;
coinex

رندرهای Pixel Fold 2 فاش شد [+تصاویر]

رندرهای Pixel Fold 2 گوگل که اخیرا منتشر شده، نمایشگرهای بزرگتر، حاشیه‌های داخلی کمتر و طراحی فوق العاده نازک آن را نشان می‌دهد.

با اینکه تصاویری در گذشته منسوب به رندرهای Pixel Fold 2 گوگل فاش شده است، اما اکنون نسخه بهتری از طریق رندرهای مبتنی بر CAD افشا شده که برآمدگی دوربین، اندازه بزرگتر گوشی و همچنین حاشیه‌های داخلی نمایشگر را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای Pixel Fold 2

این رندرهای Pixel Fold 2 دستگاه را مطابق با اطلاعات قبلی نشان می‌دهند. طراحی جدید دارای یک صفحه نمایش بیرونی بلندتر و گرد، یک ماژول دوربین جدید است که تفاوت زیادی با چندین طرح پیکسل گذشته دارد، و همچنین برخی تغییرات دیگر. اما این افشای اخیر جزئیات بیشتری را ارائه می‌دهد.

اولاً، اندازه دستگاه است که بسیار بزرگتر از Pixel Fold اصلی است.

حساب @OnLeaks ادعا می‌کند که صفحه نمایش داخلی 7.9 اینچ (8.1 اینچ با گوشه‌ها) خواهد بود. این بیشتر از نمایشگر داخلی 7.6 اینچی Pixel Fold اصلی است. یکی دیگر از تغییرات بزرگ در آن پنل داخلی، یک قاب کوچکتر و یکنواخت در اطراف کل صفحه نمایش است. به نظر می‌رسد که هنوز هم ضخیم تر از تاشوهای سامسونگ و اوپو باشد، اما نسبت به نسل اول به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. دوربین سلفی داخلی ظاهراً مانند سری گلکسی زد فولد سامسونگ، زیر نمایشگر خواهد بود.

در همین حال، نمایشگر بیرونی نیز در پیکسل فولد 2 بسیار بزرگتر می‌شود. صفحه نمایش 5.8 اینچی که در نسل اول دوست داشتیم با یک صفحه نمایش 6.4 اینچی بلندتر و بزرگتر (6.6 اینچی با گوشه‌ها) جایگزین شد.

ابعاد Pixel Fold 2 در صورت تا شدن، 155.2 x 77.1 x 10.54 میلی‌متر است. این نسبت نسبت به نسل اول 139.7 در 79.5 در 12.1 میلی متر بیشتر است، اما دستگاه به طور قابل توجهی باریک تر خواهد بود. در واقع، آن رقیب Honor Magic V2 است که باریک‌ترین تاشوی فعلی است که در حالت تاشو 9.9 میلی‌متر است.

ماژول دوربین جدید، همانطور که در تصویر قبلی درز کرده است، به دو بخش تقسیم شده است و دیگر عرض دستگاه را تشکیل نمی‌دهد. با وجود طراحی جدید، به نظر می‌رسد تعداد دوربین‌ها با فلاش و میکروفون در سمت راست دوربین‌ها تنها سه عدد باقی بماند.

طراحی لولای به روز شده بسیار شبیه OnePlus Open است، به ویژه با صفحه نمایش گرد با گوشه واضح تر لولا. در واقع، جدای از ضخامت، OnePlus Open تقریباً اندازه‌های نمایشگر یکسانی دارد و به نظر می‌رسد نسبت تصویر بسیار مشابهی نیز دارد.

Pixel Fold 2 قرار است اواخر امسال با پردازنده به روز Tensor G4 گوگل عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرهای Pixel Fold 2 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر