coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پروژکتورهای Premiere جدید سامسونگ می توانند هر سطحی را به صفحه نمایش لمسی تبدیل کنند

پروژکتورهای Premiere جدید سامسونگ یکی از چند محصول جدید این غول صنعت فناوری جهان هستند که در بازار مربوطه معرفی و رونمایی شده‌اند.

قبل از شروع نمایشگاه CES 2024، سامسونگ از طیف وسیعی از تلویزیون‌های LCD، QLED، Neo QLED، OLED و Micro LED خود رونمایی کرده است. این شرکت همچنین از پروژکتورها و فریم صوتی جدید خود رونمایی کرد. ما در مورد سری جدید پروژکتورهای پریمیر سامسونگ با چهار مدل صحبت خواهیم کرد و همه آنها در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس ایالات متحده به نمایش گذاشته شده اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پروژکتورهای Premiere جدید سامسونگ

مجموعه جدید پروژکتورهای The Premiere سامسونگ شامل چهار مدل است: The Premiere 5، The Premiere 7، The Premiere 9 و Premiere 8K. سامسونگ در دسترس بودن یا قیمت پروژکتورهای جدید خود را اعلام نکرده است و ما انتظار داریم در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این جنبه‌ها به دست آوریم.

پریمیر 5 ارزان ترین پروژکتور سامسونگ است که امسال عرضه می‌شود. ادعا می‌شود که این پروژکتور فشرده‌ترین پروژکتور لیزری سه‌گانه UST (پرتاب فوق کوتاه) است که ابعاد آن 5×5×8 اینچ است. هنگامی که 17 اینچ از سطح فاصله دارد، می‌تواند یک تصویر 4K 100 اینچی را پخش کند. طبق معمول سامسونگ، می‌توانیم چندین ویژگی هوشمند را در پروژکتورهایش انتظار داشته باشیم، و The Premiere 5 دارای تنظیمات خودکار رنگ و فوکوس است که زندگی شما را آسان‌تر می‌کند. ویژگی Screen Off به شما امکان می‌دهد همزمان با خاموش کردن پخش تصویر، به پخش صدا از طریق بلندگوهای 10 واتی خود ادامه دهید.

این دستگاه دارای یک پایه رومیزی است که به آن امکان می‌دهد تصویر را روی هر سطحی پخش کند و آن را به یک صفحه نمایش لمسی تعاملی تبدیل کند. می‌توانید از انگشتان خود برای کنترل رابط کاربری، بازی کردن و حتی استفاده از برنامه‌های آموزشی استفاده کنید. دارای یک داشبورد قابل تنظیم است که دارای چندین ویجت از جمله ساعت، یادداشت‌های چسبنده و آب و هوا است. همچنین از قابلیت بازتاب بی سیم صفحه نمایش از طریق گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ برخوردار است.

پروژکتورهای Premiere جدید سامسونگ

هر دو، The Premiere 7 و The Premiere 9، پروژکتورهای لیزری 4K UST (پرتاب فوق کوتاه) هستند. آنها به ترتیب از مدل‌های سال گذشته، LSP7T و LSP9T روشن تر هستند. آنها همچنین دارای Dolby Atmos برای صدای فراگیرتر هستند. البته، هر دوی آنها سیستم عامل تایزن را اجرا می‌کنند و دسترسی فوری به همه برنامه‌های پخش موسیقی و ویدیوی محبوب را ارائه می‌دهند.

پریمیر 8K یکی از پیشرفته ترین و پر ویژگی ترین پروژکتورهای Premiere جدید سامسونگ است. همچنین این اولین پروژکتور 8K این شرکت است. روشنایی آن 4000 لومن است که سامسونگ ادعا می‌کند برای تماشای محتوا در شرایطی با نور معمولی در اتاق، به اندازه کافی روشن است. هنگامی که دستگاه در فاصله 16 فوتی از سطح قرار دارد، می‌تواند محتوای 150 اینچی را پخش کند. بله، در حال حاضر محتوای 8K به اندازه کافی وجود ندارد و به همین دلیل است که سامسونگ از فناوری هوش مصنوعی برای ارتقاء بهتر 4K یا حتی محتوای با وضوح کمتر به 8K استفاده می‌کند.

مشابه Premiere 5 ، Premiere 8K همچنین دارای ویژگی LightWarp است که هر سطح را به صفحه لمسی تبدیل می‌کند و به شما امکان می‌دهد با محتوا و رابط کاربری تعامل داشته باشید.

این پروژکتور پرچمدار همچنین دارای سیستم بلندگوی داخلی 100 واتی با راه اندازی 8.2.2 کانال و Dolby Atmos است. فناوری Sound On Screen آن به شما این حس را می‌دهد که صدا از تصویری که روی یک سطح پخش می‌شود می‌آید. دارای اتصال بی سیم از طریق بلوتوث و Wi-Fi است ، در حالی که سیگنال‌های ورودی‌های دیگر ، مانند HDMI ، از طریق جعبه اتصال بی سیم به صورت بی سیم به پروژکتور ارسال می‌شوند که می‌تواند تا 33 فوت دور از پروژکتور قرار گیرد.

تمام پروژکتورهای Premiere جدید سامسونگ سیستم‌عامل Tizen را اجرا می‌کنند ، تمام برنامه‌های پخش رسانه‌ها ، قابلیت Mirroring صفحه نمایش به صورت بی سیم  Samsung Health ، SmartThings ، Alexa ، Bixby ، Google Assistant ، AirPlay 2 ، Tap View و سایر ویژگی‌های پیشرفته را به ارمغان می‌آورد. همچنین دارای Samsung TV Plus و Samsung Gaming Hub است. دومی به شما امکان می‌دهد بازی‌ها را از سرویس‌های پخش بازی‌های ابری مانند Amazon Luna، Microsoft Xbox Cloud، Nvidia GeForce Now و Utomik پخش کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پروژکتورهای Premiere جدید سامسونگ چیست؟ نظرت خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر