coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی S24 Ultra اولین گوشی سامسونگ با فریم تیتانیومی؛ تکرار الگوبرداری از اپل

اخیرا گزارش‌های جدیدی از کره جنوبی به دست رسیده که نشان می‌دهد گلکسی S24 Ultra به عنوان اولین گوشی سامسونگ با فریم تیتانیومی وارد بازار خواهد شد.

این روزها اخبار سامسونگ و سری پرچمدار جدیدش داغ داغ است و طبق شایعات انتظار می‌رود که سری گلکسی اس 24 در تاریخ 17 ژانویه (27 دی) در ایالات متحده به صورت رسمی رونمایی شود. امروز نیز گزارش جدیدی از کره جنوبی منتشر شده که برخی از مشخصات فنی یکی از گوشی‌های سری S24 را فاش می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گلکسی S24 Ultra اولین گوشی سامسونگ با فریم تیتانیومی

یک نشریه کره‌ای به نام The Elec به نقل از منابع معتبر عنوان کرده که سامسونگ برای تولید گلکسی اس 24 اولترا خود از قاب تیتانیومی استفاده خواهد کرد. این کار اولین بار توسط اپل در ساخت آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس انجام شد و پس از آن شیائومی نیز به غول فناوری کوپرتینویی پیوست و نسخه ویژه تیتانیومی شیائومی 14 پرو خود را به بازار عرضه کرد.

گلکسی S24 Ultra

در صورتی که اخبار به دست آمده موثق باشند، گلکسی اس 24 اولترا اولین گوشی سامسونگ از جنس تیتانیوم خواهد بود. البته در صورت استقبال مردم، ممکن است مدل‌های دیگر نیز به قاب تیتانیومی مجهز شوند. در حال حاضر تنها 15 میلیون قاب تیتانیومی (برابر با تعداد فروش Galaxy S23 Ultra) سفارش داده شده است که به طور بالقوه نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد از آن فقط در مدل S24 Ultra استفاده کند.

جالب است بدانید که سامسونگ دو سال پیش کار بر روی استفاده از تیتانیوم در گوشی‌های هوشمند خود را آغاز کرد، اما تصمیم بر تجاری‌ سازی آن تا به امروز به طول انجامید. قاب‌های آلومینیومی فعلی 20 دلار برای این شرکت هزینه دارند اما با توجه به منحصر به فرد بودن تیتانیوم، این قیمت چهار تا پنج برابر افزایش خواهد داشت.

رندرهای فاش شده از سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا نشانگر طراحی آشنا با حاشیه‌های صفحه نمایش کمتر هستند. سری S24 سامسونگ بسته به بازار هدف، در انواع پردازنده‌های اسنپدراگون و اگزینوس موجود خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی S24 Ultra و قاب تیتانیومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر