;
coinex

آغاز تولید لئو MX8 در ایران ؛ شاسی‌بلند چینی به بازار می‌آید

شرکت ایستا موتور ارس خبر از آغاز تولید لئو MX8 در ایران داد. این خودرو چندی پیش معرفی شد و یکی‌از شاسی‌بلندهای مونتاژی داخل محسوب می‌شود.

شرکت ایستا موتور ارس خبر از آغاز تولید لئو MX8 در ایران پس‌از وقفه‌ای 18 ماهه داد. لئو MX8 چندوقت پیش معرفی شد و یکی‌از شاسی‌بلندهای آفرودی است که در ایران تولید خواهد شد. گفتنی‌ست که برخی قطعات مورد نیار این خودرو توسط شرکت ایستا موتور تأمین و برای خط مونتاژ آماده شده است. لازم به ذکر است که این شرکت توسط مدیران سابق ایران خودرو و سایپا و برخی شرکت‌ها دیگر حمایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین خودروهای هیبریدی ؛ معرفی پیشرفته‌ترین و جذاب‌‌ترین‌ها

آغاز تولید لئو MX8 در ایران توسط شرکت ایستا موتور ارس

لئو MX8 یکی از معدود شاسی‌بلندهای آفرودی تولید داخل است که مدتی پیش رونمایی شد. اکنون خط تولید این خودرو پس از 18 ماه آماده بهره‌برداری شده است. بنابر اعلام شرکت سازنده، ایجاد زیرساخت تولید و بنای آن حدود 9 ماه زمان برده. نه ماه دیگر نیز به نصب تجهیزات تولید و تست خودرو اختصاص داده شده است.

آغاز تولید لئو MX8 در ایران توسط شرکت ایستا موتور ارس

لئو MX8 براساس شاسی نردبانی توسعه یافته و ازاین‌رو به تجهیزات مونتاژ خاصی نیاز دارد. تمامی این تجهیزات اکنون توسط شرکت سازنده، یعنی ایستا موتور ارس، تهیه و نصب شده‌اند. این تجهیزات شامل شاسی برگردان مکانیزه، به‌کارگیری تجهیزات حرفه‌ای فیلینگ جهت تزریق روغن – شارژ گاز کولر، تست زوایای چرخ‌ها، تنظیم چراغ‌ها و سیستم ترمزها هستند.

آغاز تولید لئو MX8 در ایران توسط شرکت ایستا موتور ارس

لازم به ذکر است که ایستا موتور ارس با حضور جمعی از مدیران باتجربه صنعت خودرو پا به این عرصه گذاشته است. این مدیران سابقه فعالیت در ایران‌خودرو، سایپا و نیز شرکت‌های بخش خصوصی را دارند.

بیشتر بخوانید:‌

دیدگاه شما در خصوص آغاز تولید لئو MX8 در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر