;
coinex

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان [+ آدرس، شماره تلفن و قیمت]

آشنایی با بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان می‌تواند در سفر به ترکیه یک اقامت آرامش‌بخش و دلچسب را برای شما به ارمغان بیاورد.

شهر آنتالیا از اوایل سال 2000 و با سرمایه‌گذاری دولت ترکیه به یکی از مهمترین نقاط گردشگری این کشور بدل شده و گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا از جمله ایران به خود جلب می‌کند.

در صورتی که قصد سفر به ترکیه و شهر آنتالیا را داشته باشید، باید بدانید که طی دو دهه گذشته هتل و اقامتگاه‌های جذاب و مدرن بسیاری در آنتالیا ساخته شده که در طیف‌های قیمتی مختلفی جای می‌گیرند و شما باید با توجه به نیازها، سلایق و ترجیحات شخصی خود بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید.

با این اوصاف اگر آشنایی چندانی با بهترین هتل های آنتالیا برای اقامت ندارید، تا پایان این مقاله با ما باشید تا یک لیست جامع به شما ارائه کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

همانطور که گفتیم بهترین هتل های آنتالیا در سال 2023 طیف وسیعی از اقامتگاه‌ها و هتل‌های لاکچری و مدرن را شامل می‌شود که انتخاب از بین آن‌ها تا حد زیادی به بودجه مدنظر شما برای اقامت، نیازها، سلایق و ترجیحات شخصی بستگی دارد.

برای مثال ممکن است شما هتل نزدیک به جاهای دیدنی و تاریخی آنتالیا بخواهید. برخی ممکن است هتل‌های نزدیک به ساحل را ترجیح بدهند و یا برخی ممکن است هتل‌هایی در مرکز شهر با امکانات فوق‌لاکچری را بخواهند. با این اوصاف در این مطلب به معرفی برترین هتل های آنتالیا ترکیه می‌پردازیم و انتخاب نهایی را به شما می‌سپاریم.

هتل باروت لارا (Barut Lara)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان
بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان
  • شماره تماس: 00904449600
  • قیمت: از 401 یورو برای هر شب
  • آدرس: Güzeloba Mah Yaşar Sobutay Bulvarı No:30, VV44+J6, 07235 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

هتل باروت لارا کالکشن از دیگر مواردی است که باید آن را یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان نامید. باروت لارا در واقع یکی از شعبه‌های مجموعه هتل‌های لارا باروت است و فاصله اندکی با فرودگاه آنتالیا دارد که برای افرادی که سریعا قصد جابجایی دارند بسیار مناسب است.

یکی از مزایای هتل باروت لارا اینکه برای افرادی که در رژیم هستند و بایدها و نبایدهای زیادی در رژیم غذایی خود دارند برنامه مخصوصی دارد و منوهای غذایی متنوعی برای گیاه‌خواران و وگن‌ها، منوی بدون گلوتن و بدون لاکتوز و مواردی مشابه تعریف کرده تا برای مسافران بهترین شرایط را فراهم کند.

هتل لند او لجندز کینگدام (The Land of Legends Kingdom Hotel)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

  • شماره تماس: 00902123365700
  • قیمت: از 200 یورو برای هر شب
  • آدرس: Kadriye Mahallesi Atatürk Caddesi No:1, 07506 Serik/Antalya, Türkiye

هتل لند او لجندز کینگدام از جمله بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان نزدیک به مکان های تفریحی بوده که در نزدیکی یکی از مهم‌ترین شهربازی‌های آنتالیا واقع شده است.

هتل طراحی و معماری داخلی خاصی نیز دارد که حس هیجان را به شما القا می‌کند و شاید بتوان گفت این هتل بیشتر برای آن افراد پرانرژی است که هیچ لحظه‌ای آرام و قرار ندارند.

در مدت اقامت در این هتل شما به امکاناتی چون کوسپر کوستر، استخر موج، رودخانه دیوانه و سینمای 5 بعدی هتل دسترسی دارید.

بیشتر بخوانید:

ارزانترین هتل های وان ترکیه

بهترین هتل های وان ترکیه 1402

هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت (Limak Lara De Luxe Hotel & Resort)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان
بهترین هتل های آنتالیا برای اقامت
  • شماره تماس: 00902423522700
  • قیمت: از 230 یورو برای هر شب
  • آدرس: Kemerağzı Mah Yaşar Sabutay Bulv. No:360, 07110 Aksu/Antalya, Türkiye

هتل لیماک از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان برای اقامت محسوب می‌شود که امکانات بسیار ایده‌آلی دارد. این هتل از همان بدو ورود با یک سبد میوه رنگارنگ و بزرگ از شما استقبال می‌کند که حقیقتا استقبال جذابی است.

از جمله امکانات هتل لیماک می‌توان به استخر، جکوزی، ماساژ، پدیکور و حمام بخار ترکی اشاره کرد. این هتل هم یک رستوران بزرگ با ارائه انواع غذاهای ترکی، هندیف تایلندی، ایتالیایی، ژاپنی و مکزیکی دارد که سبب می‌شود لیماک از بهترین هتل های ترکیه باشد.

هتل رکسوس پریمیوم بلک (Rixos Premium Belek)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

  • شماره تماس: 00902427102000
  • قیمت: از 280 یورو برای هر شب
  • آدرس: Belek, Ileribaşı Mevkii, 07500 Serik/Antalya, Türkiye

در صورتی که برای اقامت در آنتالیا به دنبال یک اقامتگاه آرام با منظره زیبا هستید، رکسوس پریمیوم از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است. چشم‌انداز زیبای جنگل و مزارع پسته، سواحل شنی مدیترانه و افق زیبای دریا از جذابترین تصاویری است که در مدت اقامت در رکسوس می‌توانید شاهد باشید.

فرایند ساخت این هتل به طور سازگار با محیط زیست انجام شده و هتل رکسوس را از جمله هتل‌های سبز ترکیه می‌دانند. این هتل یک باشگاهی ورزشی کامل و مجهز نیز دارد که برای افرادی که دغدغه سفر در ورزش را دارند یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

هتل باروت کمر (Barut Kemer)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

  • شماره تماس: 00904444045
  • قیمت: از 241 یورو برای هر شب
  • آدرس: Yeni, Atatürk Blv. No:24, 07980 Kemer/Antalya, Türkiye

یکی از بهترین هتل های آنتالیا در سال 2023 هتل باروت کمر است که برای پدرومادرها خدمات بسیار ایده‌آلی در نظر دارد. این هتل انواع خدمات، امکانات و ابزارهای نگهداری از کودکان و نوزادان را ارائه می‌کند و خدمات خاصی مانند استخر و پارک بازی مخصوص کودکان دارد.

از طرفی اما باروت کمر از بزرگسالان نیز غافل نشده و خدمات و امکانات مورد نیاز با هر سلیقه‌ای را فراهم کرده است. رستوران این هتل نیز یک منوی غذایی متنوع و لذیذ دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مراکز خرید استانبول

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

هتل مکس رویال کمر ریزورت (Maxx Royal Kemer Resort)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان
بهترین هتل های آنتالیا نزدیک به مکان های تفریحی
  • شماره تماس: 00602428136060
  • قیمت: از 300 یورو برای هر شب
  • آدرس: Kiriş, Kiriş, Kiriş Cad. No:88, 07980 Kemer/Antalya, Türkiye

هتل مکس رویال ریزروت از بهترین هتل آنتالیا از نظر مردم محسوب می‌شود که برای خانواده‌ها گزینه ایده‌آلی است. این هتل به امکاناتی از جمله استخر، جکوزی، ساحل اختصاصی و حمام ترکی مجهز شده و هر یک از اتاق‌های آن نیز به مینی‌بار، کتری و چای‌ساز مجهز هستند.

یکی از نکات مثبت این هتل این است که سوئیت‌هایی در ابعاد گوناگون حتی سوئیت 80 متری دارد. از طرفی در مدت اقامت در هتل مکس رویال می‌توانید تفریحاتی مانند قایق‌سواری را تجربه کنید.

هتل آکرا (Akra Hotel)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

  • شماره تماس: 00902423109999
  • قیمت: از 110 یورو برای هر شب
  • آدرس: Şirinyalı, Lara Cd. No:24, 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

هتل آکرا از دیگر هتل‌های معروف و محبوب ترکیه است که در شمار برترین هتل‌های آنتالیا جای دارد. این هتل که در حاشیه سواحل مدیترانه واقع شده یک منظره جذاب و بی‌نظیر از کوه توروس برای شما به ارمغان می‌آورد.

هتل با امکاناتی چون زمین بسکتبال، فوتبال، والیبال، تنیس و امکانات دیگر فضایی فراهم کرده که مسافران را بیشتر به ماندن در داخل هتل جذب می‌کند.

هتل سوئنو گلف بلک (Sueno Hotels Golf Belek)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

  • قیمت: از 340 یورو برای هر شب
  • آدرس:‌ Turizm Cd., 07525 Serik/Antalya, Türkiye

یکی از زیباترین هتل های آنتالیا هتل سوئنو گلف بلک بوده که با یک دریاچه زیبا در اطراف خود احاطه شده است. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان به امکاناتی چون زمین گلف و زمین فوتبال تجهیز شده و اتاق‌های بزرگ آن بسیار دلباز و جذاب هستند.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی ترکیه

بهترین هتل های باکو

هتل تایتانیک بیچ لارا (Titanic Beach Lara)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان
بهترین هتل های آنتالیا ترکیه
  • شماره تماس: 00902423520202
  • قیمت: از 213 یورو برای هر شب
  • آدرس:‌ Güzeloba, Merkezi, Lara Turizm Yolu, 07230 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

هتل تایتانیک بیچ لارا را هتل عشاق می‌دانند و این بیهوده نیست چرا که طراحی این هتل زیبا با الهام از کشتی معروف تایتانیک انجام شده است. در این هتل شما از طرفی به نمای دریا و از طرف دیگر به نمای کوه و جنگل دسترسی دارید.

علاوه بر جذابیت‌های بصری هتل و مناطق اطرافش، رستوران هتل با منوی غذایی لذیذ و متنوعی در خدمت مسافران است تا لذت اقامت در تایتانیک را دوچندان کند.

هتل گلوریا سرنیتی ریزورت (Gloria Serenity Resort)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

  • شماره تماس: 00902427102300
  • قیمت: از 349 یورو برای هر شب
  • آدرس:‌ Belek Mah. Turizm Cad. No: 12B/B, 07506 Serik/Antalya, Türkiye

گلوریا سرنیتی ریزورت از جمله بهترین هتل های آنتالیا از دید مسافران محسوب می‌شود که امکانات و خدماتی مانند جکوزی و ماساژ درمانی ارائه می‌کند. اتاق‌های این هتل در هر بخشی از هتل که باشند به منظره زیبای باغ‌ها و دریا دسترسی دارند.

یکی از مهمترین خصایص این هتل رستوران‌هایی با منوی غذایی متنوع و لذیذ است. هتل گلوریا سرنیتی ریزورت به عنوان یکی از بهترین هتل های ترکیه 6 رستوران دارد که انواع و اقسام غذاهای ملل از ایتالیایی و آمریکایی تا غذاهای سنتی ترکیه را سرو می‌کنند.

هتل دلفین ایمپریال (Delphin Imperial Hotel)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

  • شماره تماس: 00902423200707
  • قیمت: از 280 یورو برای هر شب
  • آدرس: Kemerağzı Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:344, Lara Cd., 07112 Aksu/Antalya, Türkiye

هتل دلفین امپریال نیز از جمله بهترین هتل های ترکیه در آنتالیا است. این هتل با معماری و طراحی مجلل خود یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های آنتالیا و ترکیه محسوب می‌شود و حس خوبی به مسافران می‌دهد.

این هتل در کنار ساحل واقع شده و در نتیجه در مدت اقامت در آن می‌توانید از انواع تفریحات آبی استفاده کنید. بوفه هتل نیز با تنوع غذایی بسیار بالایی انواع وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را سرو می‌کند تا هر سلیقه‌ای راضی باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های جهان

خرید بلیط لحظه آخری

هتل ادونیس (Adonis Hotel)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان
بهترین هتل های آنتالیا از نظر مردم
  • شماره تماس: 00902423164444
  • قیمت: از 60 یورو برای هر شب
  • آدرس: Muratpaşa, Lara Cd., 07160 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

اگر به دنبال یک هتل لوکس اما اقتصادی هستید، هتل ادونیس انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. این هتل 5 ستاره با امکانات و تجهیزات خوب و در عین حال قیمت اقتصادی به یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان بدل شده است. ادونیس مجموعا 227 واحد اقامتی دارد و به امکاناتی چون ابزار غواصی، استخر، سونا، ماساژ، جکوزی و غیره مجهز شده است.

این هتل همچنین یک رستوران فوق‌العاده با منوی غذایی متنوع و لذیذ دارد که برای هر سلیقه‌ای جذاب است. اینترنت رایگان پرسرعت نیز در مدت اقامت در هتل به تمام مسافران ارائه می‌شود.

از دیگر امکانات هتل ادونیس می‌توان به باغ، فروشگاه، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری، رستوران، کافه، صرافی و دیگر امکاناتی که از یک هتل 5 ستاره انتظار می‌رود اشاره کرد. البته باید بدانید که همراه داشتن حیوانات خانگی از ممنوعه‌های این هتل است.

هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت (Selectum Luxury Resort)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

  • شماره تماس: 00902427224200
  • قیمت: از 215 یورو برای هر شب
  • آدرس: Kadriye, Belek Mahallesi Taşlıburun cad, Taşlıburun Mevki 14/2, 07506 Serik/Antalya, Türkiye

هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت یکی دیگر از بهترین هتل های ترکیه و آنتالیا است که از نظر اقتصادی قیمت بهتری نسبت به دیگر پنج ستاره‌ها دارد. این هتل امکاناتی مانند بالکن، حمام آب‌گرم خصوصی، وای‌فای رایگان، پارکینگ و خدمات رفت و برگشت رایگان برای مسافران را عرضه می‌کند.

به عنوان یکی از بهترین هتل های آنتالیا از نظر مردم این هتل امکانات و خدمات مناسبی برای معلولان درنظر گرفته است. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای و خوش‌برخورد و شرایط اقامت بسیار ایده‌آل است.

هتل آدالیا الیت لارا (Adalya Elite Lara Hotel)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

  • شماره تماس: 00902429995080
  • قیمت: از 745 یورو برای هر شب
  • آدرس: Kemerağzı Mahallesi Tesisler Caddesi Kemerağzı Mah. Tesisler Cad. No:416 D:1 07112, Aksu/Antalya, Türkiye

اگر صرف هزینه کلان برایتان مهم نیست و صرفا یک هتل با عمارت و طراحی و امکانات فوق‌لاکچری می‌خواهید، هتل آدالیا الیت لارا از بهترین هتل‌ها محسوب می‌شود. این هتل یک قصر باشکوه و بزرگ با 525 واحد اقامتی لاکچری و مدرن است.

در این هتل انواع امکانات لازم برای تفریحات و ورزش‌های آبی تدارک دیده شده و افزون بر آن شما به مواردی چون سالن بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز و دارت دسترسی دارید.

از دیگر امکانات این هتل نیز می‌توان به استخر، سونا، اسپا، جکوزی، حمام آب گرم، زمین بازی کودک، سالن ورزشی و سالن ماساژ اشاره کرد.

این هتل همچنین یک پارک ابی مخصوص تفریحات لذتبخش آبی دارد که همه مسافران در مدت اقامت در هتل می‌توانند از آن استفاده کنند.

هتل آدالیا همچنین سوئیت‌های مخصوص ماه عسل دارد که می‌تواند برای زوج‌های جوان گزینه بسیار ایده‌آلی باشد. در این هتل اتاق‌های سیگار ممنوع نیز وجود دارد و سوئیت‌هایی نیز به طور خاص برای خانواده‌ها دیزاین شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل دبی برای مجردها

بهترین هتل های دبی

مکس رویال بلک گلف ریزورت (Maxx Royal Belek Golf Resort)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان
بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان
  • شماره تماس: 00902427102700
  • قیمت: از 668 یورو برای هر شب
  • آدرس: Belek Mah. İskele Cad. Maxx Royal Blok No: 21/14 İç Kapı No:, 07505 Serik/Antalya, Türkiye

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت یک مورد دیگر در فهرست بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان است که با فرودگاه آنتالیا تنها 15 دقیقه فاصله دارد. این هتل یک هتل مناسب برای خانواده‌ها بوده و امکانات لازم برای جمع‌های خانوادگی فراهم است. از طرفی این هتل به مواردی چون پارک آبی، باشگاه، کلوب و منو غذایی کودکان مجهز بوده که آن را از رقبایش در این زمینه متمایز کرده است.

مکس رویال تمرکز خاصی بر میزبانی از خانواده‌ها و کودکان دارد و حتی برای نوزادان تازه از راه رسیده امکاناتی مانند کالسکه، تخت، استخر نوزاد، گرمکن شیشه کودک، صندلی نوزاد و چند مورد ضروری دیگر در نظر گرفته است.

ونیزیا پالاس دلوکس ریزورت (Venezia Palace Deluxe Resort Hotel)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

  • شماره تماس: 00902424312626
  • قیمت: از 400 یورو برای هر شب
  • آدرس: Özlü, Lara Kundu, 07110 Aksu/Antalya, Türkiye

ونیزیا پالاس از بهترین و لاکچری‌ترین هتل‌های ترکیه محسوب می‌شود که با طیف وسیعی از امکانات و خدمات که در داخل هتل فراهم کرده انگیزه چندانی برای گشت‌وگذار بیرون از هتل برای شما باقی نمی‌گذارد.

این هتل که از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان محسوب می‌شود، مجموعا 540 واحد اقامتی با امکاناتی چون تلویزیون ماهواره‌ای صفحه‌تخت، تخت‌خواب‌های بزرگ، مبلمان، سرویس بهداشتی و حمام دارد.

از دیگر امکانات عمومی هتل نیز می‌توان به زمین تنیس، ماساژ، اسپا، زمین بازی مخصوص کودک، اتاق بازی، سوارکاری، تنیس روی میز، سالن ورزشی، ورزش‌های آبی و ساحلی، قایقرانی، بادسواری، زمین بازی سروپوشیده سکوی شیرجه، حمام آبگرم، میدان دارت و غیره اشاره کرد.

در ونیزیا پالاس همچنین شما به خدماتی چون صندوق امانات، کافه و رستوران، فروشگاه مخصوص هدیه و سوغاتی، صرافی، اجاره خودرو، پارکینگ رایگان، باغ و اتاق چمدان نیز دسترسی خواهید داشت.

هتل سلکتیوم فامیلی ریزورت (Selectum Family Resort Belek)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

  • شماره تماس: 00902427103300
  • آدرس: Belek, Kongre Caddesi No: 364 Z01, 07506 Serik/Antalya, Türkiye

هتل 5 ستاره سلکتیوم فامیلی ریزورت از جمله بهترین هتل های ترکیه بوده که در آنتالیا از شهرت زیادی برخوردار است. این هتل امکاناتی مانند استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی و جکوزی دارد و در امتداد دریای مدیترانه واقع شده است که یک نقطه رویایی برای سپری‌کردن یک تعطیلات آرامش‌بخش و رویایی محسوب می‌شود.

اتاق‌های این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های آنتالیا ترکیه همگی به امکاناتی چون تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، تلفن، حمام، مینی‌بار و وسایل آشپزخانه مجهز شده‌اند و با باز کردن پنجره اتاق خود با مناظر بی‌نظیری مواجه می‌شوید. برای علاقه‌مندان به ورزش و برنامه‌های مفرح نیز امکاناتی چون پیست دوچرخه‌سواری، میدان دارت و ابزارهای ماهیگیری در نظر گرفته شده است. فاصله سلکتیوم فامیلی ریزورت تا فرودگاه آنتالیا کمتر از 35 کیلومتر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های پوکت تایلند

ارزانترین هتل های تایلند

رویال هالیدی پالاس (Royal Holiday Palace Hotel)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان
بهترین هتل های آنتالیا از دید مسافران
  • شماره تماس: 00908508507070
  • قیمت: از 160 یورو برای هر شب
  • آدرس: Kemerağzı, Lara Turizm Yolu, 07230 Kundu Turizm Bölgesi/MERKEZİ/Antalya, Türkiye

از دیگر هتل‌های معروف آنتالیا باید به هتل رویال هالیدی اشاره کرد. این هتل با 606 واحد اقامتی در یک ساختمان بزرگ به تجهیزاتی بسیار مدرن مجهز شده است.

این هتل به آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، پارکینگ رایگان، لباسشوی و خشکشویی نیز مجهز است و شما می‌توانید از فروشگاه هتل هدایا و سوغاتی‌های مدنظر خود را خریداری کنید.

از دیگر امکانات و خدمات موجود در رویال هالیدی می‌توان به امکانات قایقرانی، پارک آبی، ساحل خصوصی، دارت، اتاق بازی، تنیس‌روی‌میز، سالن ورزشی، کلوب ویژه کودکان، بولینگ، زمین تنیس، سونا، اسپا، ماساژ، استخر اشاره کرد.

این هتل همچنین به خدمات، تجهیزات و زیرساخت‌های مناسب برای اقامت معلولین مجهز شده است. از طرفی اما وارد کردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است و شما به هیچ وجه نمی‌توانید حیوان خانگی‌تان را در اقامت در این هتل همراه داشته باشید.

خدمات نگهداری بار، چمدان، فکس و کپی، پذیرش شبانه‌روزی، صرافی، دستگاه خودپرداز و برخی موارد دیگر نیز از جمله خدمات عمومی هتل رویال هالیدی محسوب می‌شود.

هتل ترنس اتلانتیک (Transatlantik Hotel and Spa)

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

  • شماره تماس: 00902425245524
  • قیمت: از 300 یورو برای هر شب
  • آدرس: Göynük Göynük Bld, 07985 Kemer/Antalya, Türkiye

هتل ترنس آتلانتیک به عنوان یکی از بهترین هتل های آنتالیا از دید مسافران در نزدیکی کمر واقع شده و دارای ساحل خصوصی، استخر روباز، سالن بیلیارد و بولینگ، زمین اسکواش، سونا و زمین تنیس در فضای باز است. برخی از امکانات دیگر این هتل عبارتند از: حمام بخار ترکی، سرسره آبی و گلف مینیاتوری.

هتل ترنس آتلانتیک دارای اتاق جلسه، شاتل فرودگاهی و دستگاه فتوکپی، باشگاه کودکان، زمین بازی و استخر کودکان و ماساژ نیز هست که آن را به یک انتخاب مناسب برای خانواده‌ها و زوج‌های جوان بدل می‌کند.

در این هتل که مجموعا 483 واحد اقامتی مجهز دارد، هر اتاق به تمامی امکانات مورد نیاز برای اقامتی راحت و امن مجهز شده و حتی برخی اتاق‌ها به طور خاص برای خانواده‌های طراحی شده‌اند.

میهمانان ترنس آتلانتیک همچنین به یک رستوران بی‌نظیر با منوی غذایی لذیذ و متنوع دسترسی دارند که تجربه اقامت در این هتل را بسیار لذت‌بخش می‌کند.

این هتل از جمله هتل‌های مناسب از نظر دسترسی به مقاصد گردشگری آنتالیا نیز محسوب می‌شود و فعالیت‌هایی مانند تفریحات آبی، شنا و غواصی نیز در این هتل به لطف ساحل خصوصی امکان‌پذیر است.

هتل رگنوم کاریا (Regnum Carya Golf & Spa Resort)

هتل رگنوم کاریا (Regnum Carya Golf & Spa Resort)
بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان
  • شماره تماس: 00902427103434
  • قیمت: از 366 یورو برای هر شب
  • آدرس: Kadriye Bölgesi,, Üçkum Tepesi Mevkii, 07500 Serik/Antalya, Türkiye

هتل رگنوم کاریا از بهترین هتل های آنتالیا نزدیک به مکان های تفریحی است که می‌تواند انتخاب خوبی برای ایرانیان باشد. اگر در تعطیلات خود قصد دارید به سواحل شنی مدیترانه نزدیک باشید این هتل یک انتخاب مناسب است.

رگنوم کاریا امکانات و خدماتی چون ماساژ، اسپا، استخر روباز و سرپوشیده به میهمانان خود ارائه می‌کند و هر یک از واحدهای آن تراس خصوصی مشرف به دریا دارند.

برای علاقه‌مندان به ورزش، یک زمین تنیس هم تعبیه شده است. همچنین ساحل شنی این هتل به نوعی ساحل اختصاصی محسوب می‌شود و می‌توانید در آرامش تمام در آن استراحت کرده یا به شنا بپردازید.

سوالات متداول

بهترین هتل‌های لاکچری آنتالیا کدامند؟

آدالیا لیت لارا، بارون لارا و هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت از بهترین هتل‌های لاکچری و گرانقیمت آنتالیا هستند.

بهترین هتل‌های اقتصادی آنتالیا کدامند؟

رویال هالیدی پالاس، هتل ادونیس و دلفین رویال امپریال، سلکتیوم لاکچری، لند آو لجندز کینگدام، آکرا و تایتانیک بیچ از جمله هتل‌های لاکچری اما اقتصادی آنتالیا هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان چیست؟ شما تجربه اقامت در کدام هتل را داشته‌اید؟ لطفا تجربیات و نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر