coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طراحی گلکسی اس 25 نسبت به گلکسی اس 24 و نسل‌های قبلی متفاوت خواهد بود

شرکت سامسونگ در نظر دارد که در نسل بعدی پرچمداران خود از فرمول طراحی متفاوتی استفاده کند. طراحی گلکسی اس 25 از گلکسی اس 24 و نسل‌های قبلی متمایز خواهد بود.

اخبار جدید حاکی از آن هستند که سامسونگ قصد دارد در نسل بعدی سری اس خود از زبان طراحی جدیدی استفاده کند. این ادعا تاکنون توسط چندین افشاگر معتبر و قابل اعتماد منتشر شده و شایعه جدیدی نیز بر تغییرات قابل توجه نسل بعدی پرچمداران سامسونگ تاکید می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی گلکسی اس 25

آن‌ طور که از شایعات اخیر برمی‌آید، گلکسی اس 24 به احتمال زیاد آخرین گوشی از سری پرچمدار سامسونگ با طراحی آشنا باشد. به گفته یکی از کاربران شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، سری Galaxy S25 سامسونگ که احتمالا در سال 2025 معرفی خواهد شد، از تغییرات قابل توجه و چشمگیری در طراحی برخوردار خواهد بود.

ظاهرا این شخص افشاگر هوبرت اچ لی (Hubert H. Lee) نام دارد و از دسامبر 2022 رئیس تیم طراحی Mobile eXperience (MX) بوده است. هوبرت اچ لی، طراح سابق مرسدس بنز، مدعی شده که سامسونگ زبان و فرمول طراحی خود را از نو نوشته و با سری اس 25 تصویر جدیدی از گوشی‌های گلکسی را به نمایش خواهد گذاشت.

طراحی گلکسی اس 25

متاسفانه جزئیات دیگری در رابطه با این تغییرات در دست نیست، اما اگر این شایعات صحت داشته باشند، سری گلکسی اس 25 و بالطبع گلکسی‌های بعد از آن، طراحی متفاوتی خواهند داشت. درست مانند گلکسی اس 22 و 23 که تاثیر بسزایی بر ظاهر گوشی‌های ارزان‌تر سری A داشتند.

علاوه بر این، سامسونگ در سال‌های اخیر در حال کار بر روی نسل بعدی OLED 2.0 بوده است. این شرکت سال گذشته نیز اعلام کرد که استاندارد جدیدی را برای امنیت اثر انگشت در سال 2025 توسعه خواهد داد و در آن از فناوری اسکن اثر انگشت چندگانه در سراسر سطح پنل OLED 2.0 استفاده خواهد کرد. عرضه پنل اولد 2.0 می‌تواند به معنای انتقال فناوری UPC (دوربین زیر پنل) از گوشی‌های تاشو به دستگاه‌های ساده و مکعبی شکل گلکسی باشد. به طور کلی نمایشگر OLED 2.0 یک موفقیت بزرگ برای سامسونگ محسوب می‌شود و می‌تواند در بخش موبایل بسیار مفید واقع شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی گلکسی اس 25 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر