coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات وان پلاس 12R در پلتفرم IMDA دیده شد

برخی از مشخصات وان پلاس 12R با ظاهر شدن این گوشی در پلتفرم صدور گواهی IMDA فاش شد. دریافت این تاییدیه به عرضه جهانی قریب‌الوقوع این گوشی اشاره دارد.

همان‌طور که می‌دانید شرکت وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه گوشی پرچمدار و محبوب خود یعنی OnePlus 12 است. با این حال، این گوشی تنها محصول مورد انتظار این شرکت نیست و در این حین OnePlus 12R نیز به عنوان نسخه مقرون‌به‌صرفه وان پلاس 12 در دست ساخت است. انتظار می‌رود که این گوشی در اواخر ماه ژانویه در کشور هند عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات وان پلاس 12R

اکنون که زمان زیادی تا معرفی OnePlus 12R باقی نمانده، این گوشی در پلتفرم صدور گواهی IMDA سنگاپور با شماره مدل CPH2609 قرار گرفته است. متاسفانه در لیست منتشر شده اطلاعات زیادی فاش نشده، اما پشتیبانی این گوشی از شبکه اتصالی 5G، وایفای، بلوتوث و NFC تایید شده است.

مشخصات وان پلاس 12R

همچنین در رابطه با زمان عرضه وان پلاس 12R اطلاعاتی به صورت رسمی منتشر نشده، اما یک کمپین بازاریابی جهانی مدعی شده که این گوشی در تاریخ 23 ژانویه در هند عرضه خواهد شد. افشاکننده دیگری به نام مکس جامبور (Max Jambor) نیز گفته است که این اتفاق در نیمه دوم ژانویه به وقوع خواهد پیوست.

درباره مشخصات OnePlus 12R هم جزئیات زیادی در دست نیست و ما تنها می‌دانیم که این گوشی به عنوان نسخه تغییر نام یافته OnePlus Ace 3 و با طراحی مشابه OnePlus 11R (البته با بهبودهای سیستمی قابل توجه) وارد بازار خواهد شد.

با این حال شایعات حاکی از آن هستند که وان پلاس 12R به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام و رابط کاربری OxygenOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی از یک نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار باشد.

به احتمال زیاد تنظیمات دوربین پشتی این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی می‌شود. پیش بینی می‌شود که در پنل جلویی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شود. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی میتوان به باتری 5400 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات وان پلاس 12R چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر