;
coinex

سوختگیری با کارت سوخت شخصی از ابتدای نوروز 1402 الزامی می‌شود

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در نوروز 1402 عملیات سوختگیری با کارت سوخت شخصی انجام خواهد گرفت.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از هموطنان خواسته که نسبت به حفظ و نگهداری کارت هوشمند سوخت خود توجه بیشتری کنند و در صورت جاماندن کارت سوخت در جایگاه، جهت اطلاع از وضعیت کارت، به نشانی اینترنتی scs.niopdc.ir مراجعه کنند و یا از طریق شماره‌گیری سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان 09627 اقدام کنند.

لازم به ذکر است که کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها، تا مدت سه ماه نگهداری و در صورت مراجعه مالک با مدارک کارت خودرو و کد ملی، امکان تحویل آن وجود خواهد داشت. از طرفی از این پس کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌، صرفاً جهت انجام عملیات سوختگیری در موارد اضطراری به کار گرفته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: افزایش 10 برابری هزینه صدور کارت سوخت

الزام به سوختگیری با کارت سوخت شخصی

با توجه به این الزام توصیه می‌شود که جهت جلوگیری از سو استفاده احتمالی از کارت هوشمند سوخت، اقدام به رمزگذاری روی کارت سوخت در سریع‌ترین زمان ممکن کرده و در صورت فراموشی رمز کارت سوخت شخصی قادر خواهید بود تا با مراجعه به ادارات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سراسر کشور نسبت به بازیابی رمز مبادرت کنید. همچنین به‌منظور جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی نسبت به در اختیار گذاشتن کارت سوخت خود و رمز آن در دسترس دیگران، جداً خودداری کنید.

سوختگیری با کارت سوخت شخصی

گفتنی است که متقاضیان درخواست کارت هوشمند سوخت نوشماره و المثنی نیز جهت پیگیری وضعیت درخواست کارت سوخت خود باید به درگاه www.post.ir مراجعه یا با سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان 09627 تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص الزام به سوختگیری با کارت سوخت شخصی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر