;
coinex

ثبت نام چانگان CS35 پلاس توسط سایپا آغاز شد [+شرایط و قیمت]

ثبت نام چانگان CS35 پلاس آغاز شد. سایپا بالاخره زمان واریز وجه و ثبت‌نام برای تحویل خودروهای چانگان CS35 را اعلام کرد.

ثبت نام چانگان CS35 پلاس توسط سایپا آغاز شد. براساس این خبر منتخبین خودرو چانگان CS35 تیپ 2 و 3 که در بهمن‌ماه سال گذشته پذیرفته شده و حساب وکالتی تشکیل داده‌ بودند، می‌توانند جهت واریز وجه و ثبت‌نام برای دریافت خودرو خود از فردا شنبه، 14 خردادماه 1402 با مراجعه به وب‌سایت فروش محصولات سایپا مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهند. لازم به ذکر است که موعد تحویل این خودر چینی، 90 روزه است.

بیشتر بخوانید: گرانفروشی خودرو و سرپیچی از مصوبه شورای رقابت را گزارش کنید!

ثبت نام چانگان CS35 پلاس توسط سایپا آغاز شد

حسین کاظمی طرقی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت:

آن دسته از متقاضیانی که در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ با فراخوان وزارت صمت نسبت‌به تعریف حساب وکالتی نزد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام و سپس در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی نسبت‌به ثبت‌نام و انتخاب خودرو چانگان CS35 پلاس اقدام نموده‌اند با اولویت ثبت‌نام هر متقاضی بر اساس سامانه عرضه خودروهای وارداتی، امکان واریز وجه و ثبت‌نام بر اساس موجودی خودروهای چانگان فراهم می‌شود.

ثبت نام چانگان CS35 پلاس توسط سایپا آغاز شد
متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه برای ایشان از طریق سامانه گروه سایپا ارسال گردیده است می‌توانند از ساعت ۱۴روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com نسب به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آغاز ثبت نام خودروهای چانگان سایپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر