coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی M15 5G در فهرست Google Play Console رویت شد

سامسونگ قصد دارد با معرفی گلکسی M15 5G گوشی‌های اقتصادی سری M خود را گسترش دهد. اخیرا این دستگاه در فهرست Google Play Console مشاهده شده است.

مشخصات کلیدی گلکسی ام 15 فایوجی در پایگاه داده گوگل پلی کنسول مشاهده شده و این یعنی، به‌زودی این گوشی معرفی می‌شود. بر اساس این گواهی، این دستگاه به پردازنده مدیاتک MT6835V/ZA که دارای دو هسته عملکردی Cortex-A76، شش هسته کارآمد Cortex-A55 و یک GPU Mali G57 است، تجهیز خواهد شد.

این مشخصات تراشه یادآور پردازنده دایمنسیتی 6100 Plus بوده که پیش از این در گلکسی A15 5G مشاهده کردیم. بنابراین این گوشی هم همانند A15 5G می‌تواند در انجام کارهای روزمره و معمولی پاسخگوی مشتریان باشد. در ادامه به دیگر مشخصات فنی گلکسی M15 5G که تاکنون فاش شده، می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات لو رفته از گلکسی M15 5G

طبق اطلاعاتی که تاکنون از این گوشی پایین رده سامسونگ فاش شده، این دستگاه با یک رم 4 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI سامسونگ عرضه می‌شود. صفحه نمایش این گوشی یک پنل فول اچ‌دی پلاس 6.5 اینچی خواهد بود که مشابه صفحه نمایش Super AMOLED، رفرش ریت 90Hz ارائه می‌دهد.

گلکسی M15 5G در فهرست Google Play Console رویت شد

در این پایگاه داده، اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی فاش نشده است. با این حال، اخیراً Galaxy M15 5G گواهی ایمنی کره را دریافت کرده است که حضور یک باتری غول‌ پیکر 5880 میلی‌آمپر‌ساعت (که احتمالاً به عنوان 6000 میلی‌آمپر‌ساعت در مشخصات گوشی ذکر می‌شود) با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات را تأیید می‌کند.

چند روز پیش هم رندرهای گلکسی M15 فایوجی فاش شد و نشان داد این گوشی طراحی معمولی مشابه دیگر گوشی‌های اقتصادی سامسونگ دارد و شامل یک ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی بوده و در سه رنگ ارائه می‌شود.

علاوه بر این، دستگاه گواهی‌های لازم مانند FCC و همچنین گواهی BIS را کسب کرده است که نشان دهنده عرضه نزدیک این محصول در بازارهای مختلف است.

مشخصات گلکسی M15 5G که تاکنون فاش شده، به مشخصات گلکسی A15 5G و گلکسی F15 5G شبیه بوده و با استراتژی معمول سامسونگ برای گوشی‌های اقتصادی مطابقت دارد. انتظار می‌رود این دستگاه پس از معرفی، در فهرست بهترین گوشی های پایین رده 2024 قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این گوشی اقتصادی سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر