;
coinex

بهترین هتل های دبی [+آدرس و شماره تلفن]

دبی یکی از بهترین مقاصد گردشگری خاورمیانه است که با ۶۴ کیلومتر خط ساحلی و جاذبه‌های گردشگری فراوان، سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. اگر قصد سفر به دبی را دارید، این مطلب به شما کمک می‌کند بهترین هتل های دبی را انتخاب و رزرو کنید.

امروزه دبی مشهورترین شیخ‌نشین در میان شیخ‌نشین‌های هفتگانه کشور امارات متحده عربی است. این شهر با دیگر شهرهای کشور امارات متفاوت است و بخش زیادی از درآمد آن از صنعت گردشگری تأمین می‌شود.

دبی با داشتن 149 آسمان‌خراش، سومین شهر جهان از لحاظ سازه‌ها و ساختمان‌های بلند محسوب می‌شود که به واسطه‌ زیباترین آسمان‌خراش‌های جهان توانسته معماری پیشگام خود را به بهترین شکل نمایش دهد و گردشگران بسیاری را جذب کند.

اگر شما هم قصد مسافرت به دبی را دارید، می‌توانید از میان بهترین هتل های دبی برای ایرانیان هتلی را که مناسب شرایط سفرتان است، انتخاب و رزرو کنید.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی دبی

ارزان ترین مراکز خرید دبی

بهترین هتل های دبی

از زمانی که امارات متحده عربی پروژه توسعه اقتصادی خود را آغاز کرده‌ است، سرمایه‌گذاران بسیاری اقدام به سرمایه‌گذاری در دبی کرده‌اند. این امر سبب شده تا این شهر به یکی از قطب‌های اقتصادی مهم منطقه و جهان تبدیل شود و گردشگران بسیاری داشته باشد.

برخی از مشهورترین هتل‌های دبی در برج‌های این شهر قرار دارند، مانند هتل آرمانی که در برج خلیفه (برج دبی) بلندترین برج جهان، قرار گرفته است. این برج زیبا ۱۶۳ طبقه و ۸۲۸ متر ارتفاع دارد و بیش از هزار واحد آپارتمان و 49 طبقه اداری دارد.

برخی از هتل‌های دبی نزدیک مراکز خرید هستند و برخی به مکان‌های تفریحی این شهر نزدیک هستند. ما در ادامه علاوه بر بهترین هتل های دبی از نظر دسترسی ، هتل های دبی 4 ستاره و بهترین هتل های دبی از نظر مسافران را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل آدرس دبی مارینا (Address Dubai Marina)

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی برای کودکان
  • آدرس: دبی، دبی مارینا، منطقه آزاد جبل علی، خیابان مرصا ۶۶ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۷۷ ۷۷ ۴۴۳۶ ۹۷۱+
  • فاصله از مرکز شهر: ۱۸٫۷ کیلومتر

هتل آدرس دبی مارینا، دارای استخر کودکان، روم سرویس، آبگرم، مرکز تناسب اندام و سونا با مربیان شخصی و اتاق‌های بخار، باشگاه کودکان با ارائه سرگرمی‌ها و فعالیت‌های آموزشی مانند پلی‌استیشن، دیوارهای کوهنوردی، اسباب‌بازی‌ها، هنر و صنایع دستی، برنامه روزانه فیلم، داستان سرایی، رقص و موسیقی است و از بهترین هتل های دبی برای کودکان به شمار می‌رود.

آدرس دبی مارینا هتلی شیک و نزدیک ساحل است که به مرکز خرید مارینا دبی متصل بوده و امکاناتی همچون استخر بزرگ، غذاخوری در فضای باز با چشم‌اندازهایی از دبی مارینا و سرو غذاهای مدیترانه‌ای، آسیایی، عربی و بین‌المللی، تاکسی فرودگاهی، سیستم تهویه هوای مطبوع، اجاره ماشین، آرایشگاه، اتاق‌های خانوادگی و کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی، کره‌ای، عربی، آلمانی، هندی، فرانسوی، روسی دارد.

اتاق‌های هتل آدرس دبی مارینا با رنگ‌های طبیعی، گرم و مبلمان چوبی تزیین شده‌اند. تمام اتاق‌ها دارای وای‌فای رایگان، امکانات قهوه و چای، مینی‌بار، ایستگاه‌های اتصال آیپاد و تلویزیون صفحه‌ تخت هستند.

هتل آتلانتیس پالم (Atlantis The Palm)

بهترین هتل های دبی از نظر مسافران

  • تلفن: ۰۰ ۲۰ ۴۴۲۶ ۹۷۱+
  • آدرس: دبی، جزیره پالم جمیرا، جاده کرسنت
  • فاصله از مرکز شهر: ۲۵ کیلومتر

هتل پنج ستاره آتلانتیس در سال ۲۰۰۸ در جزیره پالم جمیرا بنا شده است. این هتل با یک ساحل شنی اختصاصی و منظره‌ای خیره‌کننده از خلیج فارس از بهترین هتل های دبی از نظر مسافران است.

هتل آتلانتیس بهترین هتل دبی برای خانواده به‌ویژه زوج‌های جوان نیز به شمار می‌آید. چون این هتل عنوان بهترین هتل خانوادگی دبی در سال ۲۰۲۲ به انتخاب مجله فوربز را از آن خود کرده است.

از امکانات و خدمات رفاهی هتل آتلانتیس می‌توان به اتاق‌های الهام گرفته از فرهنگ عربی و اقیانوس آرام و دارای بالکن با چشم‌اندازی زیبا، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، قسمت نشیمن، چای و قهوه‌ساز رایگان و مینی‌بار، دو استخر، اسپا، ۱۵ رستوران (با سرو انواع غذاهای سنتی عربی، ژاپنی، سوشی، مدیترانه‌ای، دریایی، چینی، آسیایی، استیک، خاورمیانه‌ای، آمریکایی، اروپایی و بین‌المللی به‌صورت سفارشی و بوفه)، پارکینگ، ترنسفرهای رایگان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، باشگاه بدن‌سازی، بیلیارد، بولینگ، تنیس، وای‌فای رایگان، دسترسی رایگان به پارک آبی آکوا ونچر (بزرگ‌ترین پارک آبی خاورمیانه) و آکواریوم لاست چمبرز، نمایش دلفین‌ها، یک آکواریوم بزرگ زیر آب، مجموعه‌ای از بهترین بوتیک‌ها و فروشگاه‌های لوکس اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای کامل سفر به دبی

بهترین پارک های آبی دبی

هتل برج العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah)

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی از نظر مسافران
  • تلفن: ۷۷ ۷۷ ۴۳۰۱ ۹۷۱+
  • آدرس: دبی، خیابان جمیرا
  • فاصله از مرکز شهر: ۱۰٫۶ کیلومتر

برج العرب جمیرا، هتلی مجلل و با شکوه در دبی با ۲۰۲ اتاق با امکاناتی از جمله وای‌‌فای، آی مک ۲۱ اینچی و تلویزیون تعاملی اچ‌دی، سرویس خواب با کیفیت، قهوه و چای‌ساز، میز مطالعه و همچنین دید پانوراما به خلیج فارس است.

این هتل هفت ستاره از بهترین هتل های دبی از نظر مسافران است که در جزیره‌ای مخصوص به خود واقع شده است و فاصله آن تا ساحل فقط دو دقیقه پیاده‌روی است. مهمانان می‌توانند با ناوگان رولزرویس با راننده یا سرویس انتقال هلیکوپتر اختصاصی به این هتل دسترسی داشته باشند. هتل برج العرب جمیرا به عنوان مجلل‌ترین هتل دبی در سال ۲۰۲۲ از سوی مجله فوربز انتخاب شد.

از امکانات هتل برج العرب جمیرا می‌توان صندوق امانات، سالن اجتماعات، ماهواره، خود پرداز، آرایشگاه، فروشگاه، استخر رو باز، باغ، تراس، بیلیارد، سونا، اسپا، ماساژ، جکوزی آب گرم، صبحانه در اتاق، بوفه، منوی ویژه غذاهای رژیمی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، خدمات دربانی، خدمات پرستاری کودک، فکس و فتوکپی، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولان، اتاق خانواده، ۱۰ رستوران، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، زمین بازی کودکان، خشکشویی، کتابخانه، مرکز تجارت، ترنسفر فرودگاهی، چک این و چک اوت سریع، اجاره خودرو، روم سرویس، تهویه مطبوع، اسکواش، فروشگاه هدیه، پارک آبی، واکس کفش، ساحل خصوصی و ۳۲ کابانای لوکس را نام برد.

هتل آدرس بولوارد (Address Boulevard)

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

  • تلفن: ۸۸ ۸۸ ۴۵۶۱ ۹۷۱+
  • آدرس: دبی، مرکز شهر، بلوار شیخ محمد بن رشید
  • فاصله از مرکز شهر: ۷۰۰ متر

اگر برای تفریح، تجارت یا خرید به دبی سفر می‌کنید، هتل آدرس بولوارد، بهترین گزینه برای اقامت شماست. این هتل با دسترسی مستقیم به دبی مال، خیابان مد دبی (Fashion Avenue) و ایستگاه مترو، از برترین هتل های دبی محسوب می‌شود.

این هتل دارای سه استخر مجهز، اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با رنگ‌های خنثی و آرامش‌بخش و امکانات پیشرفته‌ای نظیر کنترل چراغ‌ها و دماست، حتی خدمات اتاق توسط آیپد در آن‌ها وجود دارد.

از دیگر امکانات هتل آدرس بولوارد می‌توان وای‌فای رایگان، مرکز تناسب اندام، باشگاه ورزشی پیشرفته، اسپا، روم سرویس، سالن قلیان، آرایشگاه، تاکسی فرودگاهی، پارکینگ، کلاب مخصوص کودکان، اتاق بازی، پرسنل مسلط به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، عربی، چینی، هندی، ایتالیایی و روسی، رستوران (با فضایی شبیه به خانه خصوصی با بخش‌هایی نظیر سالن، آشپزخانه، کتابخانه و اتاق هنری با سرو غذاهای بین‌المللی به‌صورت سفارشی) و میز پذیرش ۲۴ ساعت را نام برد.

هتل فایو جمیرا ویلیج (Five Jumeirah Village)

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان
بهترین هتل دبی برای خانواده
  • آدرس: دبی، دهکده جمیرا، خیابان لازو وارد
  • تلفن: ۹۹ ۹۹ ۴۲۴۸ ۹۷۱+
  • فاصله از مرکز شهر: ۱۷ کیلومتر

هتل پنج ستاره فایو جمیرا ویلیج یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل های دبی از نظر مسافران است که ۳۵۰ اتاق با چیدمان و طراحی بی‌نقص دارد.

فایو جمیرا ویلیج دارای امکانات و خدمات بسیاری از جمله استخر روباز، سونا، خدمات اسپا و ماساژ، جکوزی (آب گرم)، کلوپ تفریحی مخصوص کودکان، تفریحات و برنامه‌های مهیج عصرگاهی، برنامه‌های سرگرم‌کننده شبانه در هتل، زمین بازی سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، اتاق‌هایی مجهز به تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، کمد لباس و تلویزیون صفحه‌ تخت، پذیرش ۲۴ ساعته، ساحل اختصاصی، وای‌فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، روم سرویس (سرو غذا در اتاق)، پنج رستوران (با سرو غذاهای ایتالیایی، هندی، مکزیکی، اندونزیایی، خاورمیانه‌ای، آمریکایی و بین‌المللی به‌صورت سفارشی)، پرسنل مسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، هندی، روسی و ایتالیایی و تاکسی فرودگاهی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های قشم

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

هتل رافلز دبی (Raffles Dubai)

بهترین هتل های دبی

  • آدرس: دبی، جاده شیخ رشید
  • تلفن: ۸۸ ۸۸ ۴۳۲۴ ۹۷۱+
  • فاصله از مرکز شهر: ۶ کیلومتر

هتل پنج ستاره رافلز دبی اقامتگاهی لوکس با ۲۵۲ اتاق است که فاصله کمی با مرکز خرید وافی دبی دارد. هتل رافلز دبی با الهام از اهرام بزرگ مصر بنا شده است و نظر همه‌ را به‌ سمت خود جلب می‌کند. اتاق‌های این هتل با زیور آلات دست‌ساز و پارچه‌های گران‌قیمت تزیین شده‌اند و هرکدام دارای سیستم دیجیتال تعاملی، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، حمام لوکس و یک بالکن خصوصی با چشم‌اندازی از افق دبی هستند.

از امکانات و خدمات این هتل می‌توان باغ، سونا، اسپا، ماساژ، جکوزی آب گرم، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خود پرداز، آرایشگاه، استخر رو باز، خدمات بلیط، نگهداری چمدان‌ها، خدمات دربانی، خدمات پرستاری کودک، فکس و فتوکپی، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه توان‌یابان، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، سالن ورزشی، کتابخانه، اجاره خودرو، چک این و چک‌اوت خصوصی، خدمات خدمتکار روزانه، خدمات اتاق VIP، تهویه مطبوع، فروشگاه هدیه، کلوب شبانه دی جی، وای‌ فای و پارکینگ رایگان و سه رستوران (با سرو غذاهای بین‌المللی، ژاپنی و ایتالیایی به‌صورت سفارشی و بوفه) را نام برد.

ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا (Four Seasons Resort Dubai At Jumeirah Beach)

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی از نظر دسترسی
  • آدرس: دبی، خیابان جمیرا
  • تلفن: ۷۷ ۷۷ ۴۲۷۰ ۹۷۱+
  • فاصله از مرکز شهر: ۳٫۴ کیلومتر

ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا از بهترین هتل های دبی از نظر دسترسی است که در موقعیت ویژه‌ای در شهر دبی قرار دارد و فاصله‌ی آن با برج خلیفه و فواره دبی تنها ۱۵ دقیقه‌ است.

این هتل لوکس پنج ستاره دارای امکانات رفاهی بسیاری از جمله دو استخر در فضای باز و اسپای مجلل، یک استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام پیشرفته، دو زمین تنیس و یک مسیر دویدن در کنار ساحل، کابانا و ویلاهای روزانه، تاکسی فرودگاهی، دو رستوران (با سرو غذاهای دریایی و بین‌المللی به‌صورت بوفه و سفارشی)، روم سرویس، پارکینگ، وای‌فای رایگان و ساحل خصوصی است.

ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا از بهترین هتل های دبی برای کودکان است و خدمات مخصوص کودکان، اجرای موسیقی زنده، نمایشگاه‌های هنری موقت، کلاب ورزش‌های آبی (اسنورکلینگ، غواصی و ماهیگیری) و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی دارد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های اقامتگاه باشکوه ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا به سبک مدرن و با ظرافت عربی تزیین شده‌اند. هر سوئیت این هتل یک قسمت نشیمن با تلویزیون صفحه تخت و یک قسمت غذاخوری، پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس، وان عمیق، آینه با تلویزیون داخلی و دوش جداگانه دارد.

هتل جی‌دبلیو ماریوت مارکیس دبی (JW Marriott Marquis Hotel Dubai)

بهترین هتل های دبی

  • آدرس: دبی، بخش تجاری شهر، جاده شیخ زاید (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۰۰ ۰۰ ۴۴۱۴ ۹۷۱+
  • فاصله از مرکز شهر: ۱٫۸ کیلومتر

جی‌دبلیو ماریوت مارکیس دبی در نزدیکی ایستگاه مترو بیزنس بی (Business Bay) واقع شده است و چشم‌اندازی زیبا از کانال آبی جدید دبی دارد. این اقامتگاه از بهترین هتل های دبی از نظر دسترسی به شهر است و  ۱۶۰۸ اتاق و اقامتگاه مجلل دارد که به زیبایی طراحی شده‌اند و دکوراسیون مدرن دارند. از جمله امکانات تعبیه شده در اتاق‌های هتل می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، پنجره‌های کف تا سقف، میز، کتری برقی و حمام اختصاصی با وان اشاره کرد.

هتل لوکس جی‌دبلیو ماریوت مارکیس دبی، داخل دو برج بلند و مشهور شهر قرار گرفته است. این هتل با ۱۵ رستوران و کافه (با سرو غذاهای بین‌المللی، فرانسوی، تایلندی، هندی، ایتالیایی، ژاپنی و استکی به‌صورت بوفه و سفارشی)، سالن استراحت، استخر روباز، سالن اسپا، سونا، حمام و باشگاه تناسب اندام که در موقعیتی ایده‌آل بین دبی مال و مرکز خرید امارات قرار دارد و از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است.

از دیگر امکانات و خدمات رفاهی این هتل می‌توان میز تور، پارکینگ، روم سرویس، اجاره دوچرخه و ماشین، تهویه هوای مطبوع، آرایشگاه و پرسنل مسلط به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، عربی، چینی، فیلیپینی، ترکی، هندی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و روسی را نام برد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی ترکیه

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

هتل سوفیتل (Sofitel Hotel)

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی برای کودکان
  • تلفن: ۰۹۷۱۴۴۵۵۶۶۷۷
  • آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جزایر پالم دبی

هتل سوفیتل در فاصله هشت دقیقه‌ای از ساحل جمیرا قرار دارد. اگر به معماری و طراحی فرانسوی علاقه دارید، این هتل بهترین اقامتگاه برای سفر شما به دبی است؛ چون معماری آن کاملا فرانسوی است و حتی لابه‌لای گیاهانی که در باغ آن کاشته شده، گیاهان فرانسوی هم دیده می‌شوند.

از خدمات و امکانات رفاهی این هتل می‌توان رستوران و کافی شاپ، فروشگاه، پارکینگ، باشگاه بدنسازی و تنیس، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، ساحل اختصاصی، آسانسور، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، خشکشویی و سرویس رایگان رفت و آمد را نام برد.

هتل سوفیتل یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای کودکان است که علاوه بر امکان نگهداری کودک، از سالن بازی کودکان و نیز امکانات ورزشی و تفریحی متعددی برخوردار است.

هتل فور پوینتس شرایتون دان تان (Four Points by Sheraton Downtown Dubai)

بهترین هتل های دبی

  • آدرس: دبی، منطقه بر دبی، خیابان شیخ صباح احمد جابر، خیابان ۴C
  • تلفن: ۳۳ ۳۳ ۴۳۵۴ ۹۷۱+
  • فاصله از مرکز شهر: ۶٫۶ کیلومتر

اگر دنبال اقامتگاهی ایده‌آل برای یک سفر تفریحی تجاری به دبی هستید، این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو خالد بن والد، بازار مینا، مرکز خرید دبی، فواره دبی و برج خلیفه می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

خدمات و امکانات هتل فور پوینتس شرایتون دان تان شامل یک استخر روی پشت بام، وای‌فای رایگان، چهار رستوران (با سرو غذاهای بین‌المللی، ایتالیایی و هندی به‌صورت سفارشی و بوفه)، خدمات تاکسی رایگان به مراکز خرید مجاور، باشگاه تناسب اندام، مرکز اسپا، دستگاه ای‌تی‌ام، پارکینگ رایگان، موسیقی زنده، آرایشگاه، اجاره ماشین و کار، میز بیلیارد، پرسنل مسلط به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، عربی، فیلیپینی، هندی، ایتالیایی، آلمانی و روسی و اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز به تخت شرایتون، تلویزیون ۵۵ اینچی، مینی‌بار، یخچال، گاوصندوق، امکانات نوشیدنی گرم و میز کار با نور مناسب می‌شود.

فور پوینتس شرایتون دان تان یکی از برترین هتل های دبی 4 ستاره است که در قلب این شهر قرار دارد و تنها دو کیلومتر با مرکز تجارت جهانی در جاده منخول فاصله دارد.

هتل رادیسون بلو دبی (Radisson Blu)

بهترین هتل های دبی
هتل های دبی 4 ستاره
  • آدرس: دبی، جاده فایننشیال سنتر، برج کریستال مرکز شهر
  • تلفن: 97142227171+

رادیسون بلو دبی یکی از شیک‌ترین هتل های دبی 4 ستاره است که در نزدیکی ساحل مشهور جمیرای دبی قرار دارد. این اقامتگاه دارای ۱۵۵ اتاق است. از خدمات و امکانات آن می‌توان به سالن بدنسازی، سالن ماساژ، استخر روباز، سونا و جکوزی اشاره کرد. مرکز بدنسازی رادیسون بلو دارای مجهزترین دستگاه‌ها برای تمرین روزانه است. سونای مجزا برای بانوان و آقایان نیز در این هتل وجود دارد.

اتاق‌های هتل رادیسون بلو دارای رنگ‌بندی روشن و دکوراسیونی با رنگ‌های گرم است. تمامی این اتاق‌ها دارای محوطه برای نشستن و تلویزیون کابلی هستند. هر اتاق حمام اختصاصی و مجهز دارد.

هتل رادیسون بلو دبی از بهترین هتل دبی برای خانواده است که فاصله‌ی آن تا بازار مرکزی دبی ۷ دقیقه و تا فرودگاه دبی ۱۱ کیلومتر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های بابلسر

بهترین رستوران های قشم

هتل تاورز روتانا دبی (Towers Rotana Hotel Dubai)

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل دبی برای خانواده
  • آدرس: دبی، جاده شیخ زاید، مجاور برج خلیفه
  • تلفن: 97143433800+

هتل تاورز روتانا دبی یک هتل چهار ستاره شیک است که روبه‌روی برج خلیفه (بلندترین ساختمان جهان) قرار گرفته و با مرکز خرید دبی مال و ساحل جمیرا ده دقیقه فاصله دارد.

می‌توان گفت هتل تاورز روتانا دبی یکی از بهترین هتل دبی برای خانواده است که سوییت ویژه ماه عسل دارد و امکانات خوبی برای خانواده‌ها در نظر گرفته است.

Towers Rotana Hotel Dubai از هتل های دبی 4 ستاره است که دارای استخر رو باز، سالن ورزشی، سونا، سالن بدنسازی مجهز به دستگاه های کاهش وزن، استقامتی و دمبل‎‌های متنوعی است.

سوالات متداول

بهترین هتل های دبی از نظر مسافران کدامند؟

هتل فایو جمیرا ویلیج، هتل رافلز، ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا، هتل برج العرب جمیرا، هتل آدرس دبی مارینا برترین هتل های دبی از نظر مسافران هستند.

بهترین هتل های دبی برای کودکان کدامند؟

هتل آدرس دبی مارینا، ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا و هتل سوفیتل از هتل های مناسب کودکان در دبی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین هتل های دبی چیست؟ آیا هتل دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر