coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فراخوان 55 هزار خودرو تسلا به دلیل نقص فنی

در پی بروز مشکلی پیش‌بینی‌نشده در مدلی از خودرو تسلا، شاهد فراخوان 55 هزار خودرو تسلا مدل ایکس از سوی این شرکت برای رفع این نقص هستیم.

این روزها تسلا در اوج موفقیت قرار دارد و سال‌به‌سال حجم تولید محصولاتش را افزایش می‌دهد. البته همزمان با افزایش رقابت از طرف برندهای چینی، که باعث افت تدریجی قیمت خودرو تسلا شده است؛ به‌تازگی شاهد بروز مشکلی در مدل ایکس خودروی تسلا هستیم که باعث فراخوان 55 هزار خودرو تسلا شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فراخوان 55 هزار خودرو تسلا

رگولاتوری بازار خودروی آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تسلا 54,676 دستگاه از خودروی Tesla Model X را که طی سال‌های 2021 تا 2023 به تولید رسیده‌اند، فراخوانده است. علت اصلی این امر خودروهای معیوب بوده که پایین‌بودن سطح روغن ترمز را تشخیص نمی‌دهند و چراغ هشدار را روشن نمی‌کنند.

فراخوان 55 هزار خودرو تسلا

اداره ملی ایمنی ترافیک و بزرگراه آمریکا (NHSTA) گزارش داده که تاکنون هیچ گزارشی مبنی‌بر تصادف، آسیب جسمی یا مرگ مطابق با مشکل موردبحث به‌دستشان نرسیده است. مطابق با گزارش رویترز، تسلا به‌روزرسانی نرم‌افزاری رایگانی را به‌صورت OTA منتشر کرده تا این نقص را رفع کند.

سازمان NHSTA حدوداً دو ماه پیش نیز تحقیقات جدیدی علیه 280,000 دستگاه تسلا مدل 3 و تسلا مدل 7 را آغاز کرد تا ادعاهای مبنی‌بر مشکل در فرمان‌پذیری این خودروها را مورد بررسی قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فراخوان 55 هزار خودرو تسلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر