;
coinex

باتری گلکسی A55 با حداکثر توان 25 وات شارژ می‌شود

امروز اطلاعات جدیدی درباره باتری گلکسی A55 فایوجی منتشر شده است.

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ در حال آماده‌سازی محصولات جدید سری A خود است. در روزهای اخیر نیز اخبار متعددی از گوشی‌های آینده این شرکت یعنی گلکسی A15 5G و گلکسی A25 5G منتشر شده است. اما امروز گلکسی A55 فایوجی با دریافت گواهی 3C در صدر اخبار قرار گرفته و برخی از مشخصات کلیدی آن فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


باتری گلکسی A55

بر اساس آنچه که در گواهی گلکسی A55 فایوجی ذکر شده، این گوشی با شماره مدل SM-A5560 از سرعت شارژ 25 واتی که دقیقا مشابه گلکسی A54 سال گذشته است، پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه در جعبه این گوشی نیز مانند سایر گوشی‌های سامسونگ شارژری وجود نخواهد داشت و خریداران باید جداگانه نسبت به خرید آن اقدام کنند.

باتری گلکسی A55

گزارش‌های پیشین نیز حاکی از آن هستند که گلکسی A55 5G به پردازنده اگزینوس 1480 سامسونگ با معماری هشت هسته‌ای (چهار هسته کم مصرف یا همان E-Core با سرعت 2.05 گیگاهرتز و چهار هسته قدرتمند یا همان P-Core با سرعت 2.75 گیگاهرتز) و پردازنده گرافیکی Xclipse 530 سامسونگ با معماری RDNA 2 AMD مجهز شده است.

در واقع Xclipse نام تجاری سامسونگ برای پردازنده‌های گرافیکی مبتنی بر معماری AMD است. در حال حاضر، سری Xclipse 9xx که مبتنی بر RDNA3 AMD ساخته شده، از بهترین و قدرتمندترین پردازنده‌های گرافیکی این شرکت بوده و از آن در محصولات پرچمدار استفاده می‌شود.

به عنوان مثال، تراشه اگزینوس 2200 سامسونگ با پردازنده گرافیکی Xclipse 920 و تراشه اگزینوس 2400 با پردازنده گرافیکی Xclipse 940 به ترتیب در گوشی‌های گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس به کار رفته است.

باتری گلکسی A55

این در حالی است که سری Xclipse 5xx سامسونگ که احتمالا مبتنی بر معماری RDNA 2 باشد، برای مدل‌های میان رده مانند Galaxy A55 5G در نظر گرفته شده است.

متاسفانه هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با تاریخ رونمایی و عرضه گلکسی A55 فایوجی در دست نیست، اما به احتمال زیاد در روزهای آینده اخبار بیشتری درباره این گوشی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره باتری گلکسی A55 و سایر مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر