;
coinex

پورشه پانامرا 2024 رونمایی شد؛ غول هیبریدی پورشه پانامرا با 670 اسب بخار قدرت

پورشه پانامرا 2024 به عنوان سومین نسل از این خانواده رونمایی شد. پانامرای جدید از یک موتور 8 سیلندر با یک موتور برقی بهره می‌برد که در نمونه‌های خود کم‌نظیر است.

پورشه پانامرا 2024 با قدرت 670 اسب بخار معرفی شد. کمپانی آلمانی خودروسازی پورشه که یکی از بهترین خودروسازان جهان به حساب می‌آید نسل سوم پورشه پانامرا خود را این بار در نسخه هیبریدی معرفی کرد. این خودرو جذاب به یک موتور 8 سیلندر در کنار یک موتور الکتریکی با بسته باتری 25.9 کیلووات ساعت مجهز شده است.

محصولات جدید پورشه دارای یک سیستم تعلیق جدید است که نرمی و راحتی کابین را بیش از پیش به ارمغان می‌آورد. در ادامه نوشته به معرفی مشخصات کامل پورشه پانامرا هیبریدی می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: سوپر شارژر های تسلا در کره جنوبی خودروهای برقی دیگر شرکت‌ها را نیز شارژ می‌کنند

پورشه پانامرا 2024 با موتور هیبریدی معرفی شد

پورشه بالاخره تصمیم گرفت اولین مدل‌های بازطراحی شده پانامرا را در نسخه 2024 معرفی کند. این خانواده دارای سه نسل متفاوت است که شامل پانامرا استاندارد، پانامرا چهارچرخ متحرک (AWD) و پانامرا توربو ای-هیبرید است.

پانامرا جدید از یک گیربکس 8سرعته اتوماتیک دوکلاچه از نوع PDK بهره می‌برد که فقط با این مدل گیربکس ساخته شده و قدرت تولید شده به سمت چرخ‌ها می‌برد.

پورشه پانامرا 2024 ویژگی‌های بسیاری نسبت به نسل‌های پیشین دارد و از فناوری‌های بیشتری نیز بهره می‌برد. ظاهری لوکس‌تر به خود گرفته و ویژگی هیبریدی بودنش نیز کم‌نظیر است.

پورشه پانامرا 2024 با موتور هیبریدی معرفی شد

پورشه پانامرا جدید از یک موتور 4 لیتری توربودوقلو 8 سیلندر در کنار یک موتور ای-هیبریدی با بسته باتری 25.9 کیلووات ساعت استفاده می‌کند. بدین ترتیب مجموع توان خودرو به 650 اسب‌بخار قدرت و 929 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد.

مدل 2024 پورشه پانامرا از نظر طراحی نیز پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به نسل دوم دارد و دارای خطوط تمیزتر و گلگیرهای محکمی‌تر در بخش جلویی است.

پورشه پانامرا 2024 با موتور هیبریدی معرفی شد

ورودی‌های هوا در قیمت جلویی خودرو بزرگتر و پرابهت‌تر شده و و زیبایی ماشین را دوچندان کرده است. در بخش عقب نیز پورشه از یک چراغ جواری که سراسر عرض خودرو را دربرمی‌گیرد استفاده کرده است. طراحی این چراغ نیز بی نقص است.

پورشه پانامرا 2024 با موتور هیبریدی معرفی شد

در بخش کابین نیز پورشه همان کابین تایکان EV را برای نسخه هیبرید درنظر گرفته است. از امکانات بارز کابین پورشه پانامرا جدید می‌توان به ضامن انتخابگر دنده اشاره کرد که در این نسخه روی داشبورد قرار گرفته، مجموع 3 نمایشگر شامل:

  • نمایشگر 12.6 اینچی برای دسته ابزار
  • نمایشگر 10.9 اینچی مرکزی
  • نمایشگر 10.9 اینچی کمک راننده (این نمایشگر در همه مدل‌ها وجود ندارد)

پورشه پانامرا 2024 با موتور هیبریدی معرفی شد

پورشه همچنین روکش‌های صندلی را نیز ارتقاء داده تا نرمی و راحتی سرنشینان دو چندان شود. جنس فوم بکار رفته در صندلی‌ها کاملاً جدید است و صندلی‌های پانامرا 2014 را می‌توان به صورت سفارشی دریافت کرد.

حالت‌های رانندگی مختلفی برای پورشه پانامرا 2024 در نظر گرفته شده که کنترلرهای آن و دیگر ابزارها بر روی فرمان قرار گرفته است. سیستم تقویت‌شده اطلاعات – سرگرمی، می‌تواند عملکرد برنامه MyPorsche را هنگام اتصال به Android Auto یا Apple CarPlay بهتر کند.

پورشه پانامرا 2024 با موتور هیبریدی معرفی شد

ویژگی کروز کنترل نیز در خودرو تقویت و به‌روز شده و اکنون می‌توان خودرو را با گوشی هوشمند از راه دور کنترل و عملیات پارک را انجام داد.

قیمت پورشه پانامرا 2024

پورشه برای مدل پایه 2024 پانامرا قیمت ۱۰۱٬۵۵۰ دلاری در نظر گرفته و قیمت پانامرا 4 نیز از ۱۰۸٬۵۵۰ آغاز می‌شود. اما قیمت پانامرا ای – هیبریدی نیز از ۱۹۷٬۰۰۰ آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص مدل 2024 پورشه پانامرا با موتور هیبریدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر