;
coinex

مشخصات نمایشگر آیکو زد 9 (iQOO Z9) فاش شد

افشاگر مشهوری به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو از مشخصات نمایشگر آیکو زد 9 پرده برداشت.

آیکو این روزها در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند سری جدید Z یعنی iQOO Z9 است. حال گزارش‌هایی در سطح فضای مجازی پخش شده که به مشخصات نمایشگر آیکو Z9 5G اشاره می‌کند. در ادامه به شرح این مشخصات می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات نمایشگر آیکو زد 9 فایوجی

سری میان رده Z آیکو که یک برند متعلق به ویوو است از زمان راه‌اندازی خود در اواسط سال 2020 از نمایشگر LCD استفاده می‌کرد. نوع نمایشگر در سری iQOO Z7 به OLED تغییر یافت و دوباره در سری زد 8 شاهد به کارگیری پنل LCD بودیم.

حال، بر اساس اطلاعاتی که توسط افشاگر مشهوری به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo (یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی) منتشر شده، به نظر می‌رسد که گوشی iQOO Z9 دارای یک صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K (1220p یا همان نقطه وسط فول‌اچ‌دی و QHD) خواهد بود.

نمایشگر آیکو زد 9

علاوه بر این، iQOO Z9 5G هفته گذشته، در مرجع صدور گواهی Bluetooth SIG با شماره مدل I2302 ظاهر شده، که طبق اطلاعات لیست شده در این مرجع، از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی خواهد کرد.

گزارش دیگری که در اواخر ژانویه 2024 منتشر شد از جزئیات سخت افزاری از جمله تراشه به کار رفته در آیکو Z9 5G خبر می‌داد. طبق این گزارش، نسخه چینی آیکو Z9 به تراشه قدرتمند دایمنسیتی 8300 مدیاتک مجهز خواهد شد. پخش تمام این اطلاعات و ظاهر شدن این گوشی در پلتفرم‌های صدور گواهی مختلف همگی به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره دارند.

محض یادآوری، گوشی هوشمند آیکو Z9 جانشین iQOO Z8 است که با تراشه دایمنسیتی 8200 مدیاتک در سپتامبر 2023 عرضه شد. آیکو زد 8 از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کرد، اما به نظر می‌رسد که Z9 از ظرفیت باتری بالاتری برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که سرعت شارژ 120 واتی در Z8، دوباره در نسل جدید اعمال خواهد شد.

در دیگر جنبه‌ها و بخش‌های زد 9 می‌توانیم انتظار پیشرفت‌ داشته باشیم. برای مثال، در پنل پشتی نسل قبلی یک ماژول دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی وجود داشت که به احتمال زیاد در سری جدید ارتقا خواهد یافت. به خاطر داشته باشید که این اطلاعات در حال حاضر در حد حدس و گمان هستند و نمی‌توان صد درصد درباره آنها مطمئن بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات نمایشگر آیکو زد 9 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر