coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ممنوعیت استفاده از شبکه های اجتماعی برای کودکان در فلوریدای آمریکا

ران دی سانتیس، فرماندار جمهوریخواه ایالت فلوریدا که پیش‌تر نگرانی خود را از عدم وجود یک قانون برای محدود کردن دسترسی افراد زیر 16 سال به شبکه‌های اجتماعی بدون اجازه والدین، ابراز کرده بود، حالا ممنوعیت استفاده از شبکه های اجتماعی برای کودکان در فلوریدا را به تصویب رساند.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، پس از تصویب لایحه توسط سنای ایالت فلوریدا، مجلس نیز چند ساعت بعد آن را تایید کرد. تغییراتی در لایحه اصلی اعمال شدند تا نگرانی‌های فرماندار در مورد حریم خصوصی حل شود.

بیشتر بخوانید: قابلیت‌های جدید به پلتفرم تردز اضافه شد

این لایحه تمامی شبکه‌های اجتماعی را که فعالیت‌های کاربران را پیگیری می‌کنند، به افراد زیر 18 سال اجازه آپلود محتوا و برقراری ارتباط با دیگران را می‌دهد. همچنین این شبکه‌ها ویژگی‌های اعتیادآوری دارند که ممکن است منجر به رفتارهای افراطی شود. حامیان این لایحه به افزایش نرخ خودکشی در میان کودکان، قلدری سایبری و سوءاستفاده مهاجمان از شبکه‌های اجتماعی برای گول زدن به کودکان اشاره می‌کنند.

ارین گرال، پشتیبان لایحه در سنای ایالت فلوریدا، اظهار داشته است: “ما درباره کسب‌وکارهایی صحبت می‌کنیم که از ویژگی‌های اعتیادآور برای سوءاستفاده گسترده از کودکان استفاده کرده‌اند.” ایالت‌های دیگر آمریکا نیز قوانین مشابهی را ارائه داده‌اند، اما بسیاری از آنها ممنوعیت کامل از استفاده از شبکه‌های اجتماعی را پیشنهاد نکرده‌اند. به عنوان مثال، یک قاضی دادگاه در ایالت آرکانزاس در اوت 2023 اجرای یک قانون که والدین را ملزم به دادن موافقت برای ایجاد حساب کاربری برای کودکان در شبکه‌های اجتماعی می‌کرد، متوقف کرد.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود را درباره‌ی ممنوعیت استفاده از شبکه های اجتماعی برای کودکان با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر