coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال پایانگونه ها از شبکه امید [+خلاصه داستان]

مجموعه پایانگونه ها که در ژانر علمی-تخیلی، اکشن و ماجراجویی ساخته شده است، از شبکه امید روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال پایانگونه ها با ما همراه باشید.

سریال Endlings که محصول سال 2020 کشور کاناداست، به کارگردانی مشترک ملانی اور، استیون رینولدز، آنی بردلی و جی.جی. جانسون (Melanie Orr و Stephen Reynolds و Annie Bradley و J.J. Johnson) ساخته شده است.

مجموعه‌ی پایانگونه ها توسط سه کمپانی Sinking Ship Entertainment در قالب دو فصل در سال‌های 2020 و 2021 میلادی، تولید و منتشر شد. فصل اول این مجموعه نخستین بار در 17 ژانویه سال 2020 و فصل دوم نیز در تاریخ 15 ژانویه سال 2021 میلادی از شبکه CBC در کشور کانادا روی آنتن رفت.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های خارجی علمی-تخیلی و اکشن هستید، می‌توانید سریال نوجوانه‌ی پایانگونه ها را از روز دوشنبه (15 آبان ماه 1402) از شبکه امید تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال پایانگونه ها ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال پایانگونه ها از شبکه امید

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه امید، زمان پخش سریال پایانگونه از دوشنبه، 15 آبان 1402 هر شب ساعت 21:10 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 09:00 صبح و 14:30 عصر روز بعد که ساعت پخش تکرار سریال پایانگونه از شبکه امید است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش سریال پایانگونه ها
ساعت پخش سریال پایانگونه ها از شبکه امید

مجموعه‌ی پایانگونه ها درباره‌ی جولیا، جانی، تبی و فین هیوز است که متوجه می‌شوند گونه‌ای خاص از یک فیل ناپدید شده و در حال انقراض است. آن‌ها تصمیم می‌گیرند با همکاری همدیگر، از وقوع این حادثه‌‌ی وحشتناک جلوگیری کنند.

سریال «پایانگونه ها» در دو فصل ۲۴ قسمتی ساخته شده است. این مجموعه با حضور در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی معتبر تلویزیونی چون امی، موفق شد نامزد دریافت 8 جایزه شود که بین آن‌ها، یک جایزه بین‌المللی از جشنواره‌ی امی دریافت کرده است.

این مجموعه توسط سرویس استریم Hulu در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی پخش شد. سریال پایانگونه پس از پخش نظرات متفاوتی از سوی مخاطبان دریافت کرد و برای فضاسازی‌ها، طراحی لباس، طراحی چهره، فیلمنامه، داستان تخیلی، سکانس‌های اکشن، جلوه‌های ویژه و همچنین ارزش‌های تولید تحسین شد.

در سریال پایانگونه ها کیل فرین، میکلا لوچی، لویزا ژو، کامایا فیربرن، نیل کرون، آیشا منصور گونسالوس، ادیسن گرنت، اوین اولادجو و وارون سارانج نقش‌آفرینی کردند.

خلاصه داستان سریال پایانگونه ها

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال پایانگونه ها از شبکه امید، سراغ قصه‌ی این مجموعه علمی-تخیلی، اکشن می‌رویم که با سقوط یک فضاپیما در مزرعه آقای لئوپولدز آغاز می‌شود.

ساعت پخش سریال پایانگونه ها از شبکه امید
ساعت پخش تکرار سریال پایانگونه از شبکه امید

داستان سریال پایانگونه ها از جایی شروع می‌شود که یک فضاپیما در مزرعه آقای لئوپولدز سقوط می‌کند و چهار فرزند خوانده او به بیگانگان داخل آن کمک می‌کنند. محموله پایانگونه، شامل آخرین حیوانات و موجوداتی است که به طور موقت برای حمل و نقل کوچک شده‌اند.

با سقوط سفینه فضایی، برخی از پایان گونه ها به سایز اصلی خود برگشتند. بیگانه‌ها به آن‌ها نشان می‌دهند که چگونه حیوانات را کوچک کرده و به قفس‌های‌شان برگردانند. آقای لئوپولد از همه این ماجراها بی‌خبر است! فیل یک دستگاه ردیابی دارد و ردیاب در حال رفتن به مزرعه است! همچنین پلیس و مسیریاب سفینه فضایی دولتی در راه هستند.

عوامل سریال پایانگونه

  • کارگردان: ملانی اور، استیون رینولدز، آنی بردلی و جی.جی. جانسون
  • فیلم‌نامه‌نویس: جیلیان مولر، جی جی جانسن
  • تهیه‌کننده: الکسیس گریو
  • آهنگساز: ویرجینیا کیلبرتوس
  • مدیر فیلمبرداری: جرج لاجتای
  • تدوین گر: کورتنی گولدمن
  • طراح چهره‌پردازی: رای گالوتیرا

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال پایانگونه ها نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال کیل فرین، میکلا لوچی، لویزا ژو، کامایا فیربرن، نیل کرون، آیشا منصور گونسالوس، ادیسن گرنت، اوین اولادجو و وارون سارانج نقش‌آفرینی کردند.

سریال پایانگونه ها چند قسمتی است؟

این سریال در 24 قسمت 25 دقیقه‌ای، به کارگردانی مشترک ملانی اور، استیون رینولدز، آنی بردلی و جی.جی. جانسون (Melanie Orr و Stephen Reynolds و Annie Bradley و J.J. Johnson) است ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال پایانگونه ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر