;
coinex

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

اگر از تازه‌واردان بازار کریپتو هستید، ما در این مطلب قصد داریم بدترین و کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024 را به شما معرفی کنیم.

اگر از فعالان تازه‌وارد بازار کریپتو باشید، احتمالا متوجه پامپ و دامپ‌های ناگهانی ارزهای ناشناس یا حتی بعضا معروف شده‌اید. در فضای بازار کریپتو، ارزهایی که با کاهش قیمت طولانی مدت یا درصد رشد منفی دو رقمی مواجه شده باشند را به عنوان بدترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری می‌شناسند.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم برخی از کم ارز ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024 را که گزینه‌های مناسبی برای خرید، سرمایه‌گذاری یا استخراج نیستند معرفی کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

برای فعالیت جدی در بازار کریپتو و در راستای جلوگیری از ضرر و نفع بیشتر، افراد باید شناخت خوبی ارزها داشته باشند و با تشخیص ارزهای دیجیتال بی ارزش روی آن‌ها سرمایه‌گذاری نکنند. اما بدترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 کدامند؟

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 چه ویژگی‌هایی دارند؟

ارزهای دیجیتال با ضرر یا کم سود ترین ارزهای دیجیتال به ارزهایی با رشد منفی می‌گویند. بدترین ارزهای دیجیتال ارزهایی هستند که با کاهش قیمت دو رقمی در یک بازه زمانی کوتاه مدت، زیان شدیدی به سرمایه‌گذاران خود وارد کرده باشند. در ادامه با معرفی بدترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری با ما باشید.

آنتولوژی (ontology)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024
کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

آنتولوژی یکی از بدترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 محسوب می‌شود که در حال حاضر از نظر ارزش بازار در رده 108 کوین‌مارکت‌کپ قرار گرفته است.

بالاترین قیمت این ارز در 13 اردیبهشت 1397 با 10.07 دلار ثبت شده است. در حال حاضر و با توجه به تحلیل‌هایی که از قیمت این ارز دیجیتال انجام شده، این ارز تنها در 6 ماه اخیر حدود 60 درصد ارزش خود را از دست داده و در نتیجه از جمله کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 محسوب می‌شود.

چین لینک (chain link)

بدترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

چین لینک نیز از جمله کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024 است که در سال جاری شاهد سقوط ارزش زیادی بود. این ارز گرچه در حال حاضر در رتبه 17 کوین‌مارکت‌کپ جای گرفته اما با توجه به سقوط قیمت شدیدی که داشته در شمار ارزهای دیجیتال با ضرر قرار می‌گیرد و برای سرمایه‌گذاری توصیه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

دکرد (Decred)

بدترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025

دکر نیز از جمله ارزهای دیجیتال بی ارزش است که با ارزش بازار 1.71 میلیارد دلاری در حال حاضر در رتبه 71 بازار کریپتو جای گرفته است.

کاهش قیمت حدودا 50 درصدی این ارز طی 6 ماه اخیر سبب شده تا دکرد از کم سود ترین ارزهای دیجیتال بازار باشد.

ریون کوین (ravencoin)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025

ریون کوین نیز از جمله بدترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری است که با نام راون کوین هم شناخته می‌شود و در حال حاضر با ارزش بازار اندکی بیش از 1 میلیارد دلاری خود در رده 94 بازار ارزهای دیجیتال جای گرفته است.

این ارز در 6 ماه اخیر کاهش قیمتی 40 درصدی داشته و این مسئله آن را به یکی از بدترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 بدل می‌کند.

وی چین (vechain)

ارزهای دیجیتال با ضرر

وی چین نیز از جمله کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 محسوب می‌شود که عملکرد آن در طول سال 2023 اصلا قابل قبول نبود. این ارزش دیجیتال طی 6 ماه اخیر حدود 50 درصد از ارزش خود را از دست داده و همین مسئله آن را به یکی ارزهای دیجیتال با ضرر بازار بدل کرده است.

تزوس (tezos)

ارزهای دیجیتال بی ارزش

ارز معروف تزوس با وجود شهرتی که دارد در حال حاضر از جمله کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024 محسوب می شود. این ارز در حال حاضر البته در شمار 30 ارز برتر بازار قرار دارد اما افت نزدیک به 30 درصدی قیمت آن در یک بازه زمانی 30 روزه منجر به قرارگیری آن در فهرست ارزهای دیجیتال بی ارزش شده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی بیت کوین در سال 2024

پیش بینی قیمت اتریوم 2024

لونا (Luna)

کم سود ترین ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال لونا یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال در مدت اخیر است که با سقوط تقریبا 100 درصدی خود در اندک زمانی به یکی از کم سود ترین ارزهای دیجیتال بازار بدل شد و همه هولدرها و سرمایه‌گذاران خود را شگفت‌زده کرد.

البته آنچه این ارز را با این افت ناگهانی مواجه کرد این بود که مدیران پروژه ناگزیر به ایجاد فورک جدیدی به نام ترا 2 شدند اما به خاطر مشکلاتی که برای بنیانگذاران پروژه رخ داد ارز ترا با سقوطی ناگهانی مواجه شد.

اف تی ایکس توکن (FTT)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

ورشکستگی صرافی بزرگ FTX و دستگیری سم بنکمن فرید به جرم کلاهبرداری سبب شد تا کل مجموعه FTX با سقوطی ناگهانی مواجه شود. این مسئله توکن FTT به عنوان توکن اختصاصی صرافی اف تی ایکس را به یکی از بدترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 بدل کرده است.

اکسی اینفینیتی (AXS)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

اکسی اینفینیتی یکی از بهترین بازی‌های بلاکچینی است که در مدت اخیر به محبوبیت زیادی رسیده و گیمرهای زیادی آن را تجربه کرده‌اند. ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی با وجود تمام محبوبیتی که در مدت اخیر داشته در حال حاضر از کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024 محسوب می‌شود.

علت بدل شدن اکسی اینفینیتی به یکی از ارزهای دیجیتال بی ارزش هک شدن یکی از پروژه‌های جانبی اکوسیستم AXS است که نگرانی‌هایی درباره امنیت این پروژه ایجاد کرد و منجر به ریزش شدید شمار کاربران این پلتفرم شد. همین مسئله سقوط قیمت شدیدی برای توکن AXS به دنبال داشت.

سندباکس (SAND)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

سندباکس نیز از جمله ارزهای دیجیتال با ضرر بازار محسوب می‌شود که مانند اکسی اینفینیتی یکی از بازی‌های بلاکچینی بازار کریپتو محسوب می‌شود.

این ارز یک اکوسیستم اختصاصی برای خرید تجهیزات و پرداخت جوایز محسوب می‌شود و در مدت اخیر سقوط شدیدی تجربه کرده و همین مسئله آن را به یکی از کم سود ترین ارزهای دیجیتال بدل کرده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دوج کوین 2024

بهترین شت کوین های 2024

تون‌کوین (TON)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

ارز دیجیتال اختصاصی پیامرسان تلگرام با نام تون کوین با وجود غوغای رسانه‌ای که حول آن ایجاد شد، در حال حاضر یکی از کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 محسوب می شود و سقوط قیمتی شدیدی داشته است.

تلگرام ارز دیجیتال اختصاصی خود را برای تسهیل امر پرداخت‌های درون برنامه‌ای در اپلیکیشن خود طراحی کرد. این ارز گرچه در ابتدای عرضه رشد شگرفی داشت اما در حال حاضر تردیدهایی برای آینده آن وجود دارد.

اونوس‌سد‌لئو (LEO)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

یکی از کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024 ارز دیجیتال اونوس سدلئو محسوب می‌شود که در حال حاضر در رده 23 برترین ارزهای بازار کریپتو جای گرفته و از ارزهای دیجیتال معروفی چون مونرو و فایل کوین وضعیت بهتری دارد.

سدلئو اما با وجود تمام این ویژگی‌های خوبش، در حال حاضر به عنوان یک ارز نه‌چندان قابل اعتماد و یکی از کم سود ترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

کسپا (Kaspa)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

کسپا از جمله بدترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود که هولدرهای آن در مدت اخیر ضرر زیادی تجربه کرده‌اند. قیمت این ارز در مدت کوتاهی از 0.136 دلار به 0.127 دلار کاهش یافته و همین مسئله آن را به یکی از ارزهای دیجیتال با ضرر بازار بدل کرده است.

ثورچین (RUNE)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

ثورچین به عنوان یکی از بدترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 در مدت اخیر سقوط قیمت شدیدی داشته است در مجموع ارزش بازار بسیار پایینی دارد.

این ارز که مدت کوتاهی در شمار 50 ارز برتر بازار قرار گرفت در حال حاضر با سقوط شدیدی به یکی از بدترین ارزهای بازار برای خرید و سرمایه‌گذاری بدل شده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو 2024

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024

بیت کوین اس وی (BSV)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

بیت کوین اس وی نیز از جمله کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024 محسوب می‌شود که به عنوان یک فورک از بیت‌کوین کش در سال 2018 جدا شد.

این فورک از زمان جدایی از بیت کوین کش با مشکلاتی مواجه بوده و در مجموع از نظر قیمت و ارزش بازار وضعیت خوبی ندارد و یکی از ارزهای دیجیتال بی ارزش محسوب می‌شود.

پیش بینی می‌شود این ارز دیجیتال در سال 2024 و 2025 نیز همچنان با کاهش قیمت مواجه باشد و درمجموع نتواند به یک ارز قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاری بدل شود.

اتریوم کلاسیک (ETC)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

اتریوم کلاسیک یک فورک جدید از شبکه اتریوم است که در سال 2016 جدا شد. در واقع بحث موجود در شبکه اتریوم درباره چگونگی واکنش به هک DAO به ایجاد این فورک جدید منجر شد.

اتریوم کلاسیک با وجود اینکه در بازه‌هایی از زمان به یکی از ارزهای خوب بازار بدل شده بود، در سال 2023 وضعیت بدی داشت و حالا یکی از کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024 محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهمترین دلایل عدم موفقیت اتریوم کلاسیک این باشد که بسیاری از توسعه‌دهندگان و کاربران اتریوم اصلی را به فورک جدید آن ترجیح می‌دهند و در نتیجه در مجموع این ارز با سقوط شدید قیمت به یکی از بدترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بدل شده است.

نئو (NEO)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

ارز دیجیتال نئو نیز از جمله بدترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 محسوب می‌شود که به دلیل شباهت زیادش به ساختار اتریوم، از آن به عنوان اتریوم چینی هم یاد می‌کنند. نئو اما با وجود تمام مدعیاتش در رقابت با اتریوم ناکام بود و در مجموع با سقوط قیمت شدید خود به یکی از کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 بدل شده است.

پیش‌بینی‌ها بر این است که نئو در سال جاری میلادی نیز روندی نزولی داشته باشد اما با توجه به ایده خاصش شاید بتوان در آینده دور روی آن حساب باز کرد.

نئو هدف خود را دیجیتالی کردن دارایی‌ها با قراردادهای هوشمند اعلام کرده و هدف نهایی آن ایجاد یک اقتصاد هوشمند با یکپارچه‌سازی دارایی دیجیتال، هویت دیجیتال و قراردادهای هوشمند است.

 بیت کوین طلا (BTG)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

بیت کوین طلا نیز از جمله کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024 محسوب می‌شود که فورکی از ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2017 محسوب می‌شود. این فورک جدید که با هدف طراحی شکل غیرمتمرکزتری از بیت کوین ایجاد شد، در هدف خود موفق نبود و همین مسئله به کاهش ارزش آن و بدل شدنش به یکی از ارزهای دیجیتال بی ارزش منجر شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین توکن های NFT در سال 2024

پیش بینی قیمت ریپل 2024

آیوتا (IOTA)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

آیوتا نیز از جمله کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 محسوب می‌شود که هدف از ایجاد آن، توسعه اینترنت اشیا اعلام شده است. گرچه در ابتدای کار امید زیادی به آینده آیوتا وجود داشت و این ارز حتی برخی رکوردهای قیمتی خاص خود را نیز ثبت کرد اما در نهایت با سقوطی دور از انتظار در طول سال 2022 و 2023 به یکی از ارزهای دیجیتال با ضرر بازار بدل شد.

در واقع ایده منحصربفرد آیوتا که از Tangle به جای بلاکچین سنتی استفاده می‌کند، پذیرش فراگیر آن را با مشکلاتی مواجه کرده و منجر به کاهش ارزش آن در حال حاضر شده است. در مجموع اما برخی از تحلیلگران به آینده آن امیدوارند و معتقدند این پروژه می‌تواند در آینده به تسهیل تراکنش‌های ماشین به ماشین منجر شود.

فلو (FLOW)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

ارز دیجیتال فلو با کاهش 83 درصدی قیمت در طول سال 2023 در حال حاضر یکی از کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا محسوب می‌شود و این مسئله به ریزش شدید سرمایه در گردش آن، کاهش حجم معاملات و کاهش ارزش آن منجر شده است.

این ارز در حال حاضر در شمار 50 ارز برتر بازار قرار دارد اما پیش‌بینی می‌شود که در سال‌های آینده همچنان با سقوط قیمت درگیر باشد و در مجموع با یکی از ارزهای دیجیتال بی ارزش مواجه هستیم.

با توجه به پیش بینی روند نزولی دوج کوین، انتظار می‌رود که دوج کوین یکی از کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024 باشد.

دوج (DOGE)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

گرچه دوج کوین را معمولا یکی از نمادهای مهم بازار کریپتو و ارزی با پتانسیل پامپ و دامپ‌های ناگهانی می‌شناسند که به برخی از سرمایه‌گذاران سودهای کلانی رسانده، اما هیچگاه دوج کوین را ارزی مناسب برای سرمایه‌گذاری قلمداد نکرده‌اند.

دوج کوین به عنوان یک ارز بدون هدف و وایت‌پیپر، یک میم کوین است که به دلایلی در مواقعی رشدهای عجیبی تجربه کرده و در حال حاضر هم از ارزهای بزرگ بازار محسوب می‌شود اما هرگز برای سرمایه‌گذاری توصیه نمی‌شود.

الگوراند (ALGO)

کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024

شبکه الگوراند به عنوان یک بلاکچین اختصاصی در سال 2022 با ثبت رکورد تعداد کاربر در شبکه اثبات سهام به شهرت رسید. اما الگوراند با وجود این مسئله در ادامه مسیر خود سقوط قیمت شدیدی را تجربه کرد و در حال حاضر از جمله بدترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

سوالات متداول

بدترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2024 کدامند؟

ارزهای دوج کوین، الگوراند، وی چین، فلو، آیوتا و نئو از جمله بدترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری هستند. ما در این مطلب لیست جامعی از بدترین ارزها برای سرمایه‌گذاری معرفی کردیم.

آیا ارزهای دیجیتال به طور کلی برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند؟

بازار کریپتو هم مانند همه بازارهای مالی می‌تواند بازار سودده و مناسبی باشد اما فعالیت در آن مانند همه بازارهای مالی نیاز به مطالعه، آگاهی و دقت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کم ارزش ترین ارزهای دیجیتال دنیا در سال 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر