاشتن

    پاسخ

    تکلیف رزرویها تا کی مشخص میشه ؟

    پاسخ

    سلام من خودرو رانا پلاس رو انتخاب کردم که برام زده رزرو تا کی تکلیفم مشخص میشه کسی میدونه ؟؟؟ا

    پاسخ

    لعنت به فروش قطره چکانیتون این دیگه چه وضعشه خدایی حق این مردم اینکارانیست مردم ایران دیگه چطور خودشونو ثابت کنن ۴۰سالت باشه وباهزارتا کاروبدبختی وپول حلال وزلال نتونی یه ماشین بخره کجا هستن مسئولین بابا در این دوتا کارخونه رو گل بگیرید کجای دنیا اتومبیل خریدن اینجوریه

    پاسخ

    واقعا جای تأسف داره 660،000هزار نفر در طرح عادی برای پژو پارس ثبت نام کردن ولی فقط3600خودرو گذاشتن برای فروش،پس این همه پول که چند روز در بانک های عامل بلوکه شده سودشون به جیب کی میره اشتباه کردم همون موقع که خودرو ارزون بود حداقل یه پراید می‌خریدم برای خودم پولمو توی بانک گذاشتم 30دفعه هم ثبت نام کردم ولی اسم ما در نیومد پولمونم بی ارزش شد خدایا خودت به داد مون برس🥺🥺🥺

    پاسخ