coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین هتل های وان ترکیه 1402 [+قیمت و آدرس]

اگر قصد سفر به شهر وان ترکیه را دارید و می‌خواهید در بهترین هتل های وان ترکیه 1402 اتاق رزرو کنید، این مطلب از بخش گردشگری تکراتو را از دست ندهید.

شهر وان ترکیه در سالیان اخیر به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری این کشور بدل شده و بسیاری از ایرانی‌ها نیز به آن سفر می‌کنند. اگر به دنبال رزرو هتل در وان ترکیه هستید و می‌خواهید بهترین هتل های وان ترکیه 1402 را بشناسید تا پایان این مطلب با ما باشید.

شهر وان در نزدیکی مرز ایران قرار دارد و تنوع جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بکر ترکیه در این منطقه از مهمترین دلایل سفر گردشگران،‌ به خصوص گردشگران ایرانی به این کشور است. گردشگران به دو راه هوایی و زمینی عازم وان می‌شوند. اما برای اقامت در شهر وان، بهترین هتل های وان ترکیه 1402 کدامند؟ در این مقاله با بررسی شرایط رزرو هتل وان ترکیه به قیمت هتل در وان 1402 می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هتل های وان ترکیه 1402

پیش از معرفی بهترین هتل های وان ترکیه با قیمت به بررسی مسئله رزرو هتل در وان ترکیه می‌پردازیم. شهر وان به عنوان یک شهر گردشگرپذیر، اماکن اقامتی و هتل‌های بسیار به تناسب بودجه‌های مختلف دارد و در نتیجه شما می‌تواند به سادگی از بین پرشمار گزینه‌های موجود برای اقامت، بهترین مورد را به تناسب نیاز و شرایط خود انتخاب کنید.

توصیه کلیدی ما به تمام افرادی که بدون تور و به صورت انفرادی یا با چند نفر از دوستانشان قصد عزیمت به وان را دارند این است که حتما پیش از سفر نسبت به رزرو هتل وان ترکیه اقدام کنید چراکه در صورت سفر بدون رزرو اقامتگاه، ممکن است در وان ناچار به پرداخت هزینه‌های گزافی شوید. شما به سادگی می‌توانید با بررسی قیمت هتل در وان 1402 اقامتگاه مدنظر خود را پیش از سفر به صورت اینترنتی رزرو کنید. اما چگونه؟

در پاسخ باید گفت که در حال حاضر چند سالی است که سایت‌های ارائه دهنده خدمات رزرو اقامتگاه و سفر، با ارائه لیست هتل های وان ترکیه با قیمت امکان رزرو هتل در وان ترکیه را فراهم کرده‌اند. شما به سادگی و با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب می‌توانید با انتخاب اقامتگاه مدنظر خود و پرداخت هزینه آن، با خیالی آسوده عازم سفر شوید.

هتل 3 ستاره رامادا بای ویندهام (Ramada by Wyndham Hotel Van)

بهترین هتل های وان ترکیه 1402
بهترین هتل های وان ترکیه 1402
  • آدرس: Yeni Mahalle, Sahil Caddesi No:52, 65170 Edremit/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904325022000
  • قیمت: از 70 یورو برای هر شب

هتل رامادا بای ویندهام به عنوان یک هتل سه ستاره، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و بهترین هتل های وان ترکیه 1402 است که امتیازات بالایی در سایت‌های رده‌بندی خدمات هتل‌ها دریافت کرده است.

از مزایای مهم این هتل می‌توان به فضای دنج و راحت، امکانات و تجهیزات مدرن و قیمت مناسب اشاره کرد. محوطه اطراف هتل بسیار زیبا و خوش آب‌وهوا و برای پیاده‌روی و گشت‌وگذار بسیار جذاب است.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به مواردی چون میز تحریر، تلویزیون، کمد، سیستم تهویه مطبوع، سرویس اینترنت بی‌سیم رایگان و حمام اختصاصی اشاره کرد. بعضی از واحدهای این هتل بالکن هم دارد.

در رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ ترکی عرضه می‌شود و با توجه به سلیقه غذایی نزدیک ایرانی‌ها با مردم ترکیه، احتمالا هرکسی می‌تواند غذای جذابی پیدا کند. اما آنچه این هتل را به بهترین هتل وان ترکیه برای ایرانی‌ها بدل می‌کند، تسلط عموم پرسنل هتل به زبان فارسی است که سبب می‌شود شما به سادگی برای رفع نیازهای خود ارتباط برقرار کنید، راهنمایی بگیرید و حتی بعضا با پرسنل هتل گپ بزنید. به خاطر موقعیت مکانی مناسب هتل، گردشگران در مدت اقامت در آن به مهمترین جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر مانند موزه وان دسترسی ساده‌ای دارند.

هتل 3 ستاره دیمت پارک (Dimet Park Hotel Van)

بهترین هتل های وان ترکیه 1402

  • آدرس: Şerefiye, İrfan Baştuğ No:10, 65100 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس:00904322163637
  • قیمت: از 40 یورو برای هر شب

در معرفی بهترین هتل های وان ترکیه با قیمت باید توجه خاصی به اقامتگاه‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه داشته باشیم چراکه بسیاری از گردشگران ایرانی در سفر به ترکیه، به دنبال پرداخت هزینه کمتر برای اقامتگاه جهت افزایش بودجه تفریحات هستند.

با این اوصاف باید گفت هتل سه ستاره دیمت پارک که اساسا از هتل های معروف بین ایرانی‌ها است شاید ارزانترین هتل در وان ترکیه باشد که با قیمت مناسب و خدمات نسبتا قابل قبول خدمت رسانی می‌کند. این هتل در محله شریفیه شهر وان و در نزدیکی دانشگاه بزرگ این شهر قرار دارد.

فاصله هتل دیمت با جزیره چارپاناق حدود 33 کیلومتر و با فرودگاه شهر تنها 7 کیلومتر است. برخی اتاق‌های هتل تراس هم دارند و در مدت اقامت در این هتل از این فضای اختصاصی بهره ببرید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اینترنت وای‌فای رایگان، مینی‌بار، تهویه مطبوع، تلیوزیون صفحه‌تخت، کتری برقی و میز تحریر اشاره کرد. در هتل مجلل دیمت پارک امکانات دیگری مانند سالن بدسازی، اسپا و ماساژ هم وجود دارد و مسافران می‌توانند از این هتل برای گردش در شهر وان دوچرخه اجاره کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های شیراز [+ آدرس، شماره تلفن و قیمت]

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب ؛ معرفی هتل‌های ارزان برای ایرانیان

هتل 3 ستاره یاقوت (Yakut Hotel Van)

بهترین هتل های وان ترکیه 1402

  • آدرس: Bahçıvan, PTT Cd. No:59, 65150 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322142832
  • قیمت: از 41 یورو برای هر شب

هتل یاقوت یکی دیگر از هتل‌های مناسب شهر وان برای اقامت است که می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین هتل های وان ترکیه 1402 یاد کرد.

این هتل هم در کنار هتل دیمت ارزانترین هتل در وان ترکیه محسوب می‌شود که در 5 طبقه، 60 واحد اقامتی برای پذیرایی میهمانان دارد. هتل یاقوت در منطقه مناسبی از شهر وان قرار دارد و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید مهم شهر در مدت اقامت در این هتل بسیار ساده است.

فاصله هتل تا فرودگاه شهر تنها ده دقیقه است و مهمانان با کمی پیاده‌روی به ایستگاه اتوبوس و تاکسی دسترسی خواهند داشت. هتل یاقوت در مجموع خدمات مناسبی ارائه می‌کند و نکته جالب اینکه اگر با خودرو شخصی عازم وان و این هتل شوید، می‌توانید در مدت اقامت در هتل از پارکینگ اختصاصی و رایگان هتل یاقوت استفاده کنید.

پرسنل هتل یاقوت عموما با زبان‌های فارسی، ترکی و انگلیسی آشنا هستند و در نتیجه شما می‌توانید در مدت اقامت در هتل به سادگی با افراد ارتباط برقرار کنید. اینترنت رایگان هتل هم از دیگر مزایای آن است که یاقوت را به بهترین هتل وان برای ایرانی‌ها بدل کرده است.

هتل 3 ستاره فواد (Fuat Hotel van)

بهترین هتل های وان ترکیه 1402

  • آدرس: Bahçıvan, PTT Cd. No:54, 65100 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322140780
  • قیمت: از 37 یورو برای هر شب

ارزانترین هتل در وان ترکیه در بین هتل‌های سه ستاره این شهر، هتل فواد است که در خیابان جمهوریت این شهر واقع شده است. این هتل خدمات متنوعی را با قیمت مناسب به مسافران عرضه می‌کند و موقعیت مناسبش، دسترسی راحتی به بازار سنتی شهر و مراکز خرید مدرن شهر را سبب شده است.

این هتل مجموعا در 5 طبقه، 53 واحد اقامتی دارد و می‌توانید قبل از سفر به وان نسبت به رزرو آن اقدام کنید. موزه و مسجد جامع وان فاصله کمی با این هتل دارند و مسافران می‌توانند با تاکسی یا اتوبوس به آن‌ها برسند.

پاکیزگی اتاق‌ها از مهمترین نکات مثبت هتل فواد است که آن را به یکی از بهترین هتل های وان ترکیه با قیمت اقتصادی بدل کرده است. در این هتل خدماتی چون اینترنت پرسرعت، تلویزیون، حمام اختصاصی و مبلمان وجود دارد و در زمان اقامت در هتل، صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود. در رستوران شیک و مدرن هتل انواع غذاهای ترکی لذیذ نیز برای وعده‌های شام و ناهار وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی شرق گیلان کجاست؟ معرفی زیباترین مکان‌های گردشگری

جاهای دیدنی نور ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های دیدنی و گردشگری نور

هتل 4 ستاره رویال میلانو (Royal Milano Hotel Van)

بهترین هتل های وان ترکیه 1402

  • آدرس: Vali Mithat Bey, Defterdarlık Cd. No:34, 65100 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322145550
  • قیمت: از 46 یورو برای هر شب

یکی از بهترین هتل های وان ترکیه با قیمت اقتصادی هتل 4 ستاره رویال میلانو بوده که از جمله بهترین هتل‌های وان در مرکز این شهر است. در هتل رویال میلانو، مسافران در تمام بخش‌ها به اینترنت رایگان بی‌سیم دسترسی دارند تا بتوانند به امور و کارهای آنلاین خود رسیدگی کنند.

کارکنان این هتل برخوردی صمیمانه با مسافران و گردشگران دارند و به طور 24 ساعته مشغول خدمت‌رسانی هستند. ترنسفر فرودگاهی، خدمات کرایه اتومبیل، آسانسور، خدمات خانه‌داری، ارائه سالن کنفرانس، دستگاه فکسف خدمات لاندری، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و صرافی از جمله خدمات مهم این هتل 4 ستاره است که آن را به بهترین هتل وان با قیمت اقتصادی و خدمات ایده‌آل بدل کرده است.

هتل 4 ستاره هالدی (Haldi Hotel Van)

بهترین هتل های وان ترکیه 1402

  • آدرس: Şerefiye, Demirciler Cd. No.21, 65100 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322149695
  • قیمت:از 54 یورو برای هر شب

هتل چهار ستاره هالدی از جمله بهترین هتل های وان ترکیه با قیمت اقتصادی است که همواره امتیازات بالایی در وب‌سایت‌های رده‌بندی امتیازی هتل‌ها دریافت کرده است.

در این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های وان ترکیه 1402 خدماتی چون اینترنت بی‌سیم، صبحانه رایگان، لاندری، خشک‌شویی، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ و اسپا ارائه می‌شود. البته خدمات خشک‌شویی و باشگاه مشمول هزینه جداگانه می‌شود.

پذیرش در هتل هالدی به صورت 24 ساعته انجام می‌شود و در لابی بزرگ و مبله هتل امکان استراحت برای مسافران فراهم است. هتل هالدی که معماری زیبای آن ترکیبی از معماری مدرن و کلاسیک است، یک استخر سرپوشیده رایگان هم دارد. در تمام اتاق‌های هتل یک چای‌ساز و قهوه‌ساز نیز وجود دارد تا در مدت اقامت در هتل به‌سادگی بتوانید انواع نوشیدنی‌های گرم مورد علاقه خود را تهیه و مصرف کنید.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی مازندران ؛ معرفی جاذبه‌های گردشگری و مکان های بکر استان مازندران

جاهای دیدنی قائمشهر ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های گردشگری و تاریخی

هتل 4 ستاره بویوک اورارتو (Buyuk Urartu Hotel Van)

بهترین هتل های وان ترکیه 1402

  • آدرس: Cumhuriyet Cad. No:32 Van Merkez, Van 65100 Türkiye
  • قیمت: از 44 یورو برای هر شب

هتل چهار ستاره بویوک اورارتو از دیگر هتل‌های اقتصادی و مناسب شهر وان است که شاید بهترین هتل وان برای ایرانی‌ها در بین هتل‌های 4 ستاره این شهر باشد.

هتل بویوک اورارتو به عنوان یکی از بهترین هتل های وان ترکیه 1402 قیمتی اقتصادی دارد و مزیت مهم آن، دسترسی ساده مسافران به عموم جاذبه‌های تاریخی و گردشگری وان است. موقعیت مکانی مناسب، هزینه اقتصادی اقامت و اتاق‌های پرامکانات و شیک از مهمترین دلایل محبوبیت هتل بویوک اورارتو در بین گردشگران است.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به تلویزیون، تلفن، مینی بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات، حمام مجهز به سشوار، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و کمد لباس اشاره کرد که در تمام هتل‌های این اتاق عرضه می‌شوند.

این هتل به صورت 24 ساعته پذیرش دارد و میهمانان در مدت زمان اقامت در آن به خدمات دیگری مانند صندوق امانات، صرافی، میز تورف خدمات اسپا، کلوب کودکان، سالن‌های ورزشی، سالن کنفرانس و لاندری دسترسی خواهند داشت. در این هتل صبحانه بسیار مفصلی با انواع غذاهای گرم و سرد سرو می‌شود و پرسنل به زبان انگلیسی مسلط هستند.

هتل 4 ستاره تامارا (Tamara Hotel Van)

بهترین هتل های وان ترکیه 1402

  • آدرس: Bahçıvan, Yüzbaşıoğlu Sk. No:1, 65100 Merkez/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322143296
  • قیمت: از 40 یورو برای هر شب

در لیست هتل های وان ترکیه با قیمت به معرفی هتل 4 ستاره تامارا می‌رسیم که در بخش‌های مرکزی شهر وان واقع شده و به مراکز تجاری و گردشگری این شهر نزدیک است. در محیط شیک و لاکچری هتل تامارا به عنوان یکی از بهترین هتل های وان ترکیه 1402 امکانات رفاهی و خدماتی قابل توجهی برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

از جمله مهمترین خدمات هتل تامارا باید به اینترنت وای فای پرسرعت رایگان، مینی بار، جکوزی، لاندری، استخر، سالن بدنسازی، صندوق امانات، اتاق چمدان، رستوران، کافی شاپ و سالن جلسات اشاره کرد که آن را به یکی از بهترین هتل های وان ترکیه 1402 بدل کرده است.

در رستوران هتل تامارا انواع کباب‌های سنتی و غذاهای مشهور ترکی با بالاترین کیفیت سرو می‌شود. طراحی اتاق‌ها و لابی هتل نیز ترکیبی از طراحی سنتی عثمانی با المان‌های مدرن است. فراموش نکنید که هتل تامارا ارزانترین هتل در وان ترکیه در بین هتل‌های 4 ستاره این شهر است.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی غرب مازندران ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های گردشگری

جاهای دیدنی غرب گیلان ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های گردشگری

هتل رویال پالاس (Royal Palas Hotel)

بهترین هتل های وان ترکیه 1402
لیست هتل های وان ترکیه با قیمت
  • آدرس: Bahçıvan, PTT Cd. No:38, 65130 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904325030003
  • قیمت: از 60 یورو برای هر شب

هتل رویال پالاس یکی از بهترین هتل های وان ترکیه 1402 بوده که معمولا از مهمترین انتخاب‌های گردشگران این شهر است. این هتل چهار ستاره مدرن امکاناتی از جمله رستوران، کافه و اینترنت رایگان را عرضه می‌کند.

موقعیت هتل رویال پالاس در خیابان جمهوریت است که از مهمترین خیابان‌های شهر وان محسوب می‌شود و دسترسی مناسبی به مراکز خرید، کافه‌ها و رستوران‌های شهر دارد.

هتل 5 ستاره الیت ورلد (Elite World Hotel)

بهترین هتل های وان ترکیه 1402

  • آدرس: Bahçıvan, Kazım Karabekir Blv. No:67, 65030 Merkez/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904324841111
  • قیمت: از 80 یورو برای هر شب

یکی از بهترین هتل های وان ترکیه 1402 هتل پنج ستاره الیت ورلد است که اگر قصد یک اقامت لاکچری و ایده‌آل را داشته باشید می‌توانید روی آن حساب کنید.

در اتاق‌های این هتل 5 ستاره بهترین امکانات قرار دارد. استخر، دو رستوران بزرگ مجزا، پارکینگ رایگان، سونا و جکوزی، اتاق چمدان، صندوق امانات، لاندری، آرایشگاه، اسپا و باشگاه بدنسازی از مهمترین امکانات این هتل 5 ستاره بوده که آن را در شمار لوکس‌ترین هتل‌های وان قرار داده است.

اتاق‌های این هتل دکوری چشمگیر دارد و با تهویه مطبوع، تلویزیون ال‌سی‌دی، مینی‌بار و حمام خصوصی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در مرکز اسپای هتل نیز می‌توانید برای رفع خستگی یک ماساژ خوب تجربه کنید. از دیگر مزایای هتل هم می‌توان به اینترنت بی‌سیم رایگان در تمام بخش‌ها و صبحانه رایگان اشاره کرد. سوئیت‌های هتل همچنین یک آشپزخانه جمع‌وجور برای امکان پخت‌وپز برای مسافرانی دارد که قصد اقامت طولانی مدت در شهر وان دارند.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی سوادکوه ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های سوادکوه و اطرافش

جاهای دیدنی شرق مازندران ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های گردشگری

هتل 5 ستاره دابل تری هیلتون (DoubleTree by Hilton Hotel)

بهترین هتل های وان ترکیه 1402
لیست هتل های وان ترکیه با قیمت
  • آدرس: Süphan, İpek Yolu Cd. 8.km, 65300 Van Merkez/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322270227
  • قیمت: از 62 یورو برای هر شب

هتل پنج ستاره دابل تری هیلتون که در اطراف دریاچه وات قرار دارد یکی از بهترین هتل های وان ترکیه 1402 محسوب می‌شود. در این هتل پنج ستاره که از مدرن‌ترین هتل‌های وان است، همه چیز برای یک اقامت لاکچری فراهم شده است. پرسنل هتل به طور 24 ساعته خدمت‌رسانی می‌کنند.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، حمام ترکی و خدمات اسپا اشاره کرد که برای رفع خستگی و ورزش در مدت اقامت بسیار مناسب است. در رستوران هتل دابل تری هیلتون نیز انواع غذاهای لذیذ ترکی و مدیترانه‌ای سرو می‌شود. اتاق‌ها نیز به تلویزیون، حمام اختصاصی با دوش، کتری، مینی‌بار، صندوق امانات، تهویه مطبوع و میز آرایش مجهز شده‌اند.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم بهترین هتل های وان ترکیه 1402 را به شما معرفی کنیم. عموم گردشگران ایرانی شهر وان معمولا با خودرو شخصی، با اتوبوس یا هواپیما عازم این شهر می‌شوند و از این نظر مواردی چون پارکینگ اختصاصی یا نزدیکی به فرودگاه از مهمترین فاکتورهای انتخاب هتل برای ایرانی‌ها است.

همانطور که گفتیم بهتر است قبل از آغاز سفر حتما با بررسی قیمت هتل در وان 1402 نسبت به رزرو هتل در وان ترکیه اقدام کنید تا در این شهر سرگردان نشوید. از طرفی بهتر است همواره با بررسی هزینه‌های اقامت و خدمات هتل‌های پرشمار شهر وان، مناسب‌ترین گزینه از نظر نیاز و شرایط خود را انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین هتل‌های سه ستاره شهر وان ترکیه کدامند؟

هتل رامادا بای ویندهام، هتل دیمت پارک، هتل یاقوت و هتل فواد جز بهترین هتل های سه ستاره وان هستند.

بهترین هتل‌های چهار ستاره شهر وان ترکیه کدامند؟

هتل رویال میلانو، هتل هالدی، هتل بویوک اورارتو و هتل تامارا از جمله بهترین هتل‌‌های ۴ ستاره در شهر وان هستند.

بهترین هتل‌های پنج ستاره شهر وان ترکیه کدامند؟

هتل دابل تری هیلتون و هتل الیت ورلد از معروفترین و بهترین هتل‌‌های ۵ ستاره در شهر وان هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین هتل های وان ترکیه 1402 چیست؟ شما تجربه اقامت در این هتل‌ها را دارید؟ نظرات و تجارب خود را با ما در تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر