;
coinex

مراکز خرید اصفهان ؛ برای خرید در اصفهان کجا بریم؟ [+آدرس و ساعت کار]

مراکز خرید اصفهان آنقدر متنوع است که هرکسی با هر نوع سلیقه‌ای می‌تواند کالای موردنظر خود را در یکی از مغازه‌های این شهر پیدا کند. در این مقاله برخی از بهترین مراکز خرید اصفهان را معرفی می‌کنیم تا بتوانید محصول مورد نظر خود را با کیفیت مناسب و قیمت مقرون‌به‌‌صرفه پیدا کنید.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که خیلی از افراد برای گشت‌وگذار و تعطیلات به اصفهان می‌روند، مکان‌های گردشگری و دیدنی این شهر است. از سوی دیگر، خیلی از مسافران می‌خواهند سوغاتی‌های سنتی و یا انواع کالاهای مصرفی را خریداری کنند. به‌همین‌دلیل‌ می‌خواهند بدانند که بهترین مراکز خرید اصفهان در کدام مناطق قرار دارند. در این مقاله، علاوه بر مراکز خرید لوکس و باکیفیت، بعضی از بازارچه‌های ارزان‌قیمت این شهر را نیز معرفی می‌کنیم که می‌توانید محصولاتی با قیمت مناسب‌تر را در آنجا پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران

مکان های دیدنی کاشان کجاست؟

بهترین مراکز خرید اصفهان

خرید و پاساژگردی یکی از تفریحات جذابی است که لذت سفر کردن را بیشتر می‌کند. اصفهان به‌عنوان یکی از توریستی‌‌ترین شهرهای ایران، مراکز خرید متنوعی دارد که پاسخگوی انواع سلیقه‌ها هستند. اگر قصد خرید در بهترین بازارهای اصفهان یا مراکز خرید ارزان اصفهان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید.

پاساژ سیتی سنتر

مراکز خرید اصفهان
بهترین مراکز خرید اصفهان
  • آدرس: بزرگراه اصفهان به شیراز، ورودی دوم سپاهان شهر
  • ساعات کار: شنبه تا پنجشنبه ساعت 10 الی 24/ جمعه‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱ بامداد

بدون شک یکی از بهترین بازار‌های اصفهان که می‌توانید انواع لباس‌های لوکس و باکیفیت را در آنجا پیدا کنید، سیتی سنتر است که 7 طبقه و بیش از 750 فروشگاه دارد.

مرکز خرید سیتی سنتر با بیشتر از 500 هزار متر مربع مساحت، یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید در استان اصفهان است. نکته جالب‌توجه درباره این فروشگاه، این است که فقط از نظر تجاری اهمیت ندارد و خیلی از افراد برای گشت‌وگذار و بازدید هم به آنجا می‌روند. زیرا در این مرکز خرید، امکانات رفاهی و گردشگری زیادی نظیر موزه، شهربازی، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف، سالن‌های سینما و نگارخانه‌ها نیز وجود دارند.

تمام این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که سیتی سنتر را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز خرید اصفهان به شمار بیاوریم. اگر بخواهید به این مرکز خرید فوق‌العاده بروید، می‌توانید از خودروی خود استفاده کرده و نگران امنیت آن هم نباشید. زیرا این مرکز خرید دارای پارکینگ طبقاتی کاملاً استاندارد است که با ظرفیت بیشتر از 5500 خودرو، خیال شما را از بابت جای پارک راحت می‌کند.

مرکز خرید جلفا

مراکز خرید اصفهان

  • آدرس: اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه چهارسوقی‌ها
  • ساعات کار: همه روزه از 8 صبح تا 23:45

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید اصفهان که شهرت زیادی در این شهر دارد، مرکز خرید جلفا است که تنوع محصولات بالایی از برندهای مختلف دارد.

مهم‌ترین محصولاتی که در مرکز خرید جلفا در دسترس عموم قرار می‌گیرند، انواع پوشاک و کفش هستند. علاوه‌براین موارد، شما می‌توانید انواع لوازم خانگی مانند مبل، وسایل تزیینی و حتی پارچه را نیز در این مرکز خرید پیدا کنید. از نظر کیفیت کاملاً مطمئن باشید که تمام کالاهای موجود در مرکز خرید جلفا، از برندهای معتبر هستند و کیفیت بالایی دارند.

البته بخاطر کیفیت بالای محصولات موجود در مرکز خرید جلفا، نباید انتظار قیمت پایینی داشته باشید. شاید محصولات موجود در این مرکز خرید گران‌قیمت باشند، اما ارزش هزینه پرداختی را دارند. به‌همین‌دلیل‌ مرکز خرید جلفا را در فهرست بهترین و محبوب‌ترین مراکز خرید اصفهان قرار داده‌ایم و اغلب مسافران ترجیح می‌دهند که حداقل یک بار هم که شده، از این مرکز خرید دیدن کنند.

مرکز خرید پارک

مراکز خرید اصفهان

  • آدرس: اصفهان، بلوار چهارباغ بالا، روبروی اداره برق
  • ساعت کار: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22

مرکز خرید پارک به‌خاطر داشتن قدمت بالا، شهرت زیادی در سراسر اصفهان دارد. این مرکز خرید با بیشتر از 15000 متر مربع مساحت، بیشتر از 40 سال است که ساخته شده و تقریبا اغلب افراد در اصفهان آن را می‌شناسند.

مهم‌ترین دلیلی که باعث شده این مرکز خرید با نام مجتمع پارک شناخته شود، محوطه پارک جذاب آن است که در اطراف مجتمع قرار گرفته است. در این مرکز خرید، بیشتر از 400 واحد تجاری وجود دارد که انواع کالاهای لوکس و باکیفیت را عرضه می‌کنند.

علاوه‌بر خرید محصولات باکیفیت، در این مجتمع می‌توانید از خدمات مشاور املاک و یا ساختمان پزشکان نیز بهره‌مند شوید. اگر هم قصد داشتید کمی استراحت کرده و غذا بخورید، هیچ جای نگرانی نیست. زیرا در این مرکز خرید، رستوران‌های متنوعی نیز وجود دارند که می‌توانید از خوردن غذا‌های خوشمزه آنجا لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی لرستان

بهترین مقاصد گردشگری بهار

مجتمع تجاری شهر

مراکز خرید اصفهان

  • آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، نبش خیابان سید علیخان
  • ساعت کار: همه روزه از ساعت 10:30 تا 13:30 و 17 تا 22

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید اصفهان که در 5 طبقه ساخته شده، مجتمع تجاری شهر نام دارد. این مرکز خرید در زمینی با مساحت 13500 متر مربع در پنج طبقه ساخته شده و تنها یک طبقه از این مجتمع تجاری، مربوط به واحد اداری است و چهار طبقه دیگر مربوط به بخش تجاری هستند.

البته یکی از طبقات این مجتمع تجاری هم برای پارکینگ در نظر گرفته شده است و می‌توانید موقع مراجعه به مرکز خرید شهر، به‌راحتی خودروی خود را در پارکینگ امن آنجا پارک کنید. از میان چهار طبقه تجاری مرکز خرید شهر، 210 واحد تجاری وجود دارند که در هر یک از آن‌ها می‌توانید کالاهای متنوعی مثل پوشاک، کیف و کفش و انواع شال و روسری را پیدا کنید.

از دیگر کالاهایی که در این مرکز خرید عرضه می‌شوند می‌توان به لوازم جانبی گوشی، لوازم صوتی و تصویری، موبایل، صنایع دستی و لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره کرد. همچنین اگر خواستید بعد از خرید کمی استراحت کنید و غذا یا دسر میل کنید، می‌توانید به کافی‌شاپ و رستوران این مرکز خرید مراجعه نمایید. به‌طورکلی، این مجتمع تجاری ویژگی‌های مثبتی دارد که باعث شده آن را یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان به شمار بیاوریم.

مرکز خرید کوثر

مراکز خرید اصفهان

  • آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، خیابان شهید امینی نژاد، روبروی مجتمع آبنوس، پلاک 84
  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 9:30 تا 13 و از 16:30 تا 22:30

مجتمع تجاری کوثر را نیز می‌‌توان به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان معرفی کرد که به‌دلیل نزدیکی به زاینده رود و سی‌وسه‌ پل، شهرت زیادی دارد.

در مرکز خرید کوثر، بیشتر از 450 واحد تجاری وجود دارد که می‌توانید در هر یک از این فروشگاه‌ها، کالاهای لوکس و باکیفیتی پیدا کنید. مهم‌ترین محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند، کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری و زیورآلات، وسایل الکترونیکی و سایر موارد این‌چنینی هستند.

علاوه‌براین، مرکز خرید کوثر دارای پارکینگ طبقاتی است و به‌همین‌دلیل می‌توانید با خیالی آسوده، خودروی خود را در پارکینگ این مرکز خرید قرار داده و از خرید لذت ببرید. برخی از مهم‌ترین امکانات موجود در این مرکز خرید، شامل مواردی مانند رستوران، کافی‌شاپ، بانک، دستگاه خودپرداز، پله برقی و آسانسور هستند.

مرکز خرید اوسان

مراکز خرید اصفهان

  • آدرس: اصفهان، بلوار چهارباغ بالا، جنب مجتمع پارک و کاخ سعادت آباد
  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 8 تا 22

اگر به مجتمع تجاری پارک در اصفهان رفتید، به احتمال زیاد مرکز خرید اوسان را نیز خواهید دید. مهم‌ترین مزیت این مرکز خرید این است که تنوع بسیار زیادی دارد و از این نظر، برای انواع سلیقه‌ها کاملاً مناسب است.

در مرکز خرید نوسان، بیشتر از 130 فروشگاه وجود دارند که در هر یک از آن‌ها می‌توانید محصولات باکیفیتی از برندهای معتبر خارجی و داخلی پیدا کنید. مرکز خرید اوسان می‌تواند گزینه‌ای فوق‌العاده برای گردشگران باشد.

مرکز خرید ارکیده

مراکز خرید اصفهان

  • آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی‌، تقاطع خیابان خاقانی
  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 9:30 تا 14:30 و از 17 تا 23:30

یکی دیگر از مراکز خرید اصفهان که هم از نظر جغرافیایی و هم از نظر تنوع محصولات جزء بهترین‌ها به‌شمار می‌رود، مجتمع تجاری ارکیده است. این مرکز خرید با 7 طبقه، بیشتر از 200 واحد تجاری دارد که انواع محصولات و کالاهای باکیفیت از برند‌های مختلف را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

البته توجه داشته باشید که از 7 طبقه مرکز خرید ارکیده، تنها 4 طبقه از آن فعالیت تجاری دارند و 2 طبقه از آن برای مراکز اداری و 1 طبقه هم برای رستوران در نظر گرفته شده است. اما همین 4 طبقه از این مرکز خرید هم توانسته‌اند محصولات باکیفیتی را عرضه کنند.

اگر به خرید عطر و ادکلن علاقه دارید، حتماً سری به مرکز خرید ارکیده بزنید. در این مجتمع تجاری نه‌تنها عطر و ادکلن‌های باکیفیت و لباس‌های برند پیدا می‌کنید، بلکه انواع لوازم منزل و وسایل تزیینی به همراه پوشاک و اکسسوری‌های جذاب نیز در آنجا به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مراکز خرید مشهد

بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا

مجتمع تجاری مهرسان

مراکز خرید اصفهان

  • آدرس: درس اصفهان، خیابان بزرگمهر، نبش خیابان مبارزان، تقی بالایی فروشگاه ذوب آهن
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 13 و از 15:30 تا 19:30 و پنجشنبه‌ها از ساعت 8:30 تا 13:30

مجتمع تجاری مهرسان را نیز می‌توان یکی دیگر از بهترین بازارهای اصفهان به شمار آورد که انواع کالاهای مختلف را در هر بازه قیمتی برای هر گروه سنی عرضه می‌کند.

در این مرکز خرید می‌توانید فروشگاه‌های خوبی را برای خرید لوازم آشپزخانه نیز پیدا کنید.

مجتمع تجاری ارگ عظیم جهان نما

مراکز خرید اصفهان

  • آدرس: اصفهان، میدان دروازه دولت، مجموعه تجاری ارگ عظیم جهان نما
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8 تا 22:30

فهرست بهترین مراکز خرید اصفهان را با مجتمع تجاری ارگ عظیم جهان‌نما ادامه می‌دهیم. این مجتمع تجاری در زمینی با مساحت 78000 مترمربع ساخته شده و ظاهری نسبتاً سنتی دارد. اولین آبنمای موزیکال استان در این مرکز خرید احداث شده و همین موضوع، یکی از دلایل شهرت مجتمع تجاری ارگ عظیم جهان‌نما است.

در این مرکز خرید، بیشتر از 364 واحد تجاری وجود دارد که انواع کالاهای باکیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهند و می‌توانید با هر سلیقه‌ای، محصول موردعلاقه خود را پیدا کنید. این مجتمع علاوه‌بر فروش کالاهای لوکس و باکیفیت، در زمینه فروش صنایع دستی هم فعالیت می‌کند و به همین دلیل اغلب کسانی که می‌خواهند از اصفهان سوغاتی بخرند، حتما سری به مجتمع تجاری ارگ عظیم جهان‌نما می‌زنند.

اگر خسته و گرسنه شدید، می‌توانید به یکی از 6 رستوران و کافی‌شاپ موجود در این مرکز خرید بروید و غذا یا دسرهای خوشمزه‌ای میل کنید. از دیگر مراکز تفریحی و رفاهی این مرکز خرید، می‌توان به مواردی مانند سالن‌های سینما، گالری، هتل و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

ارزانترین مراکز خرید اصفهان

در بالا با برخی از بهترین مراکز خرید اصفهان آشنا شدید و متوجه شدید که برای خرید کالاهای باکیفیت، باید به کدام یک از مراکز خرید در این شهر مراجعه کرد. علاوه‌براین موارد، مراکز خرید و بازارهای دیگری نیز در شهر اصفهان وجود دارند که کالاهای نسبتاً مقرون‌به‌صرفه‌تری عرضه می‌کنند. در ادامه به معرفی ارزانترین مراکز خرید اصفهان می‌پردازیم.

بازار نقش جهان

مراکز خرید اصفهان
مراکز خرید اصفهان با قیمت مناسب
  • آدرس: اصفهان، میدان نقش جهان
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 تا 20

اگر به شهر اصفهان سفر کردید و خواستید برای خود یا دوستان‌تان سوغاتی بخرید، خوب است سری به بازار نقش جهان بزنید. نقش جهان علاوه‌براینکه یکی از ارزانترین مراکز خرید اصفهان شناخته می‌شود، از نظر طراحی نیز تفاوت زیادی با موارد قبلی دارد. این مرکز خرید بیشتر جنبه سنتی دارد و بهترین محل برای خرید صنایع دستی اصفهان است.

مرکز خرید نوژن

مراکز خرید اصفهان
ارزانترین مراکز خرید اصفهان
  • آدرس: اصفهان، چهارراه توحید، خیابان نظر میانی، مرکز خرید نوژن
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 2:30/ جمعه‌ها از ساعت 8 تا 18

اگر به دنبال مراکز خرید اصفهان با قیمت مناسب هستید، مرکز خرید نوژن را به شما معرفی می‌کنیم. این مرکز خرید به‌خاطر داشتن محصولاتی مقرون‌به‌صرفه‌تر، شهرت دارد.

توجه داشته باشید که برخلاف مراکز خرید قبلی، مجتمع تجاری نوژن مساحت خیلی زیادی ندارد. البته با همین مساحت کم هم می‌تواند یک گزینه خوب برای خرید انواع پوشاک مختلف با کیفیت بالا و قیمت مناسب باشد.

در این مجتمع تجاری می‌توانید انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه به همراه کیف و کفش‌های باکیفیت را پیدا کنید. قیمت مناسب این مجتمع تجاری باعث شده که آن را در لیست مراکز خرید ارزان اصفهان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

مکان های دیدنی قطر

جاهای دیدنی سنندج

مجتمع تجاری پارلمان

مراکز خرید اصفهان
مراکز خرید ارزان اصفهان
  • آدرس: اصفهان، خیابان نظر میانی، مجتمع تجاری پارلمان
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 13:30 و از 16:3 تا 23:30

مجتمع تجاری پارلمان، یکی دیگر از مراکز خرید اصفهان با قیمت مناسب است. در این مرکز خرید می‌توانید کالاهای مختلفی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم ورزشی و لوازم آرایشی و بهداشتی را پیدا و خریداری کنید.

بازار بزرگ ماهی خلیج فارس

مراکز خرید اصفهان

  • آدرس: اصفهان، خیابان آزادگان، خیابان مصلی، بازار بزرگ ماهی خلیج فارس
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8:30 تا 23

خوب است بدانید که مراکز خرید اصفهان فقط در زمینه فروش پوشاک و لباس فعالیت نمی‌کنند. بازار بزرگ ماهی خلیج فارس به‌خاطر داشتن ماهی‌های باکیفیت و با قیمت مناسب، توانسته یکی از بهترین و ارزانترین مرکز خرید اصفهان به شمار بیاید.

اگر به ماهی علاقه دارید، فقط کافی است که سری به بازار بزرگ ماهی خلیج فارس بزنید. هر نوع ماهی که بخواهید می‌توانید در این بازار پیدا کنید و مطمئن باشید که علاوه‌بر داشتن قیمت مناسب، کیفیت بالایی خواهند داشت.

مهم‌ترین و محبوب‌ترین ماهی‌هایی که می‌توانید در بازار بزرگ ماهی خلیج فارس پیدا کنید، ماهی‌هایی مانند شیر، گیدر، حلوا،‌ هامور و سایر موارد این‌چنینی هستند. بخش زیادی از فروشگاه‌های این بازار، در زمینه فروش ماهی‌ قزل آلا فعالیت می‌کنند.

سایر مراکز خرید اصفهان

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر کردیم، مراکز خرید دیگری نیز در شهر اصفهان وجود دارند که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. در ادامه، برخی از مراکز خرید ارزان اصفهان را نام می‌بریم:

  • بازار قیصریه
  • بازار بزرگ اصفهان
  • بازار موبایل اصفهان
  • بازار گل و گیاه
  • مرکز خرید مارتین
  • بازار بزرگ حکیم
  • بازار هنر
  • مجتمع تجاری مریم
  • بازار سپاهان
  • مرکز خرید پنج طبقه
  • مجتمع تجاری ایفل
  • مرکز خرید چهارباغ
  • مجتمع تجاری عالی قاپو
  • پاساژ افتخار

سوالات متداول

بهترین مراکز خرید اصفهان کدام‌ها هستند؟

از جمله بهترین مراکز خرید اصفهان می‌توان به مرکز خرید سیتی سنتر، مرکز خرید پارک و مرکز خرید جلفا اشاره کرد. در این مقاله همچنین به معرفی مراکز خرید ارزان اصفهان نیز پرداختیم تا با آگاهی بهتری به سراغ فروشگاه‌های این شهر بروید.

مراکز خرید اصفهان با قیمت مناسب کدام‌ها هستند؟

از جمله مراکز خرید ارزان اصفهان می‌توان به مجتمع تجاری نوژن، پارلمان و بازار نقش جهان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فهرست بهترین بازارهای اصفهان چیست؟ آیا مرکز خرید دیگری را می‌شناسید که در این فهرست به آن اشاره نکردیم؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر