;
coinex

بازیگران سریال چشم بندی 2 [+ بیوگرافی و عکس]

مجموعه طنز چشم بندی ۲ با بازی جواد رضویان، حمید لولایی و مرجانه گلچین هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این نوشتار به زندگینامه بازیگران سریال چشم بندی 2 می‌پردازیم.

سریال «چشم‌ بندی» در ژانر کمدی، خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی شاهد احمدلو ساخته شده است. سلیم ثنائی تهیه کنندگی این مجموعه را برعهده دارد و امیر ابیلی سرپرست نویسندگان چشم بندی است.

شهرام قاعدی، سروش جمشیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست، شهین تسلیمی و سیاوش مفیدی از دیگر بازیگران مطرحی هستند که در این سریال به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

سریال چشم بندی در فصل اول، داستان آتش گرفتن کارخانه‌ای را روایت کرد که صاحب کارخانه، فردی به نام کاشانچی، آن را به دو دامادش داده بود. ماجرای چشم بندی از زمان فوت جمشید، باجناق کاظم شروع شد و به مرور به سمت جدال بین او و عمه ناهید رفت. حالا در فصل دوم، چند شخصیت به سریال اضافه شده‌اند و داستان‌های جدیدی با خود دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2023 [معرفی 10 عنوان برتر]

بازیگران سریال رهایم کن [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال چشم بندی 2

پخش سریال چشم بندی ۲ از جمعه پنجم خرداد ماه آغاز شده است. طبق جدول پخش برنامه‌های شبکه سه سیما، سریال چشم بندی ۲ هر شب ساعت 19:45 از این شبکه پخش می‌شود.

بازیگران سریال چشم بندی 2
بازیگران سریال چشم بندی 2

اگر ساعت 19:45 موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 24:00، 9:35 و 14:15 روز بعد که زمان تکرار سریال چشم بندی ۲ از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

در این سریال طنز علاوه بر بازیگرانی که نام بردیم، مجید شهریاری، مختار سائقی، فرزانه سهیلی، داریوش سلیمی، ماهان عبدی، مهسا هاشمی، شقایق فتاحی، مجید علیزاده، مهناز دادفر، شهریار حیدری، رضا امینیان، شهاب احمدلو، مهدی خزلبانی، پرستو الماس، ملیکا منصوری و امید روحانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

چشم بندی از مجموعه‌های جدید شبکه سوم سیما است که با مشارکت بیمه مرکزی ج. ا. ا و صندوق تامین خسارتهای بدنی با نظارت گروه اجتماعی ساخته شده است. در ادامه به معرفی عوامل تولید و بیوگرافی کارگردان و بازیگران این سریال طنز می‌پردازیم. همچنین می‌توانید عکس بازیگران سریال چشم بندی 2 را نیز مشاهده کنید.

سید جواد رضویان

بازیگران سریال چشم بندی 2

بیوگرافی بازیگران سریال چشم بندی 2 را با سید جواد رضویان آغاز می‌کنیم که متولد ششم مرداد ماه سال ۱۳۵۳ در قم است. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نقاشی است. رضویان در سال ۱۳۷۳ کاملا اتفاقی وارد رشته بازیگری شد.

شهرت رضویان برای بازی‌های جذاب و خاصش در نقش‌های متفاوت سریال‌های طنز مهران مدیری از جمله پاورچین، در حاشیه ۱ و درحاشیه ۲ است. او در فیلم‌های سینمایی بسیاری همچون کلاهی برای باران، ده رقمی، اخراجی‌ها ۲ و اخلاقتو خوب کن نیز به ایفای نقش پرداخته است.

رضویان تجربه کارگردانی هم دارد که البته نتوانسته در این عرصه به اندازه‌ی بازیگری مورد توجه قرار بگیرد و همچنان بیشتر مردم او را برای بازی‌های فوق‌العاده‌اش در نقش‌های کمدی می‌شناسند.

سید جواد رضویان سال‌هاست ازدواج کرده و یک دختر دارد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال بی گناه ؛ بیوگرافی و عکس

بازیگران سریال سرگیجه [بیوگرافی + عکس]

مرجانه گلچین

بازیگران سریال چشم بندی 2
عکس بازیگران سریال چشم بندی 2

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347 در تهران به دنیا آمد. پدر او آذری و مادرش شمالی است. او آخرین فرزند یک خانواده 9 نفره است.

مرجانه گلچین دانش‌آموخته‌ی رشته تخصصی نوازندگی تئاتر از هنرستان موسیقی و کارگردانی سینما از دانشکده سوره است. وی به تشویق خواهرش منیژه که بازیگر بود، بازیگری را با اجرای تئاتر شروع کرد و سپس وارد تلویزیون و سینما شد.

این بازیگر مطرح مدتی به خارج کشور مهاجرت کرد و تقریبا 10 سال در انگلیس بود. او پس بازگشت به کشور با ایفای نقش در سریال کلانتر به دنیای بازیگری برگشت.

راه در رو، خوش‌نشین‌ها، دارا و ندار، شمس‌العماره، بوتیمار، زوج یا فرد، آرماندو، شب عید، نفس گرم، دزد و پلیس، نقطه سر خط و سه دونگ سه دونگ، از آثار کارنامه هنری مرجانه گلچین هستند.

مرجانه گلچین با کریم آتشی تهیه کننده و کارگردان سینما ازدواج کرده بود، اما بعد از مدتی از هم جدا شدند.

حمید لولایی

بازیگران سریال چشم بندی 2

بیوگرافی بازیگران سریال چشم بندی 2 را با حمید لولایی ادامه می‌‌دهیم. حمید لولایی متولد سوم دی ماه سال ۱۳۳۴ در گرگان است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸با ایفای نقش در تئاتر سبزه، دوست بچه‌ها به کارگردانی رضا ژیان آغاز کرد. او در این نمایش، در دو نقش «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد.

دو سال بعد در نمایش بچه‌ها و خمره سخنگو به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و در سال 1359 در تئاتر آن شصت نفر، آن شصت هزار به کارگردانی بهرام ابراهیمی به نقش‌آفرینی پرداخت.

لولایی با بازی در سریال فراموش‌خانه وارد قاب تلویزیون شد. او بعد از بازی در سریال‌های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش مشهور شد. وی با ایفای نقش در سریال طنز زیر آسمان شهر در نقش «خشایار مستوفی» و «فرخ» در مسافران به اوج شهرت رسید.

زندگی شگفت‌‌انگیز است، شب عید، پنچری، سه شو، محله گل و بلبل، معراجی‌ها، خروس، دزد و پلیس، خانه اجاره‌‌ای، نقطه سر خط، چهار چرخ، خوش‌ نشین‌‌ها، مسافران، بزنگاه، پیامک از دیار باقی، چارخونه، ترش و شیرین، زندگی به شرط خنده و خانه‌ به‌ دوش، سریال‌هایی هستند که این بازیگر پرکار و با تجربه در آن‌ها ایفای نقش داشته است.

حمید لولایی در سال ۱۳۸۴، برای بازی در فیلم چند می‌گیری گریه کنی، برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

لولایی در 35 سالگی ازدواج کرد و ثمره آن دو دختر به نام سارا و مریم است. او در مصاحبه‌ای درباره‌ی فرزندانش گفته بود: «یکی از دخترانم به آلمان رفته و در آنجا تحصیل کرده است، دختر دیگرم هم در ایران علوم آزمایشگاهی را تمام کرده است. آنها را به ورزش، موسیقی و ساز پیانو تشویق کردم اما علاقه‌شان به همان رشته‌های خودشان بود.»

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال شب دهم ؛ بیوگرافی و عکس

بهترین فیلم های الناز شاکردوست 

نعیمه نظام دوست

بازیگران سریال چشم بندی 2
بیوگرافی بازیگران سریال چشم بندی 2

نعیمه نظام دوست متولد بیست و سوم آبان ماه سال 1353 در تهران است. او دیپلم رشته‌ی علوم تجربی دارد. نظام دوست از کودکی به بازیگری علاقه داشته و از 17 سالگی با معرفی سروش خلیلی در کلاس‌های آزاد بازیگری شرکت کرد.

او بازیگری را با اجرا در تئاتر آغاز کرد و سپس برای ایفای نقش در مجموعه «نوروز 72» ساخته‌ی داریوش کاردان جلوی دوربین رفت. او سال 73 با ساعت «خوش شانس» به کارگردانی مهران مدیری خوش درخشید.

نظام دوست از بازیگران پر کار تلویزیون است و در سریال‌های شن‌های کف رودخانه، روزهای زندگی، در گذر لحظه‌ها، ریحانه، حلقه سبز، روز حسرت، طلاق در وقت اضافه، چاردیواری، نردبام آسمان، ساختمان پزشکان، پایتخت 1 و محله گل و بلبل به ایفای نقش پرداخته است.

شهرام قائدی

بازیگران سریال چشم بندی 2

بیوگرافی بازیگران سریال چشم بندی 2 را با شهرام قائدی ادامه می ‌دهیم که زاده‌ی سی و یکم مرداد ماه سال ۱۳۵۴در شهرستان قیروکارزین استان فارس است. وی از سال ۱۳۷۰ به تهران آمد. اولین کار تلویزیونی قائدی، خودروی پلاک ۱۱ بود و پس از آن در سریال بازگشت پرستوها ایفای نقش کرد.

قائدی سال 88 با سریال رمضانی «پنجمین خورشید»  به کارگردانی علیرضا افخمی به شهرت رسید.

نوروز رنگی، گاندو 2، آخر خط، وارش، شش قهرمان و نصفی، هاتف، آقا و خانم سنگی، چهار چرخ و پنجمین خورشید از آثار کارنامه هنری شهرام قائدی هستند.

شهرام قائدی سال‌ها قبل با دختر دایی خود ازدواج کرده است و یک دختر بنام سارینا دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی

بازیگران سریال پرده نشین ؛ بیوگرافی و عکس

فرزانه سهیلی

بازیگران سریال چشم بندی 2
زندگینامه بازیگران سریال چشم بندی 2

فرزانه سهیلی یکم فروردین ماه سال 1365 در اصفهان به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنر و معماری است. او بازیگری را از سیزده سالگی با اجرای تئاتر آغاز کرد. اولین بازی او مربوط به نمایشی به نام نقل آخر نوشته محمدرضا آریانفر بوده است.

فرزانه سهیلی سال 99 با بازی در فیلم صحنه زنی ساخته‌ی علیرضا صمدی، در کنار بازیگران مطرحی از جمله مهتاب کرامتی، بهرام افشاری و لیندا کیانی، اولین تجربه سینمایی خود را کسب کرد.

او علاوه بر بازیگری، نویسندگی می‌کند و در چند سریال شبکه استانی به عنوان نویسنده حضور داشته است. او درباره آغاز نویسندگی می‌گوید: «اولین اتفاق جدی که در نمایشنامه نویسی برایم رخ داد، نمایشنامه «به مرام مرگ داداش خوش آمدید» بود که خودم جرات نکردم آن را بنویسم. من طراح، ایده و شخصیت‌های این نمایشنامه را به‌طور کامل نوشتم و به خانم سلما رفیعی دادم تا ایشان متن را بنویسند.»

سروش جمشیدی

بازیگران سریال چشم بندی 2

سروش جمشیدی در بیستم اسفند ماه سال ۱۳۵۸در یزد به دنیا آمد. او با رتبه 9 کنکور، در رشته‌ی برق دانشگاه آزاد تهران قبول شد، اما پس از گذراندن 90 واحد و گرفتن مدرک کاردانی آن را رها کرد.

جمشیدی در 6 سالگی به همراه پدرش، یک نمایش‌نامه در تئاتر اجرا کرد و این کار باعث علاقه‌مندی او به بازیگری شد. او زمانی که کلاس دوم ابتدایی بود، یک نمایشنامه 5 دقیقه‌‌ای نوشت و آن‌ را با همکلاسی‌هایش در دبستان اجرا کرد، سپس در آغاز نوجوانی در تست بازیگری فیلم فرشته‌ سلامتی پذیرفته شد و در این فیلم به ایفای نقش پرداخت.

سروش جمشیدی نخستین کار حرفه‌ای و رسمی هنری‌اش را در آذر ماه سال 1377 در تلویزیون یزد آغاز کرد. او در استان یزد با بازی در تئاتر به شهرت رسید و برنامه‌های گوناگونی را در شبکه تابان اجرا کرد. مهم‌ترین آن‌ها ماجراهای آقای پیله بود که 9 ماه، هر شب روی آنتن شبکه تابان رفت و خیلی خوب دیده شد.

جمشیدی برای ادامه کارش به تهران آمد و مدتی در مدارس نمایش کودک اجرا کرد. پس از حضور در چند تله فیلم و تئاتر، چند سکانسی را در مجموعه طنز متهم گریخت رضا عطاران بازی کرد.

او به عنوان صداپیشه به کارش ادامه داد و در مجموعه شادونه در سرزمین دونه‌ها، صداپیشه عروسکی بنام میدونه و کلاغ در برنامه‌ی شادونه در سرزمین پرندگان بود.

جمشیدی با بازی در سریال در حاشیه مهران مدیری دیده شد و سپس با نقش‌آفرینی درخشانش در برنامه دورهمی به شهرت رسید.

او در چند مصاحبه گفته‌ است: «مهران مدیری یک مرد به معنای واقعی کلمه است. من تا آخر عمر کاری خود مدیون او هستم. او تنها کسی است که من را باور کرد. خیلی‌‌ها بازی من را می‌‌دیدند و می‌گفتند خیلی خوبی ولی او به من اعتماد کرد و من را باور کرد.»

سروش جمشیدی سال‎‌هاست ازدواج کرده است و یک پسر به نام سیاوش دارد.

شهین تسلیمی

بازیگران سریال چشم بندی 2
عکس بازیگران سریال چشم بندی 2

شهین تسلیمی یکی دیگر از بازیگران سریال چشم بندی 2 است که در ۱۹ شهریور ماه سال ۱۳۳۴به دنیا آمد. او در جوانی در رادیو تست صدا داده و پذیرفته شده بود. همچنین در چند تئاتر نقش‌آفرینی کرد، اما خانواده‌اش با فعالیت در هر دو مخالف بودند، به همین دلیل او کار تئاتر و رادیو را رها کرد.

تسلیمی به همراه خانواده مدتی در هند، ترکیه و کانادا زندگی کرد؛ اما به دلیل علاقه به ایران دوباره به کشور بازگشت و در حال حاضر در ایران زندگی می‌کند. الیزابت امینی او را برای ایفای نقش در مجموعه‌ی طنز باغ مظفر به مهران مدیری معرفی کرد. بازی در این سریال پرمخاطب، آغاز کار جدی تسلیمی در تلویزیون شد.

از کارهای موفق او می‌توان سریال بزنگاه، ارمغان تاریکی، زن بابا، چهار چرخ، وضعیت سفید، خانه اجاره‌ای و دردسرهای عظیم را نام برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2023 ؛ از دکتر رمانتیک تا ملکه ساز

بهترین سریال های کره ای 2022

سیاوش مفیدی

بازیگران سریال چشم بندی 2

سیاوش مفیدی در یکم آبان ماه سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. او  فارغ التحصیل رشته مدیریت بانکداری است. وی در 24 سالگی در دوره‌های بازیگری حمید سمندریان و بهرام بیضایی حضور پیدا کرد.

مفیدی سال 1372 با قبولی در تست تلویزیون وارد اجرای برنامه کودک شد. وی با حضور در مجموعه تلویزیونی «غبار نور» به کارگردانی محمدرضا اصلانی، بازیگری را تجربه کرد. ایشان با بازی در مجموعه طنز خنده بازار به اوج شهرت رسید.

او علاوه بر بازیگری، تور لیدر است و در این باره می‌گوید: «کارم رو بعد از مد‌ت‌ها از سر زدن به آژانس‌های مسافرتی و امتحان دادن شروع کردم. ابتدا راهنمای تور داخلی بودم و بعد از مسلط شدن به زبان انگلیسی و استانبولی وارد تورهای خارجی شدم.»

سیاوش مفیدی در سال 1372 با شیوا سلیمی، همکلاسی هنرمندش آشنا شد و این آشنایی به ازدواج انجامید. ثمره زندگی این زوج هنرمند دو فرزند پسر بنام «علی» و «سام» است.

پس بیان مختصری از زندگینامه بازیگران سریال چشم بندی 2 سراغ بیوگرافی کارگردان این مجموعه می‌رویم.

کارگردان سریال چشم بندی

شاهد احمدلو، متولد دوازدهم شهریور ماه سال ۱۳۵۳ در تهران است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته نقاشی هنرستان هنرهای زیبا است. پدرش محمدولی احمدلو، از بازیگران سینماست. او به واسطه‌ی حضور پدرش در سینما اولین بار در سال ۱۳۶۷ در فیلم سرب، ساخته مسعود کیمیایی بازی کرد.

شاهد احمدلو پس از فیلم سرب در سه فیلم از آثار کیمیایی نقش‌آفرینی کرد. او با کارگردانان صاحب نامی از جمله ساموئل خاچیکیان، ناصر تقوایی، داوود میرباقری و علیرضا داوود نژاد همکاری داشته‌ است.

احمدلو فیلم‌های کوتاه بسیاری ساخته است. او پس تجربه بازیگری و ساخت فیلم کوتاه، تصمیم گرفت از پشت صحنه فیلم کاغذ بی خط، یک فیلم داستانی بسازد. شاهد احمدلو اولین کارگردان ایرانی است که از پشت صحنه‌ی یک اثر سینمایی، یک فیلم داستانی (پس از سکوت) ساخته است. چند می‌گیری گریه کنی، اگه میتونی منو بگیر و مورچه خوار سه فیلم بلند سینمایی او هستند.

بازیگران سریال چشم بندی 2
زندگینامه بازیگران سریال چشم بندی 2

مجموعه‌های سه دونگ، سه دونگ ۱۳۸۹–۱۳۹۰، خانه اجاره‌ای ۱۳۹۱، آقا و خانم سنگی ۱۳۹۴–۱۳۹۳ و چشم‌بندی ۱۴۰۱ از آثار کارنامه هنری شاهد احمدلو هستند.

شاهد احمدلو درباره سریال چشم بندی 2 گفت: «مدیران تلویزیون به ما پیشنهاد داده‌اند که نگاه اجتماعی سریال بیشتر و نقدهای آن جدی‌تر باشد. به ما پیشنهاد دادند که مسائل روزی که جامعه ما با آن دست و پنجه نرم می‌کند در فصل دوم این مجموعه بیشتر باشد.»

اگر از طرفداران سریال‌های طنز هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مجموعه اجتماعی کمدی جدید را حتما تماشا کنید.

عوامل سریال چشم بندی

  • کارگردان: شاهد احمدلو
  • مدیر تصویر برداری: حسین ناظریان
  • طراح صحنه و لباس: حسین مجد
  • طراح گریم: آرمین اسماعیلی
  • مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی
  • صداگذار: امید قربانی
  • دستیار یک کارگردان: داوود بابایی
  • منشی صحنه: لیلا مربی
  • موسیقی متن: سپهر عباسی
  • تدوین: کاوه ایمانی
  • مدیر تولید: حسین باقریان
  • ساخت تیزر: محمد واحد
  • مجری طرح: رضا علامحسین نژاد

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال طنز چشم بندی 2 نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه طنز جواد رضویان، حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست، شهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار سائقی، فرزانه سهیلی، داریوش سلیمی، ماهان عبدی، مهسا هاشمی، شقایق فتاحی، مجید علیزاده، مهناز دادفر، شهریار حیدری، رضا امینیان، شهاب احمدلو، مهدی خزلبانی، پرستو الماس، ملیکا منصوری و امید روحانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال چشم بندی 2 چه ساعتی پخش می‌شود؟

سریال چشم بندی ۲ هر شب ساعت 19:45 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال چشم بندی ۲ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر