;
coinex

بهترین فیلم های کمدی جهان [24 فیلم خارجی خنده‌دار]

اگر شما هم از علاقه‌مندان به فیلم‌های کمدی و خنده دار هستید پس این مطلب را از دست ندهید زیرا تکراتو قصد دارد بهترین فیلم های کمدی جهان و خنده دارترین فیلم های طنز خارجی را به شما معرفی کند. پس با ما همراه باشید.

فیلم‌های طنز و خنده دار طرفداران بسیاری در دنیا دارند. جملات خنده‌دار و شوخی‌هایی که در بعضی از فیلم‌ها وجود دارد باعث شده قشنگ ترین فیلم های کمدی دنیا باشند. البته تمام فیلم‌های کمدی همه به یک اندازه خنده‌دار و محبوب نیستند و تنها تعداد محدودی از آنها توانسته‌اند از خنده دار ترین فیلم های جهان باشند.

فیلم کمدی را می‌توان یکی از ژانرهای اولیه فیلم‌های سینمایی دانست. فیلم‌هایی که در ادامه بررسی می‌شوند لقب بهترین فیلم های کمدی جهان را دارند و از بهترین فیلم های طنز دنیا هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین فیلم های کمدی جهان

خنده دار ترین فیلم های جهان کدام هستند؟ اگر به دنبال تماشای قشنگ ترین فیلم های کمدی دنیا هستید پس این مطلب را از دست ندهید زیرا در ادامه لیستی از بهترین فیلم های طنز دنیا برای شما قرار گرفته است.

گرما Heat (2013)

بهترین فیلم های کمدی جهان
بهترین فیلم های کمدی جهان
  • کارگردان: پال فیگ
  • بازیگران: ساندرا بولاک، ملیسا مک کارتی، مایکل مک دونالد

یک مامور FBI (ساندرا بولاک) در یک ماموریت ویژه مجبور می‌شود با یک پلیس محلی (ملیسا مک کارتی) همکاری کند. اختلاف شخصیتی و روش‌های این دو مامور در پیگیری ماموریت، اتفاقات هیجان‌انگیز و خنده‌داری را رقم می‌زند. گرما که با نام مخمصه هم ترجمه شده، یکی از بهترین فیلم های کمدی جهان است که تماشای آن بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

سواری با هم (Ride Along 2014)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: تیم استوری
  • بازیگران: کوین هارت، آیس کیوب

اگر می‌خواهید یک ساعت بخندید و از تماشای یک فیلم لذت ببرید، فیلم «سواری با هم» را که یکی از بهترین فیلم های کمدی جهان است از دست ندهید. کوین هارت در این فیلم نقش یک نگهبان را بازی می‌کند که سعی می‌کند دل برادر دوست‌دختر خود، جیمز را به‌دست آورد. جیمز یک افسر پلیس سرسخت است و بعید می‌داند که بن، لیاقت خواهرش را داشته باشد.

این فیلم کمدی جدید نیست، اما قطعا ارزش وقت شما را دارد. همچنین، دنباله‌های دیگری از این فیلم ساخته شده که آنها نیز خنده‌دار هستند و اوقات خوشی را برای شما رقم می‌زنند.

دیوانه احمق عشق (Crazy stupid love)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: گلن فیکارا، جان ریکوآ
  • نویسنده: دن فاگلمن
  • بازیگران: استیو کارل، رایان گاسلینگ، اما استون، جولیان مور

Crazy Stupid Love را می‌توان از بهترین فیلم های کمدی جهان دانست که به ظاهر کمدی است، اما درون مایه‌ای تلخ دارد. گاسلینگ برای ایفای نقش در این فیلم، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد.

خلاصه داستان: کال پس از ۲۵ سال زندگی مشترک متوجه می‌شود که ازدواجش نابود شده است. همسرش امیلی به او خیانت کرده است و اکنون می‌خواهد به خاطر مرد دیگری او را رها کند. کال از نظر روحی به شدت آسیب می‌بیند و پس از آشنایی با مرد جوان و جذابی به نام جیکوب، سرگرم یک زندگی بی‌بند و بار می‌شود.

شب قرار (Date Night)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: شان لوی
  • بازیگران: استیو کارل، تینا فی، جیمز فرانکو، میلا کونیس

یکی خنده دارترین فیلم های کمدی که در سال 2010 اکران شده، فیلم date Night است که استیو کارل و تینا فی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. داستان فیلم درباره زن و شوهری است که از زندگی کسل‌کننده خود راضی نیستند و تصمیم می‌گیرند یک شب قرار عاشقانه داشته باشند. در شب قرار، هویت آنها با افرادی دیگر اشتباه گرفته می‌شود و شب عاشقانه آنها را به چیزی خطرناک‌تر و هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند. اگر به فیلم‌های کمدی، هیجان‌انگیز و اکشن علاقه دارید، فیلم Date Night را از دست ندهید.

سنگینی تحمل ناپذیر استعداد عظیم (The Unbearable Weight of Massive Talent)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: تام گورمیکن (Tom Gormican)
  • بازیگران: نیکلاس کیج، پدرو پاسکال، شارون هورگان، تیفانی هدیش، آیک بارینهولتز، آلساندرا ماستروناردی، جیکوب اسکپبیو، نیل پاتریک هریس

یکی از جدیدترین فیلم های کمدی سنگینی تحمل ناپذیر استعداد عظیم که در سال 2022 به کارگردانی تام گورمیکن ساخته شده است. در این فیلم نیکلاس کیج، نقش خودش را بازی می‌کند؛ بازیگری که از لحاظ کاری روزهای خوبی را نمی‌گذراند و دچار مشکلات مالی شده است و به همین دلیل با دریافت یک میلیون دلار پول، قبول می‌کند به جشن تولد یکی از طرفداران بسیار پولدارش برود.

اما این تمام داستان نیست. نیکلاس کیج به درخواست CIA یک مأموریت عجیب و غریب را آغاز می‌کند. او طی اتفاقات مختلف سعی می‌کند با استفاده از شخصیت‌هایی که تا کنون بازی کرده است، از مخمصه‌ها رهایی پیدا کند.

ترکیب ژانرهای اکشن و کمدی در کنار استفاده از نقش‌های خاطره‌انگیزی که نیکلاس کیج طی این سال‌ها ایفا کرده، این فیلم را تبدیل می‌کند به یکی از بهترین فیلم های کمدی خارجی جدید. پیشنهاد می‌کنیم تماشای فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent را از دست ندهید.

بازدارندگان (blockers)

بازدارندگان – blockers

  • کارگردان: کی کانن
  • بازیگران: جان سینا، لسلی من و آیک بارینهولتز

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی جهان که با تماشای آن هم می‌خندید و هم احساساتی می‌شوید، فیلم بازدارندگان است که چهره‌هایی همچون جان سینا، لسلی من و آیک بارینهولتز در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. لیسا، میچل و هانتر به لطف دوستی دختران‌شان با هم آشنا شده‌اند؛ اما نمی‌توانند با این حقیقت کنار بیایند و فرزندان‌شان بزرگ شده‌اند. بنابراین تصمیم می‌گیرند از اتفاقات شب جشن رقص مدرسه جلوگیری کنند. این فیلم رده سنی بزرگسالان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن جهان

بهترین فیلم های انگیزشی که زندگی را تغییر می‌دهند

می‌خواهم برگردی (I Want You Back)

بهترین فیلم های کمدی جهان
بهترین فیلم های کمدی جهان
  • کارگردان: جیسون اورلی (Jason Orley)
  • بازیگران: چارلی دی، جنی اسلیت، اسکات ایستوود، مانی جاسینتو، کلارک باکو، جینا رودریگز

داستان فیلم I Want You Back، ازجدیدترین فیلم های کمدی جهان، درباره یک زن و مرد غریبه است که به‌طور اتفاقی در یک آخر هفته پارتنرهایشان آن‌ها را ترک می‌کنند. این دو که می‌بینند پارتنرهای سابقشان با آدم‌های جدیدی آشنا شده‌اند و زندگی خوشی دارند، تصمیم می‌گیرند با یکدیگر همکاری کنند تا اوضاعشان بهتر شود.

لبوفسکی بزرگ (The Big Lebowski)

لبوفسکی بزرگ (The Big Lebowski)

  • کارگردان: ایتان کوئن، جوئل کوئن
  • بازیگران: جف بریجز، جان گودمن، جولیان مور

لبوفسکی بزرگ یک فیلم کمدی جنایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی جوئل و اتان کوئن است که در سال ۱۹۹۸ منتشر شد. جف بریجز در این فیلم نقش جفری لبوفسکی با لقب The Dude، تنبل لس‌آنجلسی و بولینگ‌باز را بازی می‌کند. او به دلیل هویت اشتباه مورد حمله قرار می‌گیرد، سپس متوجه می‌شود که یک میلیونر به نام جفری لبوفسکی (دیوید هادلستون) قربانی مورد نظر بوده است. همسر میلیونر لبوفسکی ربوده می‌شود و میلیونر لبوفسکی به The Dude ماموریت می‌دهد تا باج را برای آزادی او فراهم کند. این فیلم در IMDB امتیاز 8.1 از 10 را کسب کرده و یکی از بهترین فیلم های کمدی جهان به شمار می‌رود.

 شهر گمشده (The Lost City)

بهترین فیلم های کمدی جهان
بهترین فیلم های کمدی جهان
  • کارگردان: آرون نی (Aaron Nee) و آدام نی (Adam Nee)
  • بازیگران: چنینگ تیتوم، ساندرا بولاک، دنیل ردکلیف، برد پیت

فیلم شهر گمشده یک فیلم اکشن-ماجراجویی کمدی است. داستان فیلم درمورد یک نویسنده و مدل جلد کتابش است که باید از دست یک میلیونر فرار کرده و شهر گمشده‌ای که در یکی از کتاب‌های نویسنده از آن یاد شده را بیابند. فیلم شهر گمشده اوایل سال 2022 توسط کمپانی پارامونت پیکچرز در سینماهای آمریکا اکران شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما

بهترین فیلم های عاشقانه 2023

شکارچیان روح (Ghostbusters)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: Paul Feig
  • نویسنده: Katie Dippold ،Paul Feig
  • بازیگران: ملیسا مک‌کارتی، کریستن ویگ، کیت مک‌کینون، لزلی جونز، چارلز دنس، مایکل کی ویلیامز، کریس همسورث

شکارچیان روح یکی از بهترین فیلم های طنز دنیا است. این فیلم در سال ۱۹۸۴ و به کارگردانی ایوان رایتمن به روی پرده رفت. این فیلم طنز دارای یکی از بهترین ایده‌های داستان‌پردازی در تاریخ فیلم‌های سینمایی است.

داستانی که در آن فانتزی‌ترین شغل دنیا انتخاب می‌شود و به‌شکلی نمایش داده می‌شود که انگار کار کنترل آفات است و شاهد گروهی از شکارچیان روح هستیم که کارشان نجات دادن دنیا از خطر نابودی به‌وسیله هیولاها است، اما با این حال شخصیت‌هایی مثل آدم‌های طبقه متوسط کارگر هستند و ویژگی خارق‌العاده‌ای ندارند.

بیل مری، هارولد رمیس، دان آیکروید (او و هارولد رمیس مشترکا کار نویسندگی فیلم را به عهده داشتند) و ارنی هادسون بازیگرانی هستند که در نقش قهرمانان این فیلم بازی می‌کنند و با شتاب‌دهنده‌های اتمی‌ که به پشت‌شان متصل است، صحنه‌های عجیب‌غریبی مثل تبدیل شدن مردم به سگ را مشاهده می‌کنند و در نهایت شخصیت بد داستان، مرد پف‌نباتی را منفجر می‌کنند.

صحنه‌های باورپذیر فیلم، دیالوگ‌های ماندگار، اجراهای فوق‌العاده بازیگران و جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز و چشم‌نواز، از جمله عواملی هستند که باعث شده‌اند شکارچیان روح نه‌تنها یکی از قشنگ ترین فیلم های کمدی دنیا است بلکه به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ نیز شناخته شده است.

تعطیلات (هجویه ملی) (National Lampoon’s Vacation)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: هارولد ریمیس
  • نویسنده: جان هیوز
  • بازیگران: چوی چیس، بورلی دی آنجلو، ایموجین کوکا، رندی کواید، جون کندی،کریستی برنکلی

یکی دیگر از خنده دارترین فیلم های طنز خارجی تعطیلات (هجویه ملی) است که طرفدارانی بسیار دارد. این فیلم در سال ۱۹۸۳ اکران شد و کارگردانی آن به عهده هارولد رامیس بوده است. پدر خانواده‌ای که در حومه شهر زندگی می‌کنند، به سرش می‌زند تا رؤیای از مدافتاده آمریکایی، یعنی سفر جاده‌ای در تمامی طول کشور را تحقق ببخشد.

آمریکای مدرن اما اجازه محقق شدن این رؤیا را به او نمی‌دهد و نقشه‌های دیگری برایش دارد. در هر توقفگاه در طول مسیر، اتفاقات جالب و خنده‌داری برای این خانواده می‌افتد و بیشتر و بیشتر از رؤیایشان دور می‌شوند. تا جایی که کنترل اعصاب و احساسات خود را از دست می‌دهند و کارهای عجیبی انجام می‌دهند.

این فیلم از جمله خنده دار ترین فیلم های جهان است و با وجود اینکه بعضی از صحنه‌های خنده‌دار فیلم مثل تصادف با سگ یا بعضی شوخی‌های نژادپرستانه کمی حالت کلیشه‌ای دارند، مرگ تدریجی رؤیای خانواده این فیلم است که آن را به یاد ماندنی کرده است.

تعطیلات (Vacation)

بهترین فیلم های کمدی

  • کارگردان: جان فرانسیس دالی، جاناتان گلدستین
  • بازیگران: اد هلمز، کریستینا اپل‌گیت، کریس همسورث، لزلی من

یک فیلم آمریکایی در ژانر کمدی به کارگردانی و نویسندگی جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین در اولین تجربه آن‌ها در مقام کارگردانی است. اد هلمز، کریستینا اپل‌گیت، لزلی من، بورلی دی آنجلو، کریس همسورث و چوی چیس از بازیگران اصلی فیلم هستند. این فیلم پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های تعطیلات است که به عنوان دنباله‌ای مستقل برای فیلم تعطیلات وگاس (۱۹۹۷) محسوب می‌شود. این فیلم در ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۵ توسط نیو لاین سینما و برادران وارنر منتشر شد و در مقابل بودجه ۳۱ میلیون دلاری، ۱۰۴ میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان: راستی گریزولد که خلبان شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت اکونو-ایر است، متوجه می‌شود روابط خانوادگیش رو به سردی می‌رود. همسرش دبی افسرده و کسل به نظر می‌رسد، پسر بزرگشان جیمز بیش از حد خجالتی است و پسر کوچکشان، کوین برای تفریح، دیگران به خصوص جیمز را آزار می‌دهد. راستی همچنین می‌فهمد که تمام اعضای خانواده از تعطیلات هر ساله در یک کلبه تکراری در شیبویگان متنفر هستند و فقط به خاطر راستی آن را تحمل می‌کنند.

راستی تصمیم می‌گیرد با تغییر در برنامه همیشگی، با اجاره یک ون خانواده‌اش را از شیکاگو به والی ورد ببرد. او امیدوار است این سفر طولانی جاده‌ای بتواند روابط بین اعضای خانواده‌اش را ترمیم کند.

ماسک (The Mask)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: چاک راسل
  • نویسنده: مایک ورب
  • بازیگران: جیم کری، کامرون دیاز، پیتر گرین، پیتر ریجرت، ریچارد جنی، امی یاسبک

ماسک یک فیلم سینمایی آمریکایی کمدی و ابرقهرمانی محصول سال ۱۹۹۴ به کارگردانی چاک راسل است. در این فیلم جیم کری، کامرون دیاز، پیتر ریجرت، ریچارد جنی، پیتر گرین، امی یاسبک، تیم بگلی، جولی فیشر و بن استاین بازی کرده‌اند.

این فیلم بارها از شبکه‌های مختلف تلوزیونی پخش شده است. فیلمی کمدی و فانتزی که یکی از ماندگارترین شخصیت‌های کمدی تاریخ سینما را خلق می‌کند. پشت نقاب سبز رنگ و درون کت زرد رنگ ماسک، استاد مسلم نقش‌های کمدی یعنی جیم کری قرار دارد.

استنلی ایپکیس (با هنرمندی جیم کری) یک کارمند ساده بانک است که در آپارتمانی با صاحب خانه خود زندگی می‌کند داستان از آنجایی شروع می‌شود که او از زندگی کنونی خود خسته می‌شود و پشت سرهم بد می‌آورد او بر روی یک پل به علت خراب شدن ماشینش توقف می‌کند.

وی بر روی آب مردی معلق می‌بیند و برای کمک به او به کنار آب می‌رود اما متوجه می‌شود که آن مرد توده‌ای آشغال بیشتر نبوده است. در همان موقع ماسکی به دست او می‌چسبد و بعدتر او متوجه می‌شود که این ماسک قدرت خارق‌العاده‌ای به او می‌دهد و او توسط این ماسک زندگیش متحول می‌شد. فیلم ماسک یکی از بهترین فیلم های کمدی جهان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های هندی بالیوود

تیری در تاریکی (A Shot in the Dark)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: بلیک ادواردز
  • نویسنده: هری کورنیتز ، ویلیام پیتر بلتی، بلیک ادواردز
  • بازیگران: پیتر سلرز، الکه زومر، جرج سندرز، هربرت لام

تیری در تاریکی محصول سال ۱۹۶۴ از خنده دارترین فیلم های طنز خارجی است و دنباله‌ای بر فیلم پلنگ صورتی محسوب می‌شود. به باور بسیاری، تیری در تاریکی جذابیت زیادی دارد و آن را تبدیل به یکی از خنده دار ترین فیلم های جهان کرده است. در نقش اصلی فیلم که بازپرس کلوزو آن را بازی می‌کند.

آدم سبک‌مغزی است، اما با اعتماد به نفس کاذبش دیگران را متقاعد می‌کند که نابغه است. داستان فیلم از این قرار است که پرونده قتلی به بازپرس کلوزو سپرده می‌شود و با وجود اینکه تمامی شواهد حاکی از این است که ارتکاب قتل، کار یکی از مظنون‌های پرونده است، بازپرس کلوزو نظر دیگری دارد و همین مسئله باعث می‌شود تا فیلم صحنه‌های خنده‌دار زیادی داشته باشد.

دیکتاتور (Dictator)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: لری چارلز
  • نویسنده: ساشا بارون کوهن، الک برگ، دیوید مندل، جف شفر
  • بازیگران: ساشا بارون کوهنآنا فاریس، جیسون منتزوکس، بن کینگزلی، بابی لی

دیکتاتور نیز بدون شک یکی از بهترین فیلم های کمدی جهان است. این فیلم جذاب در سال 2012 به کارگردانی لری چارلز ساخته شد. این فیلم یک کمدی سیاه است که روایتگر داستان زندگی علاءالدین، دیکتاتوری تمام عیار است.

علاءالدین حاکم مستبد کشور کوچکی در شمال آفریقا به نام وادیه است. خانواده علاءالدین به مدت چهل سال حاکمین این کشور بوده‌اند و پس از مگ پادشاه این سرزمین، علاءالدین در 7 سالگی به حکومت ‌می‌رسد. علاءالدین فردی کاملا عیاش و خوش گذران است و هیچ ابایی از ولخرجی ندارد. در طرف مقابل او به خدمت گرفتن محافظان زن مشهور است.

در یکی از نشست‌های سران بین الملل، علاءالدین به نیویورک دعوت می‌شود و طی توطئه‌ای، عده‌ای مزدور قصد به قتل رساندن او در هتل محل اقامتش را دارند اما علاءالدین موفق به فرار از دست آن‌ها می‌شود. اما چون مزدوران ریش‌های پرپشت او را تراشیده‌اند، علاءالدین موفق به شناساندن خود نمی‌شود و هیچ کس اورا به هتل راه نمی‌دهد.

سرانجام توسط یکی از اعضای قدیمی هیئت حکومتی‌ خود که اکنون در آمریکا زندگی می‌کند موفق می‌شود ریش‌های یک فرد مرده را بتراشد و از این طریق خود را ثابت کند.

خنگ و خنگ‌تر 1 (Dumb & Dumber 1)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: برادران فارلی
  • نویسنده: بنت یلین، پیتر فارلی
  • بازیگران: جیم کری، جف دانیلز، لورن هالی، چارلز راکت، لین شی، ویکتوریا راول، کانی سایر، کم نیلی

خنده دار بودن این فیلم از نام آن مشخص است. این فیلم نیز یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی جهان  است. مجموعه تماشایی خنگ و خنگ‌تر سرتاسر خنده است که در سبک خود از بهترین‌ها محسوب می‌شود. این فیلم محصول سال 1994 به کارگردانی پیتر فارلی است که بازیگران بزرگ سینمای کمدی جیم کری و جف دنیِلز در آن به ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم در مورد دو هم اتاقی به نام‌های لوید و هریس است که دوستان صمیمی همدیگر هستند و در فیلم با خنگ و خنگ‌تر شناخته می‌شوند. لوید راننده یک لیموزین است که مسافران را جابه‌جا می‌کند. حین یکی از جابجایی‌ها لوید خانمی (ماری) را به فرودگاه می‌برد که یک کیسه حاوی پول به همراه خود دارد و به اشتباه آن را پیش لوید جا می‌گذارد.

این پول قرار است صرف آزادسازی همسر این خانوم شود که گروگان گرفته شده. هواپیما پرواز می‌کند و لوید پس از گزارش این مورد به رئیس خود از کار اخراج می‌شود. لوید هنگام بازگشت به خانه این مسئله را با هریس در میان می‌گذارد و هریس نیز که به تازگی از کار خود اخراج شده پیشنهادی به لوید می‌دهد.

این دو تصمیم میگیرند که پول را به مقصد هواپیما و جایی که ماری اقامت دارد برسانند و در طول این مسیر، داستان خنده دار و تماشایی فیلم آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جنگی تاریخ سینما

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023

بیماری بزرگ (The Big Sick)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: مایکل شوالتر
  • نویسنده: امیلی وی. گوردون، کمیل نانجیانی
  • بازیگران: زویی کازان، هالی هانتر، ری رومانو، کمیل نانجیانی، انوپم کهیر، ایدی براینت

سازندگان این فیلم موفق شدند از یک داستان عاشقانۀ دلخراش، فیلم کمدی متفاوت و دلچسبی بسازند. در اصل، ارتباط عاشقانۀ آن دو با دعوا بر سر تهاجم فرهنگی شکل می‌گیرد؛ گوردن و نانجیانی فیلم‌نامه را با هدف کمک به زوجین و برطرف کردن مشکلات آن‌ها نوشتند و بهترین تهیه‌کننده و کارگردان به نام‌های جاد اپتاو و مایکل شوالتر به این طرح شکل دادند.

در این فیلم، زویی کازان نقش زن جوانی را بازی می‌کند که عاشق کمدینی پاکستانی-آمریکایی (با بازی کمیل نانجیانی) می‌شود. از قضا این کمدین رانندۀ اوبر است. در ادامۀ فیلم می‌بینیم زویی کازان در بیمارستان بستری می‌شود.

نقش پدر و مادر زویی را هالی هانتر و ری رومانو بازی می‌کنند. کمدین در طول دوران بستری زویی سختی‌های زیادی می‌کشد، تمام مسئولیت‌ها را به عهده می‌گیرد و حتی اجازه نمی‌دهد که پدر و مادر او دچار استرس شوند. پدر و مادر زویی بسیار قدردان این لطف و مهربانی می‌شوند. بیماری بزرگ (The Big Sick) بهترین فیلم های کمدی جهان است.

ساقدوش‌ها (Bridesmaid)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: پال فیگ
  • نویسنده: انی مامولو، کریستن ویگ
  • بازیگران: کریستن ویگ، مایا رودولف، رز بیرن، ملیسا مک‌کارتی، جیل کلایبورگ، وندی مک‌لندن کاوی، چاینا فیلیپس، انی مامولو، الی کمپر

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی جهان که توانسته مورد توجه دوست داران فیلم‌های طنز قرار گیرد، ساقدوش‌ها است. ساقدوش‌ها به کارگردانی پاول فیگ، فیلم بعدی در لیست خنده دار ترین فیلم های جهان است.

در این فیلم، کریستن ویگ، در نقش زن شاغلی به نام آنی بازی می‌کند که با وجود مشکلات و مسائل زندگی شخصی، زمانی که باخبر می‌شود بهترین دوستش قصد ازدواج دارد، تمام تلاشش را می‌کند تا هزینه‌های لازم برای جشن‌ها را فراهم کند و به‌عنوان ساقدوش دوستش در مراسم عروسی شرکت کند.

ساقدوش‌ها فیلمی است که بازی در نقش‌های اصلی آن به عهده زن‌ها بوده است و آن‌ها ثابت کردند که همانند رقبای مرد خود، از پس بازی در فیلمی جذاب و جالب‌توجه برمی‌آیند و این مسئله، یکی از دلایل محبوبیت فیلم است.

البته ساقدوش‌ها محدود به یک فیلم کمدی نمی‌شود و در آن می‌توان شاهد مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مختلف هم بود. ملیسا مک‌کارتی، به‌خاطر بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار سال 2012 در بخش بهترین بازیگر مکمل زن شد.

مدرسه قدیمی (Old School)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: تاد فلیپس
  • نویسنده: اسکات آرمسترانگ، تاد فلیپس
  • بازیگران: لوک ویلسون، ویل فرل، وینس وان،  جرمی پیون، الن پامپئو

فیلم مدرسه قدیمی نوعی کمدی با نام Frat Pack را بازآفرینی می‌کند. فیلم‌های کمدی منصوب به Frat Pack یا دسته برادران به فیلم‌هایی گفته می‌شود که از اواخر دهه‌ی 90 پرفروش‌ترین فیلم‌های کمدی هالیوود بوده‌اند.

حضور بازیگرانی همچون بن استیلر، جک بلک، اوون ویلسون، لوک ویلسون، ویل فرل، وینس وان و استیو کارل این دار و دسته‌ی عجیب را ساخته‌ است که اولین بار رسانه‌ی یواس‌ای تودی در سال 2004 این نامگذاری را روی آن‌ها انجام داد.  فیلم “Old School”  داستان آدم‌های بزرگسالی را روایت می‌کند که خانه‌ای نزدیک پردیس دانشگاه می‌گیرند و تصمیم می‌گیرند به روال کودکی‌هایشان برادری خود را ثابت کنند.

تاد فیلیپس یکی از بهترین کارگردان‌های سینمای کمدی هالیوود است که کارگردانی این فیلم را انجام داده است. مدرسه قدیمی به عنوان یکی از بهترین فیلم های کمدی جهان انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

بهترین فیلم های تاریخی 2023

بازگشت پلنگ صورتی  (The Return of the Pink Panther)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: Blake Edwards
  • نویسنده: Frank Waldman

بلیک ادواردز با حضور بازیگرانی همچون کریستوفر پلامر و پیتر سلرز، فیلم خنده داری با نام بازگشت پلنگ صورتی را ساخته است. این فیلم جذاب یکی از خنده دارترین فیلم های طنز خارجی است که تماشای آن لازم است.

البته که در این فیلم کمدی کارآگاهی خبری از موجود صورتی رنگ نیست، اما اگر با از تماشای انیمیشن پلنگ صورتی لذت برده‌اید، بدانید که همان تم و همان فضا این بار در مدیوم سینما به روی پرده رفته است.

تمام شوخی‌ها به حضور سلرز وابسته است: هرجا که او وجود دارد، فیلم ضرب آهنگ سریعی تری به خود می‌گیرد و جذاب‌تر می‌شودو هرجا که نیست، لنگ م‌ زند و پلامر هم نمی‌تواند جای او را پر کند. این فیلم کمدی، محصول سال ۱۹۷۵ است و یکی از خنده دارترین فیلم های طنز خارجی است.

در یک شب اتفاق افتاد (It Happened One Night)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: فرانک کاپرا
  • نویسنده: ساموئل هاپکینز آدامز، رابرت ریسکین
  • بازیگران: کلارک گیبل، کلودت کولبرت، والتر کانلی، آلن هیل

در یک شب اتفاق افتاد یکی از بهترین فیلم های کمدی جهان است. این فیلم در سال ۱۹۳۴ به کارگردانی فرانک کاپرا به روی پرده رفت. پیش از اکران این فیلم، فیلم‌های دیگری بودند که روایت‌گر داستانی عاشقانه در قالب کمدی بودند، اما ژانر کمدی عاشقانه یا رمانتیک، به‌گونه‌ای که امروزه مطرح است، با این فیلم متولد شد.

داستان فیلم درباره زن جوانی (با بازی کلودت کولبرت) به نام الی است که عاشق شاهزاده‌ای می‌شود و علی‌رغم مخالفت پدر ثروتمند خود، می‌خواهد با او ازدواج کند. الی از خانه پدرش فرار می‌کند و در طول سفر برای ملاقات با شاهزاده، با روزنامه‌نگاری (با بازی کلارک گیبل) آشنا می‌شود که به او پیشنهاد می‌دهد اگر اجازه انحصاری نقل داستان الی را از او دریافت کند، کمکش خواهد کرد تا به مقصدش برسد و در غیر این صورت، پدرش را در جریان مکان فعلی او خواهد گذاشت.

تقریبا در تمامی طول فیلم، این دو با یکدیگر بحث و مجادله می‌کنند و در پایان، متوجه می‌شوند که عاشق یکدیگر شده‌اند و البته، کمی دیر به این موضوع پی می‌برند. در یک شب اتفاق افتاد، در مراسم اسکار آن سال پنج جایزه در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی را به خود اختصاص داد.

در قسمتی از فیلم، کلارک گیبل ادای خلافکارها را درمی‌آورد و جالب است بدانید شیوه بازی او در این صحنه تأثیر مستقیمی بر خلق شخصیت کارتونی باگزبانی داشت. این فیلم جذاب ویژگی‌های منحصربه فردی دارد که باعث شده در لیست بهترین فیلم های کمدی جهان قرار گیرد.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2023

بهترین فیلم های مارول 2023

شان مردگان (Shaun of the Dead)

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • کارگردان: ادگار رایت
  • بازیگران: سایمون پگ، نیک فراست، کیت اشفیلد
  • سال ساخت: 2004

اگر به فیلم‌های زامبی محور علاقه دارید، فیلم کمدی ترسناک شان مردگان می‌تواند برای شما جذاب باشد. این فیلم که در سال 2004 ساخته شده، درباره شان (با بازی سایمون پگ) و اد ( با بازی نیک فراست) است که در اطراف لندن، در حال مبارزه با زامبی‌‌ها هستند.

این فیلم که واکنش خوب منتقدان را به همراه داشت، از نظر تجاری هم تجربه موفقی بود و حتی نامزد دریافت جایزه بفتا شد.

خماری (The Hangover)

خماری (The Hangover)

  • کارگردان: تاد فیلیپس
  • بازیگران: زک گالیفیاناکیس، بردلی کوپر، جاستین بارثا

داستان فیلم درباره چند دوست است که به لاس وگاس می‌روند تا آخرین شب مجردی یکی از دوستان‌شان را جشن بگیرند. صبح روز بعد از مهمانی مجردی که از خواب بیدار می‌شوند، هیچ چیز از شب گذشته را به‌خاطر نمی‌آورند. اینجاست که داستان اصلی شروع می‌شود.

فیلم The Hangover در سال 2009 منتشر شد و توانست امتیاز خوبی را دریافت کند. پس از آن، دو قسمت دیگر از این فیلم نیز ساخته شده که تماشای آنها خالی از لطف نیست؛ اما خنده‌دارترین آنها، خماری 1 است.

موعد مقرر (Due Date)

موعد مقرر (Due Date)
بهترین فیلم های کمدی جهان
  • کارگردان: تاد فیلیپس
  • بازیگران: رابرت داونی جونیور، زک گالیفیاناکیس، تاد فیلیپس، دنی مک براید

موعد مقرر یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی جهان است که با تماشای آن می‌توانید لحظه‌های خنده‌داری را تجربه کنید. این فیلم درباره پیتر هایمن با بازی رابرت داومنی جونیور است که تلاش می‌کند خودش را به موقع برای زایمان همسرش به لوس آنجلس برساند. در این میان ماجراهایی رخ می‌دهد که او مجبور می‌شود در یک سفر با ایتان با بازی زک گالیفیاناکیس همراه شود. ایتان بازیگر عجیبی است که شرایطی تحمل ناپذیر را برای پیتر ایجاد می‌کند.

 

سوالات متداول

بهترین فیلم های کمدی جهان کدام‌اند؟

اگر بخواهیم چند مورد از بهترین فیلم های کمدی جهان را نام ببریم باید به دیکتاتور، خنگ و خنگ‌تر 1، مدرسه قدیمی، بازگشت پلنگ صورتی، بازدارندگام، موعد مقرر، خماری، لبوفسکی بزرگ و تعطیلات اشاره کنیم. شما در بالا می‌توانید لیست کاملی از بهترین فیلم های طنز جهان را مشاهده نمایید.

جدیدترین فیلم های کمدی کدام‌اند؟

عملیات فورچون: نیرنگ جنگ، شما مردم، آستریکس و اوبلیکس: پادشاهی میانه و خونه تو یا من اشاره کرد. این فیلم‌ها در سال 2023 منتشر شدند و هنوز در لیست بهترین فیلم های کمدی جهان قرار نمی‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما بهترین فیلم های کمدی جهان کدام‌ها هستند؟ لطفا نظر خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    تکراتو بهترین فیلم های کمدی جهان از جمله 24 فیلم خارجی خنده دار را ارائه می کند. این فیلم‌ها از فیلم‌های شوخ‌آمیز گرفته تا طنز پر سر و صدا، جزو خنده‌دارترین فیلم‌هایی هستند که تاکنون ساخته شده‌اند. منتظر یک سفر سینمایی پر از خندهباشید

    پاسخ

    نا انصافیست که اسمی از رجب ایویدیک نیست، در زمان پخش رجب در سینماهای اروپا که همزمان با فیلم های هالیوودی بود، هیچکدام از فیلم های هالیوود ی به گردپای رجب نرسیدند

    پاسخ

    بعد از فیلتر شدن گوگل دیگه هیچ فیلم خوبی رو نمیتونم ببینم..واقعا مسخرست اسم فیلم میزنی گوگل قرآن بالا میاره:))))))

    پاسخ

    بخصوص 2 من دل درد شدم پاش

    پاسخ

    بهتر ین کمیتها فیلمسازان هستند

    پاسخ

    The big Lebowski بهترین نمره رو در فیلم های کمدی داره بیشترن بازخورد

    پاسخ

    به شدت فیلم *** هست

    پاسخ

    ماسک و دیکتاتور رو دیدم عالی بودن
    رفقای خوب اصن کمدی نیست
    فیلم کمدی خنده دارتر از اینا زیاده مثلا اثار ادام سندلر عالین

    پاسخ

    امریکن پای قسمتهای یک تا سه خنده دار ترینن

    پاسخ