coinex
راهنمای خرید تکراتو

معاون وزیر صمت: پژو پارس با استانداردهای 85 گانه تولید خواهد شد

معاون وزیر صمت اعلام کرد که بر اساس توافقات جدید دولت، در سال آینده شاهد خودروی پژو پارس با استانداردهای 85 گانه خواهیم بود.

چندی پیش اخباری مبنی بر توقیف تولید خودروی پژو پارس منتشر شده بود اما اکنون معاون وزیر صمت اعلام کرده که پژو پارس همچنان تولید خواهد شد. او می‌گوید:« با توافقاتی که در سطح دولت انجام شد، از سال آینده خودروی پژو پارس با استانداردهای 85 گانه تولید می‌شود.»

بیشتر بخوانید: طرح جایگزینی پژو پارس بهمن 1402 ؛ فروش نقدی و اقساطی سورن پلاس و پژو 207 [جزئیات]

منوچهر منطقی، معاون حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص آینده خودروی پژو پارس توضیح داد:« با توافقاتی که در سطح دولت انجام شد، مقرر شد که تولید پژوپارس متوقف نشود و‌ ادامه یابد. ‌براساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده مقرر شد ‌خودرو پژوپارس به همه افرادی که در سامانه یکپارچه برای خرید این خودرو ثبت نام کرده‌اند تحویل ‌‌شود.»

او می‌گوید:« خودرو پژو پارس قیمت مناسبی دارد و مردم آن را می‌پسندند. بهتر است این قبیل خودروها، به جای توقف تولید به‌روز‌رسانی شوند در این راستا از سال آینده خودروی پژو پارس با استانداردهای ۸۵‌ گانه  تولید می‌شود.»

چندی پیش سازمان ملی استاندارد اعلام کرده بود که تولید خودرو پژو پارس به دلیل نداشتن استانداردهای ۸۵‌ گانه متوفق خواهد شد. پس از آن ایران خودرو‌ اعلام کرد‌ مجوز استاندارد هر خودرویی صادر نشود خط تولید آن را متوقف می‌کنیم اما کمی بعد مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد که:« رایزنی‌ها‌ برای ادامه تولید پژو پارس در سال آینده در حال انجام است و با حمایتی که سازمان ملی استاندارد انجام داده است، پژو پارس تا پایان سال تولید می‌شود.»

بیشتر بخوانید: 

نظرات خود را درباره‌ی تولید خودروی پژو پارس با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر