;
coinex

قیمت محصولات اپل برای جبران هزینه طرح‌های زیست محیطی افزایش نخواهد داشت

با وجود هزینه‌های گزاف اجرای طرح‌های زیست محیطی، قیمت محصولات اپل افزایش نخواهد یافت. بنابراین، لازم نیست نگران تاثیر طرح‌های جدید اپل بر روی قیمت‌ها باشید.

شرکت اپل روز‌به‌روز به هدف خود در رابطه با حذف کربن در فرآیند تولید محصولات جدیدش نزدیک‌تر می‌شود. این شرکت به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که برای تهیه این محصولات بدون کربن، لزومی به پرداخت هیچ هزینه اضافی نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عدم افزایش قیمت محصولات اپل

لیزا جکسون، معاون محیط ‌زیست و سیاست‌های اجتماعی اپل، در کنفرانس رویترز این هفته، مشخص کرد که اپل هیچ‌گونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت‌ محصولاتش در جهت جبران هزینه‌های اجرای طرح کاهش کربن ندارد.

قیمت محصولات اپل

با وجود اینکه تلاش‌های متمرکز بر محیط زیست اپل، هزینه‌های تولید این شرکت را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد، اما خوشبختانه مشتریان مجبور به پرداخت مبلغی در ازای این طرح‌ها نخواهند بود. جکسون می‌گوید که می‌خواهد توجه کل دنیا را به طرح‌های حمایتی اپل جلب کند تا به آن‌ها اهمیت انرژی پاک و بازیافت مواد در زنجیره تولید و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای را نشان دهد.

علاوه‌براین، جکسون در سخنان خود از ابتکار اپل در بازیافت مواد کمیاب و همکاری با شرکت‌های کوچک‌تر، حمایت کرد. او معتقد است که سرمایه‌گذاری اپل در این طرح‌ها نه تنها سودآور خواهد بود بلکه به گسترش و توسعه سایر کسب‌وکارها کمک خواهد کرد.

قیمت محصولات اپل

اولین محصول بدون کربن این شرکت، اپل واچ سری 9 بود که در ماه سپتامبر رونمایی شد. پس از آن نیز اپل واچ SE 2 و اپل واچ اولترا 2 به عنوان محصولات بدون کربن معرفی شدند. البته این شرکت خاطر نشان کرده است که فعلا این طرح فقط در قسمت‌های کیس و بند اپل واچ اعمال شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح های محیط زیستی و قیمت محصولات اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: 9to5mac

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر