;
coinex

2 میلیارد دلار افزایش سرمایه تنها در 1 روز با تکنیک بیل گیتس

در پی افزایش ارزش 7.2 درصدی سهام مایکروسافت طی یک روز، بیل گیتس در یک اتفاق اعجاب‌آور 2 میلیارد دلار افزایش سرمایه تنها در 1 روز را تجربه کرد.

ثروت بیل گیتس هم بنیانگذار مایکروسافت به‌دنبال افزایش ارزش 7.2 درصدی سهام مایکروسافت در طول یک روز 2 میلیارد دلار افزایش را تجربه کرد. بیل گیتس چیزی بالغ بر 103 میلیون سهم در شرکت مایکروسافت در اختیار دارد و یکی از بزرگترین سهامداران این شرکت به شمار می‌آید. حالا با رشد 7.2 درصد ارزش سهام این غول دنیای فناوری، او 2 میلیارد دلار افزایش سرمایه تنها در 1 روز داشته است.

بیشتر بخوانید: پایان رویای مایکروسافت: مخالفت بریتانیا با قرارداد خرید اکتیویژن

2 میلیارد دلار افزایش سرمایه تنها در 1 روز برای بیل گیتس

به گزارش بلومبرگ، مرد ثروتمند آمریکایی هم‌اکنون 122 میلیارد دلار ثروت در اختیار دارد. همچنین به گزارش مارکت واچ ارزش سهام مایکروسافت طی یک روز با رشد حدود 19.95 دلار به 295.37 دلار دست یافته که بیشترین افزایش در طول یک روز ظرف 52 هفته گذشته به ثبت رسیده است.

2 میلیارد دلار افزایش سرمایه تنها در 1 روز

تعدادی از تحلیلگران مالی بازار بر این عقیده هستند که با موج جدید توسعه فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، ارزش سهام مایکروسافت و شرکت‌هایی که بر این بخش متمرکز هستند، افزایش قابل‌توجهی از خود نشان می‌دهد. طبق اعلام این تحلیلگران درآمد فصلی این شرکت بیش از حد انتظار بوده و انتظار تداوم این روند نیز می‌رود.

در گزارش بلومبرگ دارایی ثروتمندان به‌روز شده و حاکی از آن است که بیل گیتس با ثروت 122 میلیاردی خود، در رتبه چهارم ثروتمندان جای گرفته است. به اعتقاد بیل گیتس عصر هوش مصنوعی شروع شده و این فناوری انقلابی نوآورانه از هنگام رواج رایانه‌ها به‌حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص 2 میلیارد دلار افزایش سرمایه تنها در 1 روز برای بیل گیتس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر